Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete soort weed

Favoriete soort weed

126 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk tog wel de zelfkweek Bubblegum uit Den Helder :stoned:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amnesia...
Ik heb er wel is verhalen over gehoord. :stoned:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Amnesia...
Ik heb er wel is verhalen over gehoord. :stoned:
Klik om te vergroten...

Hehehe, dat is zeker een goede :grin:
Heerlijk zoet, lekker sterk, enkel wel behoorlijk duur.
Ik heb hem gister toevallig eindelijk weer gerookt dus ga ff paar gram halen, :grin:
Dat voelde ik toch wel aardig na 2 maanden niet meer geblowd te hebben :tearsofjoy:
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#4
White widow van de High Times in Haarlem :stoned:
dikke mindhigh, zware bodystone :grin:
en uhhh... White widow van de Liberty in haarlem, effect iets minder, maar dat maakt de heerlijke scherpe smaak helemaal goed :hearteyes:
L
LycoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn top 3;
1. Super Silver Haze
2. Amnesia
3. White Choco
b
buddhasmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buddha cheese en alle andere cheese varianten absoluut lekkerste smaakje dat ik ooit heb gehad, gevolgd door El diablo ( maastricht-easy going)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Queen special, me eigen gekweekt favoriet wietje.
D
D-DylanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Skittlez! En ww
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Enemy of the state, en lemonhaze
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb een keer een NLX batch kunnen halen. Dat waren de allerbeste spaces die ik ooit heb kunnen halen.. Helaas weinig plekken erna tegen gekomen waar ik die heb kunnen halen sindsdien.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Black Widow! :hearteyes:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Post aangevuld
Klik om te vergroten...
Nou, ik krijg er trek van. Maar dat doe ik zelf 🙄
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kevin761990 zei:
Enemy of the state
Klik om te vergroten...

Ja die is llekker! Sowieso hybride liever.
Helaas verkoopt de shop hier m niet meer
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gorilla glue. Vastzitten in de bank met als enige gedachten “ik ben zo stoned gek”
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zilver Haze
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#16
OG kush en Ice cream zijn toch wel de beste die ik ooit heb gehad. Californian Orange komt ook hoog in mijn lijstje.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Zilver Haze
Klik om te vergroten...

Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
bossenaar567 zei:
Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
Klik om te vergroten...
Zeker!
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik haat alle soorten wiet en hasj. Ik word er paranoïde van.

Verder vind ik het trouwens wel leuk om een plant te kweken en daarna de oogst weg te geven
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij is het silverhaze en girlscout cookies :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."