Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shit dat klinkt als vieze boel. Niks om aan te beginnen, dus..."
"Nee, ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Het lukte wel zonder. Ik voelde me een beetje als een kamikazepiloot. Zo van "bring it on". Ik denk niet dat ik er bijzonder nerveus uitzag, al ben ik wel zo'n vijf keer naar de wc moeten gaan voor ik "op moest"."
"Zeer bedankt voor de reacties allemaal."
"sigaretten en alcohol. pillen, speed en coke bijna nooit meer. Alleen, soms, als iemand aanbiedt. Ik zou het nooit meer kopen. Reden: ik haal er geen kick meer uit. Soms wil ik nog wel eens speed doen, maar ik heb er altijd nog een week last van. Eén keer in de week rook ik wiet, en dat is heerlijk. Ik ben ook nog zeer geinteresseerd in psychedelische drugs, ik heb het gevoel dat ik op dat vlak nog veel moet ontdekken. Heroïne zou ik nooit doen, al vind ik dat veel van die oude junkies (Keith Richards, John Cale etc.) er wel nog verdomd cool en jeugdig uitzien op oudere leeftijd."
"O. "Heden ben ik nuchter""
"Als je lsd hebt genomen heb je geen zin/behoefte meer aan die andere drugs. Alcohol uitgezonderd."
"Het is tamelijk deprimerend, ik heb alleen een bad trip op paddo's gehad. Gelukkig duren paddo-trips niet zo lang, dus als je nog een beetje realiteitsbesef hebt, dan kan je je wel troosten met de gedachte dat het voorbijgaat. Bij lsd duurt het wat langer, maar ik neem aan dat ik dan ook de gedachte zou hebben 'op de tanden bijten'. Eén keer had ik paddo's gedaan en raakte ik een beetje in een bad trip. Wat me er toen heeft uitgeholpen is alcohol, beginnen zuipen. Een andere keer kon niets me helpen."
"Als je al een rotverleden heb loop je dan meer risico bij lsd-gebruik? Ik denk dat als je normaal gezien dat verleden verdringt je er wel eens geconfronteerd mee zou kunnen worden, goedschiks of kwaadschiks, maar het hangt vooral af of je je op dat moment goed voelt. Ik denk als je lsd doet en je maakt wat plezier met je vrienden en je bent relax dat deze gedachten niet echt in je op gaan komen of dat je er zelfs vrede mee hebt of zo. *als je van een halve portie paddo's bad bent gegaan is het dan uberhaupt al wel slim om lsd te overwegen? Het is niet voor iedereen. Op paddo’s ga je vlugger slecht dan lsd. Als je je slecht voelt, doe dan geen lsd. Voel je je oké, relaxed, probeer dan een beetje, je kan altijd bijpakken."
"Sommige mensen zou ik nooit lsd aanraden. Mensen die gevoelig zijn voor depressies e.d."
"Morgen ga ik naar I Love Techno in Gent. Een goede gelegenheid om een kleine dosis lsd te doen. heb laatst bij het uitgaan één kwartje gegeten en voelde me supergoed. nu vraag ik me af of het dom is xtc-gebruik te combineren met een kleine hoeveelheid lsd? Is er al iemand die dit geprobeerd heeft - en wat waren de bevindingen? Dank bij voorbaat."