Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm opgeblazen verhaal enzo... je moest ééns weten hoeveel mensen en wie er allemaal coke gebruikt, denk dat je nog zal verschieten Kheb ooit is een reportage gezien waarin ze vertelden dat er zelf cocaine sporen gevonden waren in het parlement (BE) nuja, Boone heeft waarsch wel is gebruikt, sow ? hij is bekend dus blazen ze het verhaaltje wat op en smijten ze het in het nieuws en maken er reportages over, is goed voor hun kijkcijfers ik vin het maar een trieste bedoening..."
"anoniempje zei: nou die geweldige gevoel van base is hoogstens 20 seconden!!!!!!! dan wil je meer en meer en meer uiteindelijk flippen als het op is Klik om te vergroten... 100% gelijk ! waarsch iemand met ervaring..."
"Ivoos zei: toooz zei: In gent moet je naar de sahara bij de groendreef achter de grote brug (als gent buiten rijd via't centrum daar) Klik om te vergroten... uh huh, en het zijn idioten zoals jij die er voor hebben gezorgd dat er nu een bordje te huur hangt en een sticker met politieverzegeling bedankt! Klik om te vergroten... idd! ------------------------------- ohja, wees gerust => er zijn nog veel van die cafétjes in Gent waar je weed/hasj kan kopen"
"hmm zelf ken ik niemand die er echt is ingebleven van lsd, al veel verhaaltjes gehoort van blijven hangen enzo... wat ik wel heb mee gemaakt is een kennis die een 3tal jaren verslaafd is geweest aan speed en nu schitsofrenie heeft en 66% invalied is in ze hoofd... niet gezond, idd: zeker niet als je weet dat ie ondertussen weer soms ampheta gebruikt en vorige maand wat paddestoelen naar binnen heeft gewerkt !"
"ik krijg al n kotsgevoel van championne alleen al, duz dat zit al niet mee nouja, ik snij mn paddestoeletjes in stukke, en slik ze door met wat drinken, zo lukt het ook en veel smaak ik er niet van"
"Binnenkort is het WEER maar 1s Star Warz, hopelijk, goed (niet teveel) volk, en een paar goeie sets ! niet gelijk de vorige... http://www.187-dnb.com/starwarz18.htm"
"atbboy zei: Dealer bellen is makkelijk, en de portomonee van me ouders zit altijd vol ... Damm wat ben ik eigenlijk slecht bezig Klik om te vergroten... je ouders werken voor dat geld man... en wat doe jij ? je besteelt ze om dan een grammetje te kopen... waarbij je je eigen goed bij voelt ? sorry, koop mesch in het vervolg een leven met dat geld.."
"*neem een spoeplepel *giet in deze lepel eerst je amoniac *neem je coke en doe deze in de amoniac *neem een aansteker en hou de vlam onder de lepel *w8 tot de amoniac aan het "koken" is *dat gedaan zijnde zie je normaal de "pure" boven drijven... *neem wat keukenpapier/wc papier draai het wat op n ^puntje en dop voorzichtig de amoniac weg uit de lepel *dat gedaan? mooi, hier is je base coke veel scc !"
"benno45 zei: Een tijdje geleden was ik op een festival en in die tijd gebruikte ik regelmatig speed nu die dag had ik ook gesnoven en had ik 1,5 pil gepakt. Alles ging goed ik voelde mij echt super tot ik ineens volledig para werd en uiteindelijk mij in mijn tentje heb moetten gaan legge omdat ik dacht dat iedereen was aan het lache en ze de politie gingen bellen dit heeft zo een 3tal dagen geduurd. Was iets dat ik nog nooit had voorgehad sindsdien durf ik ook niet goed meer speed te gebruiken omdat dat gevoel trg wat naar boven komt dan ook denk ik dat men zenuwen in men kaken wat trillen... Nu vraag ik mij af of ik dit eigelijk gwn allemaal inbeeld dat ze trillen enz of dat het ook effectief zo is. Kan iemand mij hier op antwoorden want kheb het er nogal vij lastig mee ! grtz Klik om te vergroten... DIT is mesch de moment om te stoppen ? of mesch heb je geluk, doe je voort en begin je stemmen te horen !"
"heb vorige week een reportage gezien over Methamfetamine, heel intresant ! schijnt heel gemakkelijk te maken zijn. Hier is het minder populair maar er zijn ook al een paar verschillende Labs ontdekt in het Belgishe die met Methamfetamine bezig waren, hoe het zit in Nederland weet ik niet. "Alles" wat je wil weten over meth, in een filmpje ! =>http://www.youtube.com/watch?v=guTOvxjzwYU"