Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
338 weergaven
18-5-2026
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij kun je met ID of paspoort gewoon weer wiet of hasj halen in Tilburg.
Ik hoorde daar van de week iemand bij de grass company nog vragen in het Engels naar Haze, en kreeg het gewoon mee. Die wietpas zelfs bestaat niet meer. Wel gaan er nog steeds verhalen rond dat je met een uitsluitsel van het bevolkingsregister moet ingeschreven staan bij coffeeshop's. Ook dat lijkt naar mijn inzien niet meer van toepassing te zijn. Je kan het uiteraard eens proberen in Tilburg, en anders altijd nog doorreizen naar Rotterdam of Amsterdam?

Nemen die Belgische vrouwkes die hier in Brabant in de coffeeshops werken nooit wat lekkers mee jullie kant op? :P
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een super heerlijke blue cheese! Ik ben geen voorstander van cheese soorten. Maar de blue cheese is zo perfect gebalanceerd dat het fruitige van de blueberry de smaak van cheese perfect combineert.

De krystalica laat nog even op zich wachten. :stoned:

Eenmaal toen ik uit de shop kwam rook ik even aan het zakje Krystalica. Ik dacht even dat ze me gewoon amnesia haze hadden meegegeven, maar ze rook toch net een tikkeltje anders. De amnesia haze is ook 50 cent duurder dan de krystalica, dus leek het me erg onlogisch dat ze mij daar 1 gram van hadden meegegeven. Wegen voor je neus doen ze niet in die shop waar ik kom, maar alle soorten zitten per 1 gram voorverpakt voor een vaste prijs. Ik draai er altijd 5-6 jointjes uit, dus het zou wel goed zitten.

Ik had al eens op internet gelezen dat de krystalica een aardbei smaak werd toegeschreven.
Eenmaal thuis aangekomen duwde ik mijn neus nog eens een aantal keer goed in het zakje, en dacht: Verrekt! Er is inderdaad een soort van aardbeien geur waar te nemen. Nu ik haar aan het roken ben kan ik wel beamen dat ze fruitig is. Maar een aardbeiensmaak vind ik erg ver gezocht. Verders doet ze me toch ook een klein beetje aan amnesia haze denken. Misschien toch wel een tikkeltje aardbei voor de fijnproevers. 75% sativa dominant. Creatieve, heldere high. THC 23 + %
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Klinkt zeer interessant, die blue cheese!

Hier nog steeds home grown white widow. Ik begin het wel te apprecieren, maar ik mis echt de psychedelische kant van een goede sativa.
Klik om te vergroten...

De blue cheese is wel nog meer indica dominant dan white widow is. Ken je de smaak van kosher kush trouwens? Daar komt de blue cheese smaak aardig bij in de buurt, maar dan iets fruitiger en minder aards van smaak dan de kosher kush.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik onthoudt ze even. :) Ik ben op zich niet anti-indica, maar ik waardeer het meer opgewekte en vooral de psychedelische kant van sativa soorten heel erg.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Die heb ik ook nog niet geprobeerd. Ik onthoudt ze even. :) Ik ben op zich niet anti-indica, maar ik waardeer het meer opgewekte en vooral de psychedelische kant van sativa soorten heel erg.
Klik om te vergroten...

Ik ook :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jack herrer hasj olie.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.
Klik om te vergroten...

@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jixx zei:
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.
Klik om te vergroten...

@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Jixx zei:
Psychedelibee zei:
Jack herrer hasj olie.
Klik om te vergroten...

@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:
Klik om te vergroten...

Deze tip neem ik mee voor de volgende keer. Ik was inderdaad een beetje onhandig bezig. :rolleyes:
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amnesia Jointje,
En voor vanavond ligt het pijpje alvast klaar met wat gruis van de shop en eigen kweek :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jixx zei:
SmartieAndMe zei:
Jixx zei:
@ Psychedelibee,

Ik had in een ander topic 'wat is de meest chille wiet voor het slapen gaan' wat vragen gesteld rondom coffeeshop de dampkring. Waarschijnlijk is je dit ontgaan? Ik wil er geen apart topic voor openen, en dacht ik stel de vragen maar gewoon ergens waar jij recent gereageerd had onder het forum: De Coffeeshop. Zou jij mijn vragen alsnog willen/kunnen beantwoorden in dat topic?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Je kunt beter wel een apart topic openen dan is je vraag tenminste duidelijk. Nu vraag je aan Psychedelibee in een ander topic jouw vraag op te zoeken en daarop te antwoorden. Werkt niet ideaal :wink:
Klik om te vergroten...

Deze tip neem ik mee voor de volgende keer. Ik was inderdaad een beetje onhandig bezig. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Graag even op letten inderdaad Jixx. Valt me op dat je regelmatig off topic gaat en dat komt de leesbaarheid van die topics niet echt ten goede helaas.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amnesia + White widow :) goodnight :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amnesia hash :stoned:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blue Cheese! :stoned: Ze verwent mijn smaakpapillen teveel. :P Helaas proeft ze een paar jointjes verder niet meer zoals je gewend bent van haar na een tijdje niet roken, en dan de eerste opsteken. Die eerste keer is altijd zalig!! :hearteyes:
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alweer 2 weken geleden :grin: :rock:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#16
JackHerrer zei:
Alweer 2 weken geleden :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

Goed bezig Jack ? Je bent aan het mindere neem ik aan ?
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jixx zei:
JackHerrer zei:
Alweer 2 weken geleden :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

Goed bezig Jack ? Je bent aan het mindere neem ik aan ?
Klik om te vergroten...

Jazeker zwaar aan het minderen. Alleen met nieuwjaar gesmoked en daarvoor een maand niet. Ben er zeer blij mee :grin:. Thanks!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haze , blijf dat het lekkerst vinden met hun amnesia lemon haze etc :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Haze , blijf dat het lekkerst vinden met hun amnesia lemon haze etc :wink:
Klik om te vergroten...

Haze is idd ook een van mijn favo wietjes! :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Superpolm, afgelopen zondag.. was een halfje :) De andere helft ligt nog op de asbak.

Sinds ik die superpolm van de shop hier ontdekt heb heb ik nauwelijks meer iets anders gerookt eigenlijk. Fijn hasje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."