Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom je geen Coke moet gebruiken

Waarom je geen Coke moet gebruiken

62 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
CalmzalmLid
01-01-2024, 00:00
#1
coke is wel goe me zeker niet het geld waard alsek vo 3 euro me een pilletje een PAK harder kan gaan
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: COCAINE DE DRUGA

fragany zei:
Doodkapje zei:
ja watte??? man waar gaat dat toch naar toe? nog op school en al coke gebruiken... no offense hoor. ik neem echt geen kinderen... :wave:
Klik om te vergroten...



das weer zon goeikope reden om geen kinderen te hebben :P
Klik om te vergroten...
maar wel een goede... :grin:

OT : omdat coke hoerendope is daarom!!! :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Hoe cliché en dom.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
^ Hoe cliché en dom.
Klik om te vergroten...

why my love? :confused:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
El Retro zei:
^ Hoe cliché en dom.
Klik om te vergroten...

why my love? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het tevens net zo cliché zou zijn om coke te bestempelen als een drugs die alleen door de elite wordt gebruikt. Dat is ook gewoonweg niet zo. Coke wordt zoals bijna alle drugs door alle lagen van de bevolking genomen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
't onvermijdelijke zei:
Doodkapje zei:
El Retro zei:
^ Hoe cliché en dom.
Klik om te vergroten...

why my love? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het tevens net zo cliché zou zijn om coke te bestempelen als een drugs die alleen door de elite wordt gebruikt. Dat is ook gewoonweg niet zo. Coke wordt zoals bijna alle drugs door alle lagen van de bevolking genomen.
Klik om te vergroten...

nou sorry maar een kennis van me is hoer en als die geen tonnen coke heeft dan heeft die een povere avond... :wink: vandaar dat ik dat hoerendope noem. niemand moet zich daardoor aangesproken voelen?
:wave:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
't onvermijdelijke zei:
Doodkapje zei:
El Retro zei:
^ Hoe cliché en dom.
Klik om te vergroten...

why my love? :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het tevens net zo cliché zou zijn om coke te bestempelen als een drugs die alleen door de elite wordt gebruikt. Dat is ook gewoonweg niet zo. Coke wordt zoals bijna alle drugs door alle lagen van de bevolking genomen.
Klik om te vergroten...

nou sorry maar een kennis van me is hoer en als die geen tonnen coke heeft dan heeft die een povere avond... :wink: vandaar dat ik dat hoerendope noem. niemand moet zich daardoor aangesproken voelen?
:wave:
Klik om te vergroten...

Het is verder geen aanval tegenover jou hoor. Ik wil alleen hiermee aangeven wat El Retro volgens mij hiermee bedoelde. En dat jij het hoerendope noemt moet je zelf weten, en dat een kennis van jou 'tonnen' nodig heeft om zich goed te voelen geloof ik best allemaal. Wil alleen aangeven dat coke niet een drug is die slechts door een bepaalde groep mensen wordt gebruikt. Verder nogmaals, no offence tegenover jou :wink: :wave:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoerendope in de zin dat je altijd te weinig krijgt waarvoor je betaald. :mrgreen:
D
DjakaLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke is gevaarlijk...
als het je te pakken heeft dan besef je het meestal niet op het begin...
een ecxuse is rap gemaakt om wa te nemen...
+ een verslaafde zal meestal niet toegeven dat hij verslaafd is...
wie rookt er ? je weet dat het slecht is en dat stoppen goed voor je zou zijn.
maar je hebt toch nog altijd een ecxuus om verder te roken of niet !
met coke juist hetzelfde...
alleen meer destructief...

onderschat het gewoon niet !!!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
boterkoek17 zei:
Hoerendope in de zin dat je altijd te weinig krijgt waarvoor je betaald. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:grin:

Vaste klant? :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#11
door dat verhaaltje krijg ik juist zin in coke :hearteyes:
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kvind het allemaal wel meevallen. De grootste trek in coke heb je als je zuipt en dan heb je aan 50euro wel genoeg...net zoveel als drinken.
Nog nooit meegemaakt dat in na een avondje coke de volgende dag weer trek had. Zoals met alle drugs moet je het net elke dag gebruiken.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zag het topic van Kim. Ik hoop dat ik met dit topic enkele mensen eraf kan houden. Laat ik er eerst bijzeggen dat ik zelf nog geen Coke heb gedaan dus het wordt wat moeilijk, alleen nog maar op tanden. Maar vertrouw me, ik heb er al veel mensen onderdoor zien gaan.

