Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete soort weed

Favoriete soort weed

126 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh, nou van hasj word je meestal toch wel high?
En van wiet stoned ? :rolleyes: Puur roken?
Ik heb geen lange vloei meer. Maar ik heb nog wel hasj. Kan ikdat in een klein vloeitje proppen? :stoned:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou ik niet doen
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Helaas kan ik jouw reactie niet lezen. :rolleyes:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt aan de soort :confused:ativa of indica
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat weet ik écht niet. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
greenpower zei:
Ligt aan de soort :confused: sativa of indica
Klik om te vergroten...

Klopt, volgensmij had het daar mee te maken. Heb namelijk vaak genoeg wiet gerookt waar ik high van werd ipv stoned.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mij is dit toch wel vrij duidelijk amnesia haze. Man wat geeft dat toch altijd een psychedelische high met een enorme energy kick : D
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Excellent amnesia, super amnesia, amnesia zelf, budda cheeze, ice-o-later,...


Al die wietjes zijn zo goed :wave: :rockband: :rockband: :rockband:
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk tog wel de zelfkweek Bubblegum uit Den Helder :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amnesia...
Ik heb er wel is verhalen over gehoord. :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
Amnesia...
Ik heb er wel is verhalen over gehoord. :stoned:
Klik om te vergroten...

Hehehe, dat is zeker een goede :grin:
Heerlijk zoet, lekker sterk, enkel wel behoorlijk duur.
Ik heb hem gister toevallig eindelijk weer gerookt dus ga ff paar gram halen, :grin:
Dat voelde ik toch wel aardig na 2 maanden niet meer geblowd te hebben :tearsofjoy:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
haze , omdat ik er veeeet knetter van word.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Purple Haze. Heerlijk stoned op dit moment. :stoned: :hearteyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb onlangs een geweldig wietje gerookt bij een vriend , maar de naam ontgaat me.. de geur was iets appelsien achtigs , smaak was ook vrij zoet en je kreeg er enorme lachkicks van :grin:

anders gaat orange bud of special haze er ook wel in..
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook geen wiet, maar altijd super polm of dubbele puntjes :stoned:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Amnesia, ik vergeet zo fijn alles..
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#17
de vraag is simpel wat is je favoriete wietje en waarom.

ik zal de spits afbijten : bubblegum, zalige bodystone en krijg er na jaren gebruik nog altijd lachkickjes van.
m
mindslicerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blijkbaar bestaan hier al duizende topics van, excuses, ben nog een 'newbie' op dit forum :wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Number 1 hier in leiden
en new york diesel is ook wel lekker
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
wobble zei:
new york diesel is ook wel lekker
Klik om te vergroten...

kost een rib uit mijn lijf en ik word er echt niet stoned van, dan amnesia, jack herrer of iedere hase

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."