Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom je geen Coke moet gebruiken

Waarom je geen Coke moet gebruiken

62 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet wel iets van coke af, uit eigen ervaring en vooral wa ik zie bij andere mensen.
en coke kan echt wel een fucking sluwe drugs zijn.
wat me vooral opvalt aan mensen die coke snuiven is da die hun eigen zelfs beliegen.
ik ben niet verslaafd, ik kan gerust zonder.
maar toch ook al hebt ge bijna geen geld meer, krijgt ge zin in coke dan zult ge coke gaan halen.
ook iets wa ik ook zelfs beetje aan mijn eigen begon te merken.
ben blij da ik het kotsbeu was die nest en vooral da geld weggooien en da spookt nog altijd in mijn kop terwijl ik echt tegen coke ben nu.
ik haat die drugs en toch als iemand een lijn aanbiedt zal ik nie rap nee zeggen.
coke is echt een drugs die serieus met uw kop loopt te fucken.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja dat is jou mening, ik vind de trippers meer met je hersens fucken en daar voel ik een grotere drang om dat te gebruiken als coke.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee man coke is echt de fucker van al

zelfs ik vind coke echt stomme drugs, maar toch als ik er aan denk krijg ik er zin in en ik zou een lijn nooit weigeren

xtc vond ik vroeger ook leuk, maar je mag me 10 gratis pillen geven en ik zou ze allemaal verkopen.. pillen vind ik namelijk wel chill, maar coke is gewoon zoiets war heel subtiel is maar toch ook wel leuk, dus daar zit em juist het gevaar..

en als je vrienden hebt zien ondergaan aan drugs, dan kan je er toch over meepraten :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychopath zei:
ja dat is jou mening, ik vind de trippers meer met je hersens fucken en daar voel ik een grotere drang om dat te gebruiken als coke.
Klik om te vergroten...
ziet ge dat die mensen hun eigen voorliegen :wink:
gewoon eens een vraagje, om de hoeveel tijd ga je dan eens een grammetje coke halen?
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op het moment? Op het moment ben ik geheel onthoudend, het komt af en toe wel is voor dat ik op een bijzondere gelegenheid alcohol haal maar voor de rest niks.
Ben zelfs gestopt met roken dit jaar :wink:

@jeller, als je vrienden hebt die er onderdoor zijn gegaan, dan weet je zelf nog steeds niet hoe coke voelt, wat het met jou doet etc dat bedoel ik
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke is klote, en geweldig.

@ Psychopath
Je post komt wel erg doorgedramt over.
Voor jou is coke ideaal of wat probeer je er
nu mee te zeggen?

Als je ff goed nadenkt weet je zelf toch ook
dat het hardstikke verslavend is, of in ieder
geval kan zijn, bij bepaalde mensen.

Maar goed
b
basjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke is enorme troep, ik ben er helaas aan verslaafd en als ik zie wat het me de afgelopen 2 jaar voor ellende heeft opgebracht, kan ik het ook niet bevaaten van mezelf dat ik maar naar die trope blijf grijpen..

Voornaamste rede voor mij dat ik nogal wat prive problemen heb en ik daar vaak lang mee in me hoofd blijf rondlopen en dat dus een heleboel stres bezord.. Zodra ik een snuif coke neem vergeet ik alle dingen om me heen en beland ik in een roes wereld waar dat gezeur en gezeik niet plaats vind.. Vervolgens word je de volgende dag wakker en is het gezeur en gezeik er nog altijd alleen voel ik me nog ellendiger omdat ik de avond ervoor weer aan die zooi gezeten heb, dat het liedje weer van vooraf aan begint... Zo beland je dus een beetje in een circkel en dat is erg moeilijk om te doorbreken...

Kan iemand mij vertellen waar ik hier misschien lot genoten kan vinden en misschien mensen zijn die erover kunnen praten??? Ben hier pas sinds vandaag aangemeld en hoop dat ik hier misschien iets kan vinden wat me er bovenop helpt.. Ik weet je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en ben daar ook genoeg mee bezig geweest.. Alleen alles was tevergeefs

Geloof mij mensen blijf ervan af, het sloopt je en het sluipt erin
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
zal wel een enorm nutteloze opmerking van me zijn, maar ik vind t gewoon een saaie bedoeling!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...
zelf geschreven of ergens van internet geplukt.
anders heb je wel een goede beschrijving van cocaine gegeven :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

Hahaha, typisch Amerikaans tekstje als ik het zo lees... Altijd een beetje jammer van die stemingmakerij... :rolleyes:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

mooi :)
intresant zelf
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een rotslechte poging om me te overtuigen zeg. Ik leg nu een lijntje om je mislukte poging te vieren.

No offence, maar waarom zouden we advies aannemen van iemand die het alleen nog maar op zijn tanden smeerde? Toch nam ik het risico om 2 minuten van mijn leven te verspillen door je paragrafen te lezen, en tevergeefs.
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Danja zei:
Wat een rotslechte poging om me te overtuigen zeg. Ik leg nu een lijntje om je mislukte poging te vieren.

No offence, maar waarom zouden we advies aannemen van iemand die het alleen nog maar op zijn tanden smeerde? Toch nam ik het risico om 2 minuten van mijn leven te verspillen door je paragrafen te lezen, en tevergeefs.
Klik om te vergroten...

advies ?. Dit is de pure waarheid jonge man :wink:

denk dat iedereen (meeste deel toch) dat wel weet, zelf mense die gebruiken
(is bij mij toch zo....)

groeten!
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach, het mag dan misschien de waarheid zijn, maar ik vind dit wel erg typisch en overdreven.

Vind het een beetje gekkenwerk dit, zou het zelf zo niet omschrijven.


' Ik ben Roosje16, ze noemen me ook wel Roos.
Gebruik mij niet, dan word ik boos'

Zo kan ik ook wel wat verzinnen, waarom ga je niet rappen ofzo?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waar kan ik je album kopen, Roos?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

zó waar... erg duidelijk!
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
snuif zelf halfje per week ongeveer. Ben totaal niet verslaafd, maar als ik eenmaal een halfje op heb, dan voel ik me wel verslaafd. Want dan ga ik er alles aan doen om meer te kopen, maar dat doe ik niet omdat ik pas laat op de avond begin met snuiven zo rond 2/3 uur zodat ik er lekker van trip endan later op de avond nog natrip in mn bedje. Zo besteed ik 20 euro per week aan sos en ik heb een prima leven verder. Ben er nu al weer ff 3 weken vanaf
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#19
mja want je bent prcies wel heel paranoia als ik je bericht eens lees :)

mss zou je beter je coke eens laten testen :wink: :mrgreen:
t
titiboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
COCAINE DE DRUGA

COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT snuif zelf 5 gram p/WEEK en drink fles WHISKY erbij en BESTEL de lekkerste geilste duurste escoRTGIRL en ben zo op een avond 500 euro kwijt zonder dat je het wil.

SOms snuif ik en PAK mn pistool en word ik PARANOIa of denk ik dat er inVAL word gedaan in mn hUIS

SOms val ik moeilijk in slaap en vergeet iedereen om Me HEEN.

Laat je COCAINE TESTEn weet wat je gebruikt als je goede COke gebruikt voel je niet zo PARANOIA en kan je lekker slapen LAAT het eerst TESTEN .....voordat het in je neus komt KOMT het via de maag via de boot via de vliegtuig ons land BINNEN :) :) :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."