Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vind het wel grappig mensen dat denken dat het niet gevaarlijk is... heb ook 6 jaar coke gebruikt in kleine hoeveelheden... mss 4 keer op een jaar... maar dan gaat je relatie stuk of gebeurt er iets anders... ga je feesten lekker wa coke pakken... en dan is het zo ver... pakken om te pakken... pas op met coke... als je sterk in je schoenen staat kan het geen kwaad... maar mss komt er een dag dat coke het enigste middel is om je niet slecht te voelen... en dan ben je gezien... lig nu lekker te snuiven en men bankrekening staat op - 1600 euro ps: verdien er 2300 per maand cool he die coke blijf er af.... voor niets goed... allee ga er nog eentje pakken... de laatste... oh ja dat zei ik gisteren ook"
"coke is gevaarlijk... als het je te pakken heeft dan besef je het meestal niet op het begin... een ecxuse is rap gemaakt om wa te nemen... + een verslaafde zal meestal niet toegeven dat hij verslaafd is... wie rookt er ? je weet dat het slecht is en dat stoppen goed voor je zou zijn. maar je hebt toch nog altijd een ecxuus om verder te roken of niet ! met coke juist hetzelfde... alleen meer destructief... onderschat het gewoon niet !!!"