#1
Zo'n 6 jaar geleden voor het eerst in aanraking gekomen met coke. Nooit wekelijks gebruik in het begin misschien eens in de maand. Nu max 4 keer in het jaar.X-Tenzo zei:Ik vind het iets minder goed. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, en hoe lang jullie al ervaring hebben met dit goedje, maar ik zie de 'meeste' gebruikers om me heen stuk voor stuk onderuit gaan. Omhoog klimmen duurt langer dan vallen!
Elke beslissing die je maakt en actie die daaruit volgt heb je toch zelf in de hand. Het is telkens jouw eigen keus en jouw eigen grens die je bewust verlegd. Je hebt het dus 100% zelf in de hand.X-Tenzo zei:Ga me dus zeker niet vertellen dat de mensen zelf in de hand hebben, want dat kan naar het land der fabelen verwezen worden!!
Ik vind een verslaving dan ook echt een vorm van zwakte. Ik accepteer gewoon niet dat ik ergens aan verslaafd raak, dat je ergens zo van afhankelijk kan zijn, moet er niet aan denken.

