Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In het verleden had ik veel goede vrienden die ik op den duur alleen nog maar zag als ik wat voor ze moest regelen."
"Ja.... Daar heb ik veel ervaring mee... En hele goede ook...."
"Tja... Als geld geen rol meer speelt is het einde al vrij snel zoek.... Ik begon ooit met een halve gram per week en een jaar later was dat al snel twee tot vier gram per week.... uiteindelijk eindigde ik een half jaar lang met 3 gram per dag... en toen ik bankroet was met armoedig hoopje van een halfje per week.... Dus.... Uiteindelijk heeft me alleen maar ellende bezorgd... Ik ben blij dat ik er nu vanaf ben...."
"In de periode dat ik veel gebruikte droomde ik zonder dat te willen over drugs. Bv dat ik een lijntje nam, of dat ik aan het bellen was of op straat lliep om dope te regelen. het zijn de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. gelukkig ben nu op de goeie weg en heb ik al er een tijdje geen last meer van en droom ik weer over andere dingen. Maar het is veelzeggend voor de situatie waar ik in zit. Dat zelfs als je slaapt nog met drugs bezig bent. Ik kreeg er koude rillingen van. Een eng en naar gevoel. Wie herkent dit."
"Spacing ben, die crackers van jou zou ik graag een keer willen proeven, en het liefst als ontbijt op mijn nuchtere maag, wat ben jij culinair aangelegd zeg...."
"Als je al veel op hebt, te veel sigaretten hebt gerookt kan je dit verschijnsel krijgen. Als je dit al krijgt na een paar lijntjes dan is de kans groot dat het troep is omdat er teveel manytol en speed doorheen zit. Je moet deze troep dan niet meer halen. een klacht indienen bij de consumentenbond en de volgende keer anders niet meer betalen! Grapje"
"ja dat is zeker waar, Je lichaam verzet zich en moet dam heel hard werken om deze vervuiling te verwerken."
"Beste katrien, jullie hebben een ding gemeen en dat is dat jullie allebei beseffen dat het beter is om er mee te stoppen nu je dit nog kan. Als jullie zo blijven doorgaan moet je er wel rekening mee houden dat er een reeele kans is dat jullie gebruik van beide kanten dan op lange termijn"zou kunnen toenemen". Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar in mijn geval wel. Je doet het alleen in het weekend zeg je? Maar dat is dus met regelmaat... Dus wordt het een gewoonte en beina vanzelfsprekend. Ik had het zo ook jarenlang in de hand. Had ook foute vrienden op dat gebied. Maar waren niet zo dat het onder mijn neus douwde, lekkere vrienden hebben jullie dan, dat als je nee zegt het alsnog onder je neus douwen? Ik denk dat jullie voor elkaar moeten kiezen en die zogenaamde vrienden moeten dumpen om jezelf, elkaar en jullie relatie te beschermen. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat op dit gebied toegeven leidt tot zelfverraad...je op een punt komt dat je zoals ik geen nee meer kunt zeggen, de drang van de trek niet meer kunt weerstaan, als dat dan gebeurd heb je het niet meer in de hand... Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt. groetjes sneeuwuil. met vr.groet de sneeuwuil"
"Coke is een vochtvreter. Dat merk je oa aan een droge mond. Dit komt ook vaak omdat je ook 3 keer zoveel rookt. En als je zwaar zit te trippen ga je ook zweten en velies je in een paar uur tijd veel vocht. Dit gebeurd vaak zonder dat je dat door hebt. Je zal dan merken dat je huid de volgende dag grauw, bleek, droog en ruw kan aanvoelen. Dit zijn uitdrogingsverschijnselen. En dat is logisch want je lichaam heeft je reserves verbruikt en op kunstmatige energie geteerd. Ook is het zo dat als je veel hebt gesnoven je een verstopte neus kan krijgen. Dit verstoord dat je bloedomloop en de zuurstof opname. Mijn advies is dan ook, Veel water, maar het beste is om thee te drinken met extra suiker. Het remt door de warmte een verstopte neus en reduceerd de verlaging van je suikergehalte omdat coke je suikerspiegel aantast. Je moet min. 2 liter thee drinken. Ook is kauwgom een goed middel. Als je kauwt beweegt je neus ook mee en dat voorkomt ook verstoppingen. Soep, menthol kruisdrop,blikjes fruit met siroop. dagcreme voor je huid etc. Ik spreek uit ervaring als zeg dat deze hulpmiddelen kunnen helpen."
"Het is voor ons allemaal nu weekend, tijd om weer door het lint te gaan en een paar gram door je neus heen te boren... wat wil je? kies voor jezelf, Oprotten met die kutvrienden want wat heeft het voor een toegevoegde waarde als het tenkostte van jezelf gaat? Ik ben nu 4 dagen gestopt een persoonlijk record, en voel me nu sterk. Ik wil er nu niet meer aan toegeven omdat het mij alleen maar verder de afgrond in trekt. Ik heb afgelopen jaar ongeveer 12000 euro opgesnoven... neem maar van mijn aan als alle pijlen op groen staan is dat waar je gebruik toe leidt? Tot je op een dag net als ik een keiharde terugslag krijgt, ben je gefrustreerd en heb je spijt... Wordt het dan voor jou dan ook niet eens tijd dat je eens echt voorruit kijkt? Groetjes sneeuwuil."