#1
Volgens mij kun je met ID of paspoort gewoon weer wiet of hasj halen in Tilburg.
Ik hoorde daar van de week iemand bij de grass company nog vragen in het Engels naar Haze, en kreeg het gewoon mee. Die wietpas zelfs bestaat niet meer. Wel gaan er nog steeds verhalen rond dat je met een uitsluitsel van het bevolkingsregister moet ingeschreven staan bij coffeeshop's. Ook dat lijkt naar mijn inzien niet meer van toepassing te zijn. Je kan het uiteraard eens proberen in Tilburg, en anders altijd nog doorreizen naar Rotterdam of Amsterdam?
Nemen die Belgische vrouwkes die hier in Brabant in de coffeeshops werken nooit wat lekkers mee jullie kant op? :P
Ik hoorde daar van de week iemand bij de grass company nog vragen in het Engels naar Haze, en kreeg het gewoon mee. Die wietpas zelfs bestaat niet meer. Wel gaan er nog steeds verhalen rond dat je met een uitsluitsel van het bevolkingsregister moet ingeschreven staan bij coffeeshop's. Ook dat lijkt naar mijn inzien niet meer van toepassing te zijn. Je kan het uiteraard eens proberen in Tilburg, en anders altijd nog doorreizen naar Rotterdam of Amsterdam?
Nemen die Belgische vrouwkes die hier in Brabant in de coffeeshops werken nooit wat lekkers mee jullie kant op? :P


