Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
329 weergaven
18-5-2026
M
MLjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
MLjah zei:
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!
Klik om te vergroten...

Dat kan ik geloven, moet best een knaller van formaat geweest zijn :grin: :stoned:
Een mespunt opzich van dat thcrest in de grinder ga ik al helemaal weg van :wink:

OT: ...jointje dat bijlange niet me laatste was :grin:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een heerlijk jointje kwa smaak en kwa space.
Een cocktail van een derde gram Kush met een halve gram Afghaan, gemixed met wat tabak.
Heerlijk en lekker warm opgerook in de Sky High in Den haag, vlakbij het station :)

De smaak was ongelovelijk! :grin:
En voor iemand die alleen hasj rookt (zoals ik) is dit toch wel een heerlijk wietje om te roken.
Ontspanning, euforie en extra genieten van vanalles.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amen voor deze wietsoort!!! Het is verkocht onder de naam Bob Marley in de Switch te Venray... Twijfel eraan of het werkelijk Bob is plakkerig van de thc zoals ze zouden zeggen de thc druipt er vanaf. Het brandt perfect de smaak is perfect de geur is extreem. Het is een zeer potent wietje dat zeker heerlijk hier rook ik het voor... Love to get high be high and stay high!!!
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#5
.... 8 dagen geleden..
Jammer, heb er niet meer veel tijd voor, maar vind het ook niet echt erg ofzo.

Of ik nou smoke of niet boeit me niet, maar het principe dat ik gewoon nauwelijks tijd heb voor chillen is gewoon kut... nog anderhalf jaar deze kut studie en dan verenig ik me wel weer met met jointjes en me truffeltjes en de pilletjes ofcourse :mrgreen:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog steeds bob maar om te blowen heb je toch niet veel tijd nodig. Doordeweeks als ik rook dan doe ik daarna gewoon de dingen die ik moet doen. Zelfs voor ik ga fitnissen krachttraining dan rook ik eerst een klein sticky. Ben dan ook niet echt stoned maar gewoon lekker licht in mijn hoofd en heb dan orde in mijn chaos.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een lekkere 50/50 joint met mexican haze.. had al een tijdje geen haze gerookt... bohboh
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Biologische amnesia met wat sint janskruid (en tabak).
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Smoken zei:
Niet mijn laatste, maar wel mijn lekkerste en bijzonderste joint was:
Een white widdow, bubble en sky polm mix, met wat salvia.
Wow heerlijke en grappige trip.
Klik om te vergroten...

Doet die salvia tussen je jointje dan wel iets?
Zou het eerder zonde vinden van de salvia...
Klik om te vergroten...

Jawel, want normaal gezien wordt niet alles lichtblauw toch?
(Diepe hijsen en veel inhouden)

Wat ook grappig was dat ik heel ff een lachkick kreeg van m'n maat zijn hoofd, gewoon zomaar xD En ik schrok tyfeshard van een vriendin van me die naast me zat terwijl ik wist dat ze er zat, rare shit.

Toen we vlak daarna een stukje gingen lopen werd de weg wat rond/tunnelvormig.

Dus zeker niet zonde van de Salvia... Sterker nog ik had na salvia in een puurpijpje te roken (weekje daarvoor) nauwelijks effect..... Tsjah Salvia is en blijft een lastig te doseren en moeilijk in te schatten plantje.

Peace
En fijn weekend
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:
0
0-0warior0-0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Isolator, normaal koop ik standaard zachte hasj en laat het harde altijd zitten. Dit keer zei mijn dealer dat het ziek goed spul was. Ik koop altijd mijn hasj bij hem en niet in de shop omdat hij de betere heeft naar mijn mening. Nog nooit zo stoned geweest in lange tijd als vanmiddag. Ga er denk nog maar eens eentje draaien :stoned:
M
Mr.SinisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat THC uit een THC zeef van een vriend zn grinder, met wat lucky strike sigaretten tabak.
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een appart lekker dealer wietje geen Idee wat het was qua soort maar hij deed zn werk goed :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
...heerlijk stapje naar me fantasiewereld.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#15
zal nlx turbo geweest zijn maar is wel even geleden aangezien de examens eraan komen :)
Z
ZwaeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alweer een heerlijke Amnees :stoned:
J
JovanovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
amnééééé :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jack Harrer, maar moet zeggen dat het een stuk minder goed smaakt dan normaal. Even tijdje elders halen maar. Slechtte oogst ofzo vermoed ik bij hun.

Zometeen (erg lekkere silver haze) met de buren :sunglasses:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
...klapper van formaat :stoned:
Oude wiet doet het nog steeds goed :wink:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#20
Super silver haze :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."