Waarschijnlijk (zoals veel jongeren beginnen). Drugs is al populair.
Maar Coke wordt veel gebruikt. En je denkt Wow, et wat vrienden.
''Dat moeten we eens 1x proberen''. Maar dan begint het. Eens proberen, ja, zoiets kan, iedereen is nieuwschierig. Maar dan moet je je jezelf duidelijk maken dat dit geen verslaving gaat worden.

Afspreken dat je dit Bv. 1 x per maand doet, en niet naar de Coke grijpen als je ergens problemen hebt. Ik heb hier al mensen op zien onderuitgaan.
Beginnen met eens 1 lijntje, 1 jaartje later, geen geld, werk, huis niets meer. Dit komt niet veel voor, maar het is een grote geldverspilling. Ga eens 5 Gr. op 1 nachtje halen, ben je al minimum 150 - 200 euro kwijt (als je een goede dealer hebt) anders 250 euro.

En als je het hebt, het is zo verslavend, leuk effect maar echt niet lang.
En veel heb je er niet aan, ook smaakt bij Coke een biertje beter, dan ga je dit automatisch ook meer drinken. Na een jaartje gebruik wordt je gewoon erg achterdochtig. Je gaat overal rondkijken, bellen voor Politie/Ouders. En onder Coke, vliegt de tijd voorbij.

Iemand die ik ken gebruikt regelamtig Coke, hij/zij wilt echt degelijk stoppen maar kan het gewoon niet. Hij/zij heeft ook altijd spijt als alles opgesnoven is. ''Eens proberen'' begrijp ik, maar neem het van me aan, doe het niet meer dan 1x per week of je wordt verslaafd. Ik ben niet iemand die ongerust is of overdrijft, dit is de harde waarheid.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
In principe zijn alle drugs wel verslavend, het ligt helemaal aan jezelf hoe ver je het laat gaat. Ikzelf gebruik ook wel eens regelmatig coke maar kan er gelukkig goed mee omgaan. Het is voor mij eigenlijk ook veel te duur om er verslaafd aan te raken. Met speed daarintegen heb ik soms wat mee moeite maar ook daar kan ik vanaf blijven als ik wil :) Op zich ben ik wel tevreden met mijn regelmatig maar gecontroleerd drugsgebruik :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke is lekker, op z'n tijd :)
Alleen mijn portomonnee kan het vaak niet hebben, en dat is maar goed ook eigenlijk.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je mentaal niet sterk in je schoenen staat moet je er gewoon van afblijven. Ben je dat wel dan kan het geen kwaad om af en toe een grammetje op te snuiven. Ik vind het niet meer of minder 'verslavend' dan speed.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Ikzelf gebruik ook wel eens regelmatig coke maar kan er gelukkig goed mee omgaan.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Wel eens regelmatig.... :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
Psycho_Chrono zei:
Ikzelf gebruik ook wel eens regelmatig coke maar kan er gelukkig goed mee omgaan.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Wel eens regelmatig.... :grin:
Klik om te vergroten...

hehehe I know, komt door mijn dialect witsuh....

Maar goed... af en toe dus:tongueout:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aangezien je het zelf nog nooit gedaan hebt vind ik de OP niet erg overtuigend.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#20
st an zei:
Aangezien je het zelf nog nooit gedaan hebt vind ik de OP niet erg overtuigend.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het mee eens. Je kunt iets niet beoordelen zonder er zelf van af te weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."