Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke is enorme troep, ik ben er helaas aan verslaafd en als ik zie wat het me de afgelopen 2 jaar voor ellende heeft opgebracht, kan ik het ook niet bevaaten van mezelf dat ik maar naar die trope blijf grijpen.. Voornaamste rede voor mij dat ik nogal wat prive problemen heb en ik daar vaak lang mee in me hoofd blijf rondlopen en dat dus een heleboel stres bezord.. Zodra ik een snuif coke neem vergeet ik alle dingen om me heen en beland ik in een roes wereld waar dat gezeur en gezeik niet plaats vind.. Vervolgens word je de volgende dag wakker en is het gezeur en gezeik er nog altijd alleen voel ik me nog ellendiger omdat ik de avond ervoor weer aan die zooi gezeten heb, dat het liedje weer van vooraf aan begint... Zo beland je dus een beetje in een circkel en dat is erg moeilijk om te doorbreken... Kan iemand mij vertellen waar ik hier misschien lot genoten kan vinden en misschien mensen zijn die erover kunnen praten??? Ben hier pas sinds vandaag aangemeld en hoop dat ik hier misschien iets kan vinden wat me er bovenop helpt.. Ik weet je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen en ben daar ook genoeg mee bezig geweest.. Alleen alles was tevergeefs Geloof mij mensen blijf ervan af, het sloopt je en het sluipt erin"