Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Samen met een maat van mij zou ik na de examenperiode graag nog eens trippen. Ikzelf heb al één keer truffels gedaan, m'n maat al enkele keren. Hierbij heb ik Mexicana truffels genomen (rond de 10g dacht ik). Helaas was deze trip niet zo goed voorbereid en was de sitter iemand die ik die avond voor de eerste keer zag. Achteraf gezien erg dom van me, maar de trip zelf was een toffe kennismaking met de wereld van de psychedelica. Nu wil m'n maat eens LSD proberen, en na mezelf wat in te lezen, lijkt het me ook wel interessant. Of ik opnieuw truffels ga nemen of toch voor de LSD kies weet ik nog niet, maar ik wil me wel zo goed mogelijk voorbereiden omdat het volgens velen toch wel één van de heftigste ervaringen is. Ikzelf kan het niet vergelijken, vermits ik zelf alleen maar wiet rook. De plaats is al geregeld, alsook 2 sitters (dus 1 stuk per tripper ). Nu heb ik enkele vraagjes, vermits ik hier nergens informatie over terugvind. - Zijn er stoffen die je absoluut moet vermijden als je onder invloed bent? Dus zowel qua andere drugs als voedsel (wat bij truffels wel zo was). - Kun je op één of andere manier de trip in sterkte doen afnemen? Liefst een huis-, tuin- en keukenmiddeltje zoals citrusvruchten die THC tegenwerken... Opnieuw, ik weet dat dit voor paddo's etc. bestaat, maar hoe zit het bij LSD? - Raden jullie het aan om met een enkele ervaring truffel al over te schakelen op een zegeltje? Ik lees soms dat een LSD-trip minder zwaar is dan bij truffels, maar de dosering ervan is veel moeilijker. groetjes"
"Alvast bedankt voor de antwoorden! Wel, zelf heb ik al enkele keren gelezen dat pistachenoten of citrusvruchten helpen als je te veel THC binnenhebt (heb dit nog niet geprobeerd, je kunt niet stoned genoeg zijn ). Maar vermits THC een stuk minder gevaarlijk is dan LSD, wil ik toch wel iets in huis hebben om het boeltje onder controle te houden. Ook woon ik net bij de Nederlandse grens, en in de headshop hier zijn er blockers te koop voor als je te zwaar gaat op truffels. Fabels volgens jullie? Ik denk trouwens dat ik eerst nog wat meer ervaring ga opdoen met truffels. Vorige keer had ik wat last van misselijkheid, maar ik heb vooral meer zin om deze nog eens opnieuw te doen (vermits het nu bijna 1 jaar geleden is)."
"Het is al eventjes geleden dat ik hier geweest ben, bedankt voor het uitgebreide antwoord! Na de examens lijkt inderdaad wat riskant, misschien dat we dan beter tot de volgende vakantie wachten (vermits we dan geen examens hebben) en er ten volle van genieten. Zoals ik in het begin gezegd heb, was m'n eerste trip geen compleet succes en met jouw tips te lezen weet ik nu waarom ik er toch weer zin in heb: ik heb er veel uit geleerd. Niet dat het slecht was, maar er waren vooral veel onbekende factoren (vreemd huis, een tripwatcher die ik niet kende,...). Grote kans echter dat ik de volgende keer opnieuw truffel ga kopen. Gewoon om zo wat meer ervaring op te doen om dan na een tijdje eens over te schakelen op acid (vermits zo'n trip toch wel een stuk langer duurt)."
"Hoi, Eerst en vooral mijn excuses voor de waarschijnlijk domme/ erg simpel te beantwoorden vraag, maar hoe wordt er eigenlijk gereageerd op wietbezit als je een club binnengaat? Vorig jaar ben ik in een club binnen geweest op het Rembrandtplein en daar mocht ik gewoon binnen, ik schrok wel redelijk hard toen bleek dat ik nog wiet en rolgerief bij me had en ze me vroegen om m'n zakken leeg te maken. Als Belg kan ik me namelijk niet inbeelden dat ik alsnog voorbij de security ging geraken Anyway, in oktober staat Amsterdam Dance Event gepland en wegens mijn voorkeur voor techno gaan we dan naar de Gashouder. Gaan ze daar iets van maken of neem ik beter gewoon niks mee?"
