Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete soort weed

Favoriete soort weed

126 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Extisi zei:
gNuxx zei:
hasj geeft gewoon een andere high dan wiet, en die high moet je leren, en leren waarderen.
bye :wave:
Klik om te vergroten...
Die vat ik niet ? :flushed:
Klik om te vergroten...
Net als bij wiet heb je bij hasj ook verschillende smaken/sterkere hasj.
Zo moet je net als men zegt dat men wijn moet leren drinken, hasj leren roken en waarderen. :stoned:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had eerst ah van de nemo in rotterdam. Ik ben daar niet stoned van geworden, alleen beetje vaag gevoel. Maar iedereen loopt te zeiken hoe goed het wel niet is, ik merk er niks van. Enig idee hoe dat kan komen?


ot: k2, white widdow en NLX vind ik opzich wel lekker
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
van die beetje wilde ruige wiet,, met een beetje veel takjes en blaadjes,,
met een lekkere laag thc erop,, en een vaak donkergroene kleur
De geur moet fris zijn,, en de takjes zijn vaak dun,,en de bloempjs niet al te groot,
Soms zit er een stuifmeelknopje in de topjes en ook een paar zaadjes ,,
dit zijn maar 1tot 3 zaadjes in anderhalve gram wiet,,
Die enkele stuifmeelknopjes zijn nooit open ,
Mijn coffeeshop verkoopt deze wiet onder de naam sensemilla,,
Sommige toppen van deze wiet hebben geen frisse geur,,
en het komt niet door de zaadjes ,, toppen met zaadjes hebben ook een frisse geur,
De geur is heel speciaal,, fris-sinasappel achtig,,het lijkt ook wel of ik er skunk in ruik
De smaak is lekker duidelijk zoet ,, zeker als je door de verse onaangestoken joint heen hijst,

Zelfs als de joint is aangestoken en daarna is uitgegaan , en je hijst er daarna doorheen zonder dat ie aanstaat,, dan nog proef je die frisse zoete smaak,
de prijs is wel duur,, 1en een kwart gram voor 10 euro,,
als ik dan thuis de wiet ff in de oven doet, houd ik denk 1 gram over
genoeg voor 2 best grote joints,,
gelukkig zitten er wel mooie donkere grote zaadjes in,,
ik hoop dat er van die lekkere sinasappel-geur toppen uitgroeien,
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
wobble zei:
hasj rook ik ook meestal superpolm maar ik ga binne kort ff crystal proberen sterkste van de hasj collectie daar :openmouth:
Klik om te vergroten...

kristal is echt lekker hoor, vind ik beter als superpolm, welke shop wil je heen?
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
wobble zei:
hasj rook ik ook meestal superpolm maar ik ga binne kort ff crystal proberen sterkste van de hasj collectie daar :openmouth:
Klik om te vergroten...

kristal is echt lekker hoor, vind ik beter als superpolm, welke shop wil je heen?
Klik om te vergroten...


Polm is beter als superpolm, niks supers aan.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerste wietje vind ik - Maxima, super silver haze, Bigtops, jack herrer en amsterdam diesel :stoned: :stoned:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
mits onversnedem :hier volgen sterke soorten stuf(=hash)

-ice o lator van indica soorten ( afghani/k2 etc)
Klik om te vergroten...

ice o lator is idd een van de betere hasjies die er is samen met karamello (alleen de smaak, die is niet zo sterk als ice o lator)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#8
biologisch geteelde wiet,,
die brand mooi gelijkmatig op met grijze as,, soms witachtige as..
bio-wiet brand en rookt gewoon beter,, bijna nooit verstopte joints
chemische hydro? steenwol? wiet brand scheef op met zwarte as,,
is de joint te lang dan raakt ie vaak verstopt,,
dan gaan die wietkruimels samenklonteren,, en zuig je de vloei vacuum om de wiet heen ,

goeie wiet ruikt lekker fris en zoet ,, niet zoeen doffe geur,,
soms ruikt de wiet nauwelijks, dan ruik ik gewoon droog stro, blehh
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kigh zei:
vogel zei:
Zelfs als de joint is aangestoken en daarna is uitgegaan , en je hijst er daarna doorheen zonder dat ie aanstaat,, dan nog proef je die frisse zoete smaak,
de prijs is wel duur,, 1en een kwart gram voor 10 euro,,
als ik dan thuis de wiet ff in de oven doet, houd ik denk 1 gram over
genoeg voor 2 best grote joints,,
gelukkig zitten er wel mooie donkere grote zaadjes in,,
ik hoop dat er van die lekkere sinasappel-geur toppen uitgroeien,
Klik om te vergroten...
Waarom doe je dat?
Zaadjes erin, is 1 ding, maar als je de wiet nog moet drogen is het toch echt geen chille wiet?! Vooral niet als je em ff snel in de oven gaat drogen.
Correct me if i'm wrong.
Klik om te vergroten...
die enkele zaadjes is niet erg, dat stoort niet zijn er te weinig voor,,
het is biowiet,, brand mooi op,, tja,natte wiet is genaaid,, maar dan kan het nog wel goede wiet zijn,,
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
vogel zei:
Zelfs als de joint is aangestoken en daarna is uitgegaan , en je hijst er daarna doorheen zonder dat ie aanstaat,, dan nog proef je die frisse zoete smaak,
de prijs is wel duur,, 1en een kwart gram voor 10 euro,,
als ik dan thuis de wiet ff in de oven doet, houd ik denk 1 gram over
genoeg voor 2 best grote joints,,
gelukkig zitten er wel mooie donkere grote zaadjes in,,
ik hoop dat er van die lekkere sinasappel-geur toppen uitgroeien,
Klik om te vergroten...
Waarom doe je dat?
Zaadjes erin, is 1 ding, maar als je de wiet nog moet drogen is het toch echt geen chille wiet?! Vooral niet als je em ff snel in de oven gaat drogen.
Correct me if i'm wrong.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
N0NA zei:
haze for sure :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn favo Wiet is met grote voorkeur Amnesia Haze; ik ben er pokke stoned van en krijg ook werkelijk last van amnesia - ook lachkicks en euforie.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
haze , omdat ik er veeeet knetter van word.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purple Haze. Heerlijk stoned op dit moment. :stoned: :hearteyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb onlangs een geweldig wietje gerookt bij een vriend , maar de naam ontgaat me.. de geur was iets appelsien achtigs , smaak was ook vrij zoet en je kreeg er enorme lachkicks van :grin:

anders gaat orange bud of special haze er ook wel in..
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rook geen wiet, maar altijd super polm of dubbele puntjes :stoned:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
bossenaar567 zei:
Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
Klik om te vergroten...
Zeker!
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik haat alle soorten wiet en hasj. Ik word er paranoïde van.

Verder vind ik het trouwens wel leuk om een plant te kweken en daarna de oogst weg te geven
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij mij is het silverhaze en girlscout cookies :stoned:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
bossenaar567 zei:
Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
Klik om te vergroten...
Ik ben normaal meer van de hybride soorten die net meer de kant van Sativa op gaat.
Idd is (iig hier) écht lastig goed gekweekte en vooral juist en lang genoeg gedroogde Haze/Sativa te bemachtigen. Vooral in de shops.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."