Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
319 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn laaste joint was diegene die ik nu aan het oken ben warnaar ik weer een nieuwe draai en dat weer me laaste joint is :stoned:

weed binnenstebuiten gedraait met camal zoon blauww pakje
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij me neef een uurtje geleden ....... godgloeiende wat smaakte dat goed na een lange werkdag
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
ikgebruikniks zei:
een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik heb 1x camel shag gekocht, maar ik vind dat niet te roken. :kots:
Van Nelle is dan een stuk lekkerder.
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Arthur King zei:
ikgebruikniks zei:
een tulp met camel shag en 0,5 G amnesia haze :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik heb 1x camel shag gekocht, maar ik vind dat niet te roken. :kots:
Van Nelle is dan een stuk lekkerder.
Klik om te vergroten...

yeaaah van nelle, javaanse jongens is ook lekker

OT: lekkere NLX jonko, gehaald bij Maxcy's in Maastricht, altijd leuk daar.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#5
het mooie is dat als je wat langer rookt dat je toch echt verschil proeft, Camel orange en camel shag verschillen nauwelijks maar ik had die shag gehaald omdat ik meestal 1 pakje per 2 dagen rook en dus iets langer moest doen met me rookwaar :P nouja ik ben nog van plan om de volgende te draaien

een windmolen met +- 2-2,5 G aan kush en dat met sigaretten merk chesterfield. :hearteyes: die word het vanmiddag :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
een flinke amnesia met sigaret, vanacht om een uurtje of half 5, heerlijk slaapmiddel...

ik ben een echte shagroller, maar eentje in de week met een peuk is ook wel lekker...
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Diesel met een beetje zware evergreen :stoned: maar is nog niet de laatste
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shiva. Damn, dit is weer een goeie. :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mixgruis :flushed:
maarja ben toch stoned, dus wa maakt het uit :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen idee of WW of huiswiet of jack herrer :stoned:
A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#11
Super Polm :grin:
Straks nog eentje :stoned:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
tijdje geleden. :wave:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
lange tijd terug :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Santa Maria, gisteren avond alweer
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
En ernstige dikke :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
lekker ``eigen kweek`` buitenwietje...
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#17
voorgedraaide hasj joint van 2.50 vond er niet zo veel aan...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
mix van zero hasj en gruis ^^ + menthol sigaret tabak :( :grin:
m
mEATLid
01-01-2024, 00:00
#19
silver haze :hearteyes:

BacingsPen zei:
+ menthol sigaret tabak :( :grin:
Klik om te vergroten...

hoe smaakt dat?
wilde ik ook eens doen, toch maar niet gedaan :P
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eigen buitenkweek, op de fiets 's nachts toen ik naar huis fietste om een uur of 3. Hij viel niet zo goed en moest gaan lopen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6061626364...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."