"Oké, bedankt voor de reacties! 5 gram hoeft nu ook weer niet, maar ik heb geen zin om de toegang geweigerd te worden voor wat wiet als ik €50 spendeer aan een ticket. Zijn er trouwens strenge controles daar?"
"Net eens de site gecheckt, staat vermeld dat minder dan 5g gewoon mee mag naar binnen... Had niet echt verwacht dat zoiets op de site zou staan Bedankt voor de reacties!"
"Hoi, Eind januari is er weer een Awakenings feestje gepland, dit keer in Eindhoven. Weet er iemand hoe de controles daar zijn? Wiet mag jammer genoeg niet mee naar binnen, maar ik zou het misschien wel proberen (voormalen en ergens goed wegstoppen). Te riskant of goed te doen?"
"Hoi, hier nog een post van een newbie die eens een pilletje wil proberen Na enkele keren te overwegen om het toch maar eens te proberen, zijn er eindelijk concrete plannen gemaakt. Ik ben namelijk redelijk kieskeurig als het op een eerste ervaring aan komt en ik wil dus ook dat er zo weinig mogelijk fout kan lopen. Ik heb me ook al redelijk goed ingelezen hier op het forum, maar toch slaat de onzekerheid nog af en toe in (is wel al een heeeeel pak minder dan de eerste keer dat ik het overwoog). Het plan is dus om bij een maat een kwartje te nemen. De persoon van wie ik het heb zei dat het 180mg is, en ik zal hem maar vertrouwen op z'n woord (hier in belgenland heb je namelijk niet echt de mogelijkheid om het naar een testcentrum te brengen). Met de pil zelf is niks mis, heb er al enkele mensen redelijk hard op zien gaan Wat ik me nu zit af te vragen: zou een kwartje genoeg zijn voor een persoon die 75-80kg weegt? Het zou jammer zijn als ik er uiteindelijk niks van voel... En kan ik eventueel een kwartje bijnemen als ik na pakweg 1,5u nog altijd niks voel? Ik ben zelf redelijk nieuwsgierig, maar ben aan de andere kant nog wat op m'n ongemak dat die pil me slecht zal vallen en bijgevolg over m'n nek ga. Ik weet het: als je denkt dat het gaat gebeuren, is het onvermijdelijk. Maar zijn er manieren om het risico te beperken? Bijvoorbeeld op voorhand een jointje roken?"
"Of het echt 180mg is zullen we natuurlijk nooit weten, maar ik reken wel volgens deze waarde (nog niet veel dealers geweten die je meer geven dan wat ze staan te verkondigen dusja ). Het is inderdaad wel zo dat het overgeven nog door m'n hoofd rondholt, dus ik zal gewoon zorgen dat ik die avond m'n eten ga aanpassen (misschien een uur of 2 op voorhand wat fruit?). Zou het helpen om op voorhand een jointje te roken? Dan bedoel ik niet blowen en meteen slikken, eerder een uurtje van tevoren om het scherpe randje weg te nemen. Voor de mensen die mij afvragen waarom ik er zo mee bezig: ik heb om de een of andere reden een fobie van braken, ik kan er zelf niet veel aan doen... Maar die fobie gaat redelijk snel weg eens ik in een niet-nuchtere toestand kom Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis! Het zal dus waarschijnlijk toch eerder een halfje worden PS: bestaat er ergens een online databank van alle soorten pillen die de ronde doen?"
"Mindless zei: Ik zou niet eerst wiet gaan roken. Zonde van de heldere mdma high en zeker de eerste keer wil je toch voelen hoe mdma op zichzelf voelt? De meeste mensen hoeven er niet van te kotsen en als het wel gebeurd, zie het dan als een goede stap om van je fobie af te komen Klik om te vergroten... Haha, true that! Een fobie zou ik het niet meer noemen, maar vroeger was het wel zo. Het is al veel verminderd, maar toch heb ik er een nog iets grotere afkeer van dan de meesten. En als ik ga blowen op voorhand zal ik dan wel nog zien. Misschien eentje op voorhand, maar kan even goed dat ik wacht tot nadat het goedje uitgewerkt is. Iemand die een tijd kan kleven op hoe lang een halfje werkt zonder bijnemen (uitgaande van ongeveer 1mg/kg)?"