Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
332 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bewerkte troep van op straat damm dat ze dat durven verkopen manman zag er goed uit, rook goed maar was net vuurwerk in een vloeitje en de high had iets mee van teveel sigaret op nuchtere maag :-/ , straks bij de buren om een bubble of haze :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijke haze via via voor 5 euro de gram ipv 10euro (dure shops)
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voorgedraaide ice-o-lator van the grass company
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amnesia G13, blijft mijn favoriet! Zelfs voor een ervaren gebruiker zoals ik nog licht psychedelisch.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cheese
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amnesiahaze aan 6 euro de gram, smaakt geweldig, tropische high :stoned:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. :cry:

Amnesia haze is trouwens wel m'n favoriete wiet (niet dat ik nou zoveel soorten heb geprobeerd). Helaas was 't laatst niet te krijgen, dus maar white widow gedaan. Veel te kruimelig naar mijn mening en ik word er veel slomer van dan haze. Ik moet die Amnesia G13 ook maar eens proberen als ik 't hier kan krijgen. Hoe psychedelischer hoe beter. :mrgreen:
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#8
..erg sterke Northern Light met een halve camel light peukie met mijn ouders.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heerlijk
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#10
pure joint van hoogstaande Bubble Gum.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. :cry:
Klik om te vergroten...

Niet van de coffeeshop :-P

OT. Serres, 100% indica, superstoned van dit wietje :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Hier een plakje hasj net gerookt :)
Klik om te vergroten...
Als je contacten buiten de shop hebt scheelt dat al snel de helft inderdaad, zeker wanneer je vaker rookt scheelt dat een hoop geld.

OT Ik rook vanavond ook een heerlijk en sterk hasje.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Heb het idee dat veel hasj en wiet rokers het niet meer bij de shop halen. Is inderdaad tot 100% duurder :(
Klik om te vergroten...

Als ik kan kiezen tussen een lekker soortje via een plaatselijke dealer, die mij het aanprijsd aan 5,80 tot 6,50 de gr (wat nog veel is in vergelijking met vroeger) en de coffeeshop die 12 vraagt dan weet ik het wel :-P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Precies anders ben je dief van je eigen portemonnee. Zo zie ik het tenminste. Rook nu gratis hasj , kreeg een plakje cadeau :stoned:

Zelfde met haze rond de 5 € ipv 10 in shops.
Blow een stuk minder maar scheelt toch een weekendje weg op jaarbasis of vakantie als je veel rookt :tongueout:

Peace
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach, ik blow toch heel sporadisch. En als ik blow heb ik bijna niets nodig.

Van 't weekend een plukje amnesia haze van m'n maat gekregen. Wat een heerlijk spul toch. Sta er aan te denken om m'n white widow weg te gooien en nooit meer iets anders dan amnesia haze te kopen. Heerlijk high zonder direct die sloomheid. Hebben mensen hier nog voorstellen voor andere soorten wiet als iemand dol is op amnesia haze? En is bijvoorbeeld die amnesia haze g13 nog een stuk lekkerder? Niet dat ik die hier ooit in de coffeeshop zie (in Sneek), maar goed. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Belangrijk is om echte sativa soortjes te halen, daar wordt je high van en niet stoned. Amnesia G13 is er ook zo een, redelijk gelijk effect aan amnesia haze alleen een stuk sterker. Ik kan ook wel andere soortjes noemen, maar is toch vooral afhankelijk van het aanbod in de shop.

White Widow is in ieder geval een echte indica en dat zijn meer de slaap wietjes.
Klik om te vergroten...
Dan moet ik echt sativa hebben ja. Ik vind amnesia haze ook gewoon echt psychedelisch. Op zich heeft andere wiet dat ook wel, maar wordt dat direct bedolven onder die sloomheid/dat stonede. Eens kijken of ik ergens Amnesia G13 kan vinden. Vaak hebben ze hier niet eens Amnesia Haze. :angry:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Helemaal voorstander van sativa soortjes en momenteel staat strawberryhaze daarvan bij mij op nr1. Ik heb wel altijd een indicasoort opzij als het slapen gaan wat moeilijk gaat.

OT: Amnesiahaze met een superzoete smaak.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#20
mini jointje met wat tabak en amnesia haze :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."