#1
mja een verslaving is erg kut denk ik! Gebruik van wiet is soms al moeilijk onder controle te houden. (maar goed te doen) Dus kan me goed voorstellen dat dit bij HD helemaal het geval zou zijn!
Daarom zou je ook nooit aan de HD moeten beginnen! Heel mss op XTC en GHB na...
Probleem bij coke bijvoorbeeld is: Je kan normaal blijven functioneren. (iig je werk goed blijven doen, JUIST onder invloed) bij speed ook wel denk ik. En heroine. Tsja dat wordt gewoon zeker weten levensbehoefte nummer 1 en dat is nou niet bepaald handig om te overleven eh![:wink:]()
Daarom zou je ook nooit aan de HD moeten beginnen! Heel mss op XTC en GHB na...
Probleem bij coke bijvoorbeeld is: Je kan normaal blijven functioneren. (iig je werk goed blijven doen, JUIST onder invloed) bij speed ook wel denk ik. En heroine. Tsja dat wordt gewoon zeker weten levensbehoefte nummer 1 en dat is nou niet bepaald handig om te overleven eh