Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het effect van die troep weegt niet op tegen de verslaving. Pak een keertje wat LSD, freet wat truffels/paddo's, ga eens in de paar maanden aan de XTC, 2c'tjes ga je hard op, DMT is zieke shit. Houd 't bij drugs waarbij je een veel heftiger effect hebt, met een veel minder grote craving. Je verpest je leven met die opium man!"
"Ga sporten"
"Spatzi zei: Crap voor veggies overigens, als plantaardig niet werkt. Kunnen ze de thee ook gelijk vergeten... Klik om te vergroten... Drinken ''veggies'' geen melk dan? Oh je bedoelt veganisten!"
"Mixje van K2 en Polm!"
"Powerplant, keep the weed blazin'"
"Nice!"
"polm hasj baapie, wake ´n bake"