Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete soort weed

Favoriete soort weed

126 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zilver Haze
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#2
OG kush en Ice cream zijn toch wel de beste die ik ooit heb gehad. Californian Orange komt ook hoog in mijn lijstje.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Zilver Haze
Klik om te vergroten...

Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amnesia, ik vergeet zo fijn alles..
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#5
de vraag is simpel wat is je favoriete wietje en waarom.

ik zal de spits afbijten : bubblegum, zalige bodystone en krijg er na jaren gebruik nog altijd lachkickjes van.
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blijkbaar bestaan hier al duizende topics van, excuses, ben nog een 'newbie' op dit forum :wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Number 1 hier in leiden
en new york diesel is ook wel lekker
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
wobble zei:
new york diesel is ook wel lekker
Klik om te vergroten...

kost een rib uit mijn lijf en ik word er echt niet stoned van, dan amnesia, jack herrer of iedere hase
d
dominiqueLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik zou moeten kiezen denk ik toch echt pepsi. :rolleyes: Het is lekker en word en soms nog wel eens stoned van ook.(als ik er meer op heb dan.)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
hasj rook ik ook meestal superpolm maar ik ga binne kort ff crystal proberen sterkste van de hasj collectie daar :openmouth:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.

bye :wave:
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haze :hearteyes:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
afghaan-soortjes :P

als de planten in 4de week stinken naar kattepis,
als de bladeren erg breed zijn
als de planten minimaal 18%thc hebben
als de toppen erg compact zijn

dan is de kans groot dat ik het te gek spul vind.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden?
Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Extisi zei:
Kan iemand mij een goede, sterke hasj soort aanraden?
Áltijd als ik hasj rook, lijkt hetalsof ik een sigaret rook o.i.d, dat vind ik dus zonde van mijn geld en tijd :)
Klik om te vergroten...
spoetnik :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is dat goed spul ja? Is dat duur ?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amaranth zei:
Voor dure wietjes kies ik voor Silver Haze. Goedkopere ga ik voor Santa Maria en powerplants (heb laatst een keer haagse bluff geprobeerd, een powerplant, was echt heerlijke wiet).
Klik om te vergroten...
Bij Santa en powerplants ben ik White Widow vergeten, heerlijk wietje :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extisi zei:
Is dat goed spul ja? Is dat duur ?
Klik om te vergroten...
hjah hoor is altijd even duur als wiet dus 1gram zal even duur zijn als 1gram wiet maar trlk uit wiet kun je meer halen gwn omdat massadichtheid veel groter is duuuuuuuh :grin:
maar uh ook tipje
hoe donkerder bruiner, zwarter de hasj is hoe straffer
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#20
mits onversnedem :hier volgen sterke soorten stuf(=hash)

-ice o lator van indica soorten ( afghani/k2 etc)
-afghaan hash
-turkse
-nepal
-skuff( mits goed geperst-en goudgeel danwel grijs van kleur)

de meeste maroc wordt ik zelf ook niet positief van.
slechts een zeer klein gedeelte van de marokkaanse stuf is echt top.
het allegrootste deel is muffe bende( te warm bewaard/versneden/te veel blad erin/ natgeregende planten na oogst/tekort aan regen)

mocht je ooit sensi hashplant in een kas hebben staan : bevries het blad nog voor dat het helemaal krukdroog is ) en zeef dat kort met een stalen trommel waar een pantykous overheen gespannen is.
alles bijeenvegen met je appie-heyn bonuspasje, en met je warme hand tot bolletje werken.
als je hier niet stoned als een parkiet van wordt- dan weet ik het echt niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."