Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neem een hijs. Neem dan een hijs zuurstof er bij en blaas dat uit. Klaar, meer is het niet. Rook dan gewoon een paar hijsjes door en als het dan nog niet wil moet je het even via een puurpijpje proberen of een pure joint. Gegarandeerd dat je dan wel wat voelt :P"
"laatste jointje was gister een white widow. Ook zeker goed. laatste keer softdrugs was daarna, beetje super polm hasj in een puurpijpje gedaan"
"Kratom + hasj + wiet Personen: D, M, M2, G, B, J en ik Waar: bos, bioscoop, bij G thuis, speeltuintje Dosering: 5 gram kratom (oraal) beetje hasj en wiet Ik schrijf dit voornamelijk om voor mij zelf een beetje helder te krijgen wat er allemaal gebeurt is gister. Dit is mijn eerste tripreport die ik schrijf dus het kan kwalitatief niet heel geweldig geschreven zijn. Ik kan me van sommige momenten ook helemaal niks meer herinneren. Het lijkt alsof alles maar 10 minuten duurde. Oke, ik en een paar vrienden zouden gaan smoken. We hadden een rustige plek gevonden met veel natuur, een vijvertje en 2 bankjes. Een perfecte locatie om te gaan smoken. D en ik hadden al eerder besloten om kratom te gaan gebruiken. Dit middel hebben we allebei al eerder gebruikt en vonden het effect erg fijn. Vandaag was dus het plan om kratom te nemen, en daarbij wat wiet te roken. Er hing al een hele fijne sfeer en aangezien het met kratom altijd even duurt voordat het begint te werken besloten we de kratom direct in te nemen. Ik gooide het zakje van 10 gram leeg op D's mobiel en D maakte er 2 hoopjes van. Ik kreeg een hoopje in mijn hand en stopte het in mijn mond. Flink door eten want het is echt vies. Ik Heb dan ook direct een flinke slok water er achter aan gegooid. De sfeer was chill. We zaten met zijn allen op een bankje en de eerste joints werden gedraait. Ik hou niet van tabak en rook het dan ook liever puur uit mijn puurpijpje. J had hasj gehaald. Ik had dat nog nooit gehad dus tussen de wiet door ook redelijk wat hasj gehad. Zo hebben we ongeveer een uur gezeten denk ik. Ik voelde me al aardig stoned worden en ik begon de controle te verliezen. Toen gingen we naar de albert heijn om wat te eten te halen, want van smoken krijg ik altijd die enorme vreetkick. Van de kratom voelde ik nog niks en ik was er eigenlijk niet eens mee bezig aangezien ik al redelijk stoned was. Er hing gewoon een heerlijke sfeer, en het drinken van die koude milk en fruit die ik gekocht had was echt heerlijk. Eerder hadden we al besloten om naar de film te gaan. We stapten op de fiets en fietsten naar de bioscoop toe. Ik begon een gevoel te krijgen van zweverigheid. Een gevoel wat mij heel bekend voorkwam. Alsof je een soort jetpack onder elke voet hebt en zo rond zweeft. Dat gevoel herkende ik van de kratom. Ik fiets op een soort stalen geraamte want mijn zadel is er van af. Het gevoel van het geraamte wat zo tegen mijn lichaam aan kwam gaf me een heerlijk gevoel. Het klinkt heel raar maar het gaf echt een volledig ontspannen, maar toch heel lekker gevoel. Verder herinner ik me vrij weinig van de fietstocht er naar toe, los van dat het zo lekker zat zonder zadel. J en B konden niet mee naar de film dus waren we met zn 5en over. Nu zit er een soort zwart gat in mijn geheugen. Ik kan me van alles vrij weinig herinneren. We maken dus even een sprong in de tijd naar een half uurtje later. Ik zit dus in mijn bioscoopstoel en voel dat mijn lichaam echt heel erg goed aan voelt. Het effect wat ik ken van kratom, maar wat apart is is dat ik nu met mijn gedachten er niet bij ben vanwege de wiet. Ik ontdekte dat het heel erg lekker voelde om mijn benen over elkaar te slaan. Het versterkte echt dat heerlijke kratom gevoel. De film die merkte ik eigenlijk niet eens, behalve dat ik af en toe iets wel heel grappig vond. Dat kwam natuurlijk door de wiet. Ik merkte dat ik een gevoel begon te krijgen wat ik eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt. Mijn geest ging in op de lekkere effecten. De