Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
X-Tenzo zei:
Ik vind het iets minder goed. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, en hoe lang jullie al ervaring hebben met dit goedje, maar ik zie de 'meeste' gebruikers om me heen stuk voor stuk onderuit gaan. Omhoog klimmen duurt langer dan vallen!
Klik om te vergroten...
Zo'n 6 jaar geleden voor het eerst in aanraking gekomen met coke. Nooit wekelijks gebruik in het begin misschien eens in de maand. Nu max 4 keer in het jaar.
X-Tenzo zei:
Ga me dus zeker niet vertellen dat de mensen zelf in de hand hebben, want dat kan naar het land der fabelen verwezen worden!!
Klik om te vergroten...
Elke beslissing die je maakt en actie die daaruit volgt heb je toch zelf in de hand. Het is telkens jouw eigen keus en jouw eigen grens die je bewust verlegd. Je hebt het dus 100% zelf in de hand.
Ik vind een verslaving dan ook echt een vorm van zwakte. Ik accepteer gewoon niet dat ik ergens aan verslaafd raak, dat je ergens zo van afhankelijk kan zijn, moet er niet aan denken.
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#2
nogmaals de ene 30% kan er mee omgaan en de andere 70% niet okee
ben nu inmiddels 18 en heb 5 jaar ervaring me dit (kut)goedje ga mij ns vertellen of de ''witte sloper'' heb genoeg vrienden er ook aan kapot zien gaan ik was (ben) er net optijd mee genokt!
het lift er gewoon aan hoe je ermee omgaat dat is mijn menings iedergeval... ik weet dat het echt een sneaky drug is maar dat geld absoluut niet voor iedereen hoe sterk sta je in je schoenen! en de ene is er gevoeliger voor dan de andere! ik blijd erbij heb het zelf meegemaakt allemaal!
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind een verslaving dan ook echt een vorm van zwakte. Ik accepteer gewoon niet dat ik ergens aan verslaafd raak, dat je ergens zo van afhankelijk kan zijn, moet er niet aan denken.[/u][/quote]

dat doe je goed dan hoor jij dus bij die 30%
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#4
idd 30/70 lijkt me de juiste verhouding, heb err veel onderdoor zien gaan maar ken evengood mensen die ermee om kunnen. Een maat van me gooit na de laatste lijn de overblijvsels weg waar anderen (zoals ik) nog moeite zouden doen om een lijntje van te leggen. Hij kan er gewoon afstand van nemen en daar loopt het vaak mis imo.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Vroeger" had ik een paar keer gesnoven, pilletje genomen, veel drank en ook best veel wiet geprobeert/gehad, ik was toen 18, in die 4 jaartjes (nu 22) heb ik van alles niets meer gehad, het was toen vooral slechts uitproberen/nieuwschierig zijn..

Nu gebruik ik sinds een jaar eigenlijk best veel wiet (bijna dagelijks), komt ook omdat ik even zonder werk zit, maar de drang om weer eens coke te pakken is vrij groot, vooral omdat ik er nu makkenlijk aan kan komen (nog steeds een hoop geld, 50 E.p.g). Nu kan ik eigenlijk overal wel goed vanaf blijven moet ik zeggen, maar gezien de reacties toch nog even over nadenken of ik het nog wel kopen ga/wil... :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
denk er niet te lang over na: je twijfel heeft je keuze reeds bepaald: je gaat het niet meer kopen
COCA KOPEN IS NET ZOIETS ALS JE ZIEL AAN SATAN VERKOPEN :smilingimp:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
denk er niet te lang over na: je twijfel heeft je keuze reeds bepaald: je gaat het niet meer kopen
COCA KOPEN IS NET ZOIETS ALS JE ZIEL AAN SATAN VERKOPEN :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Satan bestaat niet en zielen zijn niet te verkopen dus niets aan het handje :mrgreen:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
echt wel dat de duivel bestaat: hij heeft 3 gouden tanden, zwerft hier door dit stadsdeel en douwt altijd onversneden sos in mijn handen. zelfs als ik geen rooie cent op zak heb. :wink:
alleen als ik high ben denk ik dat hij een mens is :grin:
na afloop weet ik wel beter :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke

coke is verslaavend moet je niet proberen zelf vond ik het maar niets hoor rook gwn een joint daarvan ga je niet dood
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
doe het gewoon niet

een verslaving is er zo, er vanaf komen is iets anders. Geloof me
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Ik zou best wel een grammetje 70% op het strand weg willen snuiven met wat leuke DF 'ers ...... lekker biertje erbij


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar zou ik dan nog wat meer voor willen betalen ook
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik kan alleen dit zeggen:

ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel

Tja moet ik nog meer zeggen?

dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen?

ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kon het altijd wel laten liggen.
Alleen op de dag zelf dat ik snoof en hij uitwerkte,wou ik altijd weer opnieuw halen en veel ook.

En ik had op dat moment ook afleiding van andere drugs,al heel lang geen coke meer gedaan.

Het wel te doen recreatief gebruik,denk alleen wel dat je als je eenmaal verslaafd bent het heel moeilijk is om er af te komen.
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#14
sleutelpuntjes

Zo een vraag over hoe je met cocaine om moet gaan, ik zal uit ervaring schrijven!

Kijk gewoon wat het met je doet, en als jij een puntje wilt nemen dan doe je dat toch gewoon, misschien is het wel een puntje manitol, of inositol!

Cocaine is lekker wanneer je er goed mee om kan gaan, maar het maakt veel van je leven kapot, zie het als een bijzaak en geen hoofd zaak!

Met mate (n) en wees voorzichtig bij wie en wat je haalt, anders snuif je straks taurine ipv tl balken!

succes en ga er goed mee om ! :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lees net dat je nog 17 bent.

Wacht gewoon nog lekker een paar jaar joh.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#16
wel of niet doen?
dat ligt uiteindelijk bij jezelf, en zoals je al aangeeft in je post wil je het een keer proberen.
ik zou zeggen probeer het rustig een keer, hoop wel dat je dan goeie kwaliteit hebt anders is het zonde van de ervaring!

zelf vindt ik de prijs te hoog, de kwaliteit veel te schommelend en de rush tekort! geef mij maar een lekkere pil maar das persoonlijk!

dus probeer het rustig en geniet ervan!
:smoke: :wave:
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#17
de eerste paar keer vond ik er amper iets tot bijna NIKS aan

wrm bleef ik het doen?
omdat ik het herhaaldelijk gratis kreeg :tongueout:
als ik me verveelde en zin had om hetgene waar iedereen zoveel geld voor overhad ook eens in mijn neusgaten te laten rondvliegen, moest ik het gwn vragen
toen vond ik echt alles wat met die stomme lijn te maken had, 1 grote grap

als het niet gratis was had ik het effect nooit leren kennen...
mss wel een lijntje hier of daar meegesnoven, maar dat zou totaal niet genoeg zijn geweest om het effect te leren gebruiken (in mijn geval)

hoewel ik het (soms) nog altijd chill vind om het te doen met (bepaalde) vrienden...
hoop ik voor U dat je LUISTERT als iemand zegt dat ALS je van plan bent om het meerdere keren te doen, je je MOND HOUDT tegen vrienden!!!
niet alleen is het dan pas vele leuker om te doen(!), maar bespaar je 9 op de 10 ook een hoop gezever tussen elkaar!!
en dan blijven je vrienden je vrienden.

btw, 17?? ... sowieso geen bekwame keuze dat je maakt ... sorry
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke ain't no joke a wise man once said.
Geloof me, er zijn leukere drugs om mee te expirimenteren, die zijn ook nog eens heul veul goedkoper, minder verslavend, en voegen bovendien iets toe aan je leven.
Regel een paar trips en ga met vrienden die nieuwe planeet ontdekken die je achtertuin geworden is. Veel toffer dan die overpriced en overrated cokerush van een kwartiertje.
Het is totaal niet zoals xtc, lijkt er in de verste verte niet op. Waarschijnlijk voel je amper wat van die coke.
En de kwaliteit is vaak om te janken zo slecht.
Ik wil niet als je pappie en mammie klinken hoor, maar je vraagt het, dus bij deze. Lees deze pagina, vergelijk met andere drugs en doe daar je voordeel mee.
Ik garandeer je in elk geval dat je NOOIT spijt zal krijgen dat je geen coke hebt gebruikt.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zegt dat je 17 bent he ?
Dan raad ik het je ten zeerste af
als je geen vaste inkomsten hebt.
( m.a.w. netto/maand : 1500 E++ )
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Konijntje:x zei:
Hallo daar..
Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten
Klik om te vergroten...

Hm, het lijkt me dat je al genoeg dope in je systeem hebt zitten. Je serotinepeil zal binnekort wel om zeep zijn. Spaar nog even je dopamine..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."