Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Jamie, Je hebt de eerste stap al gezet, je bent er bewust van dat het zo niet langer kan en wilt dus stoppen. Het beste wat je kan doen is in 1 keer stoppen en zorgen dat je voorlopig niet in wordt verleid om weer te gaan blowen, dat betekent dat je de komende 2 weken (minimaal) niet met je blowende maten optrekt maar met andere mensen, zonodig breng je je tijd alleen door. Je moet je ook beseffen dat je alleen maar denkt die wiet nodig te hebben, want in werkelijkheid voel je je maar even beter waarna het slechte gevoel weer (sterker) terugkomt, je houdt dus je depressie in stand of maakt het erger. Als je een tijdje gestopt bent zul je je een stuk beter voelen en merken dat je het helemaal niet nodig hebt! Succes man"
"je je geld in rook op ziet gaan"
"ongeveer een uur geleden, lekker een dikke WW J gedraait n halve gram en met tabak natuurlijk!"
"Heb een uur geleden voor het eerst sinds jaren weer eens speed gebruikt en het is echt zooi heb wel energie kan me goed concentreren maar voor de rest niks! We hebben er n tijd naar uitgekeken en dan krijg je dit Heb het in Den Haag gehaald en baal echt van dit spul heeft iemand hier in de buurt ervaring met deze zooi of weet iemand wat het miss kan zijn?"