kratom was dan ook duidelijk aanwezig nu. Ik voelde overduidelijk het gevoel van zweverigheid en ik bleef maar met mijn benen bezig om steeds dat lekkere effect te krijgen. De effecten werden sterker en ik werd zo moe. Ik kon niet meer, ik viel in slaap. Na ongeveer een half uurtje werd ik wakker.... BAM! ik was er! Dit was het! Ik zat in een rush. En niet zomaar ook. De euforie die door mij heen ging was gigantisch. Onbeschrijflijk, zo'n grote euforie heb ik nog nooit gevoeld. Alsof ik al mijn geluk van een jaar had opgespaart om nu in 1x er uit te knallen. De effecten van het lekkere gevoel waren nu ook zo ontzettend sterk. Het voelde alsof ik een full-body-orgasm had wat maar door bleef gaan en niet stopte! De pauze van de film was aangebroken. Ik had honger en ging met G of M wat te eten halen (ik weet niet meer wie van de 2 het was) Ik maakte een gigantisch orgasme mee terwijl ik aan het zweven was maar ook die enorme euforie voelde. Daarnaast was ik ook hartstikke stoned dus ik kon bij de kassa niet uit mijn woorden komen. Ik stond zo verbaast van dit fantastische gevoel. Zo lekker was het. Ik had echt nooit gedacht dat dit zo heerlijk zou zijn. Ik verwachte stoned te worden en mij gewoon lekker te voelen van de kratom, maar dat ik zo'n gigantische rush zou krijgen had ik nooit gedacht. Voor mijn gevoel was het nog geen 2 minuten later en de film was afgelopen. Mijn tijdsbesef was ook behoorlijk weg van de werkelijkheid. Ik zat nog steeds in dit fantastische gevoel. Het was nog zeker niet minder. D, G, M en ik fietsten naar het huis van G. Dat denk ik tenminste want ik heb een zwart gat zitten daar. Uiteindelijk bij zijn huis heb ik weer lekker kunnen eten en dat was ook zo heerlijk. Ik probeerde het effect wat ik meemaakte te omschrijven, want het was zo intens allemaal. Ik merkte dat mijn lichaam moe werd maar ik wou zo graag in mijn rush blijven zitten. Mijn hoofd zakte steeds van moeheid naar beneden maar als mijn hoofd beneden was schrok ik steeds weer op omdat ik hier wou blijven. Het voelde zo goed. We besloten nog wat te gaan smoken. We liepen naar buiten en zochten een mooi bankje op. De effecten van die gigantische rush bleven maar waren niet meer zo intens als eerst. We daar denk ik ongeveer een half uurtje en ik liet weer flink wat door mijn longen heen gaan. Toen gingen we weer terug naar G's huis. Ik kan me het niet herinneren maar dat moet haast wel want ik kan me wel herinneren dat we daar weer waren. Ik bleef maar doorgaan met het vechten tegen de slaap en dat gevecht heb ik dan ook regelmatig verloren. Ik viel vaak in slaap voor korte periodes. En nu de volgende dag zit ik hier achter mijn laptop dit te typen. Wat een ervaring was dit. Ik kan het het beste omschrijven als: "ik had een 4 uur durende full-body-orgasm met een gigantische euforie terwijl ik stoned aan het zweven was""
"Orange bud. Ook een lekkere"
"Hallo mensen, Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst pep gebruikt. Ik vond het geweldig, het is super fijn, niet duur, werkt lang door etc. etc. Sinds die keer heb ik het nooit meer gebruikt. Ik voorzie namelijk problemen. Ik ben erg verslavingsgevoelig en zie om mij heen veel mensen die problemen hebben met pep. Tot nu toe is iedereen om mij heen die er mee is begonnen verslaafd of heeft er in ieder geval veel moeite mee om er van af te blijven. Nu blijft het alleen wel in mijn hoofd zitten... Het is gewoon super fijn. Mijn vraag: Is het verstandig om toch maar weer een keertje pep te doen? Alleen maar omdat het zo lekker is. Mijn verstand zegt nee, ik zie het namelijk echt niet zitten om verslaafd te worden. Daarintegen is het wel erg fijn. Nu sta ik op een punt dat ik alles in mijn leven op orde heb, ik werk veel, ben actief, heb een fijne opleiding, goede vrienden etc. Ik wil dit dus ook niet op het spel zetten."
"Bedankt voor de antwoorden. Precies de bevestiging die ik zocht. Niet doen dus. Ik zeg nooit nooit, maar voor de komende tijd geen pep voor mij"