#1
Na 3 dagen afkick
:P :P stress heb nu weer wat stabiliteit en ben vastbesloten hiermee verder te gaan, ik voel me nu sterk. Dag 4 zonder dope, Ik ben het echt spuugzat en wil nooit meer aan de dope. Dus in mijn geval dus nooit meer coke. Ik heb geen andere keus dan deze want eenmaal weer verslagen, en alle goeie voornemens voor dit jaar zijn dan weer van tafel.
no fucking way... Dit keer ben ik de baas... Ik hoop jullie ook? Bedankt voor al jullie reacties, het heeft mij zeker geholpen om nu echt te vechten tegen de verslaving. Thanx... sneeuwuil
no fucking way... Dit keer ben ik de baas... Ik hoop jullie ook? Bedankt voor al jullie reacties, het heeft mij zeker geholpen om nu echt te vechten tegen de verslaving. Thanx... sneeuwuil
kunnen ze ook een keer goed ontspannen. en mede door men opa en oma heb ik ermee kunnen leren leven en bovendien ben ik de enigste in de familie die hun nog trots kan maken (school enzo) hoewel ik school verschrikkelijk haat (niet de mensen maar de stress, heb een behoorlijk drukke opleiding nu) wil ik het gewoon afmaken al was het alleen voor hun