#1
coke is wel goe me zeker niet het geld waard alsek vo 3 euro me een pilletje een PAK harder kan gaan
maar wel een goede...fragany zei:Doodkapje zei:ja watte??? man waar gaat dat toch naar toe? nog op school en al coke gebruiken... no offense hoor. ik neem echt geen kinderen...![]()
das weer zon goeikope reden om geen kinderen te hebben :P

Doodkapje zei:
't onvermijdelijke zei:Doodkapje zei:
Omdat het tevens net zo cliché zou zijn om coke te bestempelen als een drugs die alleen door de elite wordt gebruikt. Dat is ook gewoonweg niet zo. Coke wordt zoals bijna alle drugs door alle lagen van de bevolking genomen.

Doodkapje zei:'t onvermijdelijke zei:Doodkapje zei:
Omdat het tevens net zo cliché zou zijn om coke te bestempelen als een drugs die alleen door de elite wordt gebruikt. Dat is ook gewoonweg niet zo. Coke wordt zoals bijna alle drugs door alle lagen van de bevolking genomen.
nou sorry maar een kennis van me is hoer en als die geen tonnen coke heeft dan heeft die een povere avond...vandaar dat ik dat hoerendope noem. niemand moet zich daardoor aangesproken voelen?
![]()


boterkoek17 zei:Hoerendope in de zin dat je altijd te weinig krijgt waarvoor je betaald.![]()
Psycho_Chrono zei:Ikzelf gebruik ook wel eens regelmatig coke maar kan er gelukkig goed mee omgaan.
DonnieDark0 zei:Psycho_Chrono zei:Ikzelf gebruik ook wel eens regelmatig coke maar kan er gelukkig goed mee omgaan.
![]()
Wel eens regelmatig....![]()
st an zei:Aangezien je het zelf nog nooit gedaan hebt vind ik de OP niet erg overtuigend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."