Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel veel sterkte man! Lees aldoor je berichten en echt kut dat je zo diep in de shit zit. Ik hoop dat je hier uit kan komen en alles weer wat op de rails kan krijgen."
"Bas geeft gewoon zijn mening over de situatie en daar is niets mis mee. Ik vond de opmerking van Iskra ook nogal ongepast. Of in ieder geval misschien een beetje hard geformuleerd. Moeten jullie nou echt weer elkaar aan gaan vallen? OT: Ik hoop dat je je drugsgebruik onder controle kan krijgen en misschien kan praten met je ouders juist wel helpen. Zoals je al zei ben je niet afhankelijk van ze. Soms kan een goed gesprek je erg helpen en is het fijn als je ergens je hart kan luchten. Het is heel erg lastig om zo'n gesprek te voeren maar wie weet lucht het je wel op dat ze het weten en kunnen ze je helpen met beter worden. Er is natuurlijk altijd de kans dat ze slecht reageren maar zoals ik het zie zijn ouders er om hun kinderen te steunen. Veel succes!"
"Beste Raver, Ik volg al een tijdje jouw strijd met de GHB verslaving en hoop echt dat je het uiteindelijk gaat lukken om er van af te komen. Ik kan me niet voorstellen wat je doormaakt op dit moment... Het lukt me maar niet om mezelf te accepteren zoals ik ben, altijd voel ik me anders dan de rest. Al van kleins af aan. Op jonge leeftijd leerde ik mezelf al aan dat door middel van middelen ik mezelf wel beter kon accepteren, het gaf me prestige, ik hoorde erbij etc.. Klik om te vergroten... In mijn opzicht is het niet erg om anders te zijn dan anderen. Anders zijn is juist wat jou maakt als persoon. Als we allemaal hetzelfde waren was de wereld erg saai. Ik wens je verder heel veel sterkte en heb erg veel respect voor hoe ver je al gekomen bent!"
"Heel mooi dat het zo goed gaat! Ik vind het vooral heel inspirerend hoe jij (@Raver) helemaal in de put zat en nu langzaam er bovenop komt. Het leven is ook mooi zonder drugs (en dat zeg ik op een drugsforum hahahaha maar is wel zo)"
"Heb een keer plakje hasj cake gegeten waar 1 gram hasj in verwerkt zat. Was geen prettige ervaring. Later nog een paar keer gedaan alleen dan een betere dosering (1/3 plak). Dit was een super mooie ervaring en zat echt op het randje voor mijn gevoel van lekker naar niet lekker. Was echt een geweldige ervaring. Dus zoek hele sterke spacecake en probeer dat eens maar kijk uit met de dosering. Te veel is niet altijd beter met spacecake"
"Aanvulling van kenmerken - Emotionele wisselingen (Ja denk het wel. Kan de enige dag heel vrolijk zijn en de volgende dag denk waarom ben ik zo'n sukkel?) - Chaotisch / Vergeetachtig (Erg chaotisch met werken. Dan weer dit doen en dan weer daar mee bezig. Boodschappen doen en toch weer vergeten om koffie te halen. Ik was met de fiets maar ga lopend terug) - Trekt zich graag terug (Ik ben erg op mezelf en vind het heerlijk om af en toe alleen te zijn. Even rust) - Kan ergens volledig in opgaan (Als ik iets leuk vindt ga ik er alles over opzoeken en informatie over zoeken. Laatst was ik begonnen met basgitaar en kon zonder problemen 2 uur oefenen) - Grote passie bij interesse (Alles opzoeken over basgitaar spelen. Wat is de beste manier om te spelen, welke nummers kan ik oefenen, wat is de beste manier om te leren enz) - Een groot voorstellingsvermogen (Heb een zeer rijke fantasie en altijd wilde ideeën hoe het moet worden. Zoals een nieuwe app. Er aan beginnen en afmaken lukt alleen niet) - Gevoelig / Emotioneel / Betrokken Dit ben ik zeker - Veel creatief talent Vele ideeën over het maken bijvoorbeeld nieuwe game. Helemaal uitdenken hoe het eruit moet zien. - Assertief maar onzeker over zich zelf Dit weet ik niet. Wel heel erg onzeker - Heeft Humor / intelligent Vind het raar om te zeggen maar heb humor. Hou er van grapjes en lachen. Getest op bovengemiddeld IQ - Blijft op de achtergrond Dit sowieso - Laat alles wachten tot het laatste moment 100% - Altijd ver vooruit aan het denken Dit ook 100%. Ben nog niet eens afgestudeerd en denk al aan mijn cariere - Staren / kijkt voor zich uit / lijkt afwezig Deze vind ik lastig om zelf te omschrijven. Kijk regelmatig uit het raam - Probleem oplossend Als ik in de problemen zit bedenk ik altijd alweer een oplossing hoe ik eruit kan komen - TV of radio staat altijd aan Altijd muziek aan - Concentratieproblemen / snel afgeleid Zoals ik al eerder zei - Heeft moeite met het opbrengen van motivatie Zie vorige punt - Te veel gedachten / filosofisch 100%. Heb altijd vele gedachten over de mens en waarom we dingen doen zoals we doen. - Perfectionistisch in contrast met chaos Hier heb ik ook erg last van. Kan mij heel erg op 1 ding vastbijten waardoor de rest crap is. - Zit vaak te dagdromen / komt regelmatig laat Kom elke dag te laat terwijl het elke week mijn doel is om op tijd te komen. Zit regelmatig aan dingen te denken - Slecht in staat aanwijzingen op te volgen Ja, begeleider zegt dat ik iets moet doen en ik doe het niet. Achteraf denk ik oja shit dat moest ik nog doen - Voelt zich regelmatig overspoelt Af en toe naar de WC om rust te zoeken. Hoofd tolt van gedachten - Moeilijkheden bij het afwerken van details Sowieso - Dwaalt in gedachten af bij luisteren Begeleider legt iets uit en andere discuseieren over iets. Ik ga naar beide gesprekken luisteren en mis volledig wat mijn begeleider uitlegt - Gaat opruim klusjes uit de weg Ja - Visueel / autodidactisch Ja er visueel - Vaak een reken, schrijf of lees stoornis Getest op dyslexie. Geen idee hoe ik ook Wiskunde B, NA enzo gehaald heb - Gevoelig voor verslaving Periodes dat ik elke dag wiet rook. Verslaafd weet ik niet? Wel gerookt in het verleden - Heeft inzicht, beter in de praktijk dan theorie Ik lees theorie maar geen idee wat er staat na 10 keer lezen. Als iemand iets voordoet snap ik het. - Kan zich goed in anderen verplaatsen / sociaal Ja - Kan logica waarderen Ja - Weinig vrienden maar sociaal betrokken Ja. Weinig maar hele goede vrienden. Kan erg meeleven met iemand Sorry voor deze lange lijst. Maar zit echt met deze shit en wordt er gestoord van dat school een drama is. Loop aldoor rond met het gevoel waarom lukt mij dit nou niet? Ben ik dom? Ik kan echt niks!"
"Hahaha geniaal dit! Blij dat is deze gevonden heb"
"Ik heb wel eens Oxycodon geprobeerd maar vond er niks aan eigenlijk. Weet niet meer precies de sterkte maar had 2 pilletjes genomen. Ieder geval niet echt waard om te proberen naar mijn mening"
"Volgens mij werkt speed niet op de serotonine als ik het goed heb?"
"Ik ben wel benieuwd hoe de trip is gegaan uiteindelijk. Komt er misschien nog een trip report? Heb zelf ook zegels waar beweerd wordt dat het 220ug is twijfel ook een beetje hoeveel ik ongeveer moet nemen."