Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
a
another_addictLid
01-01-2024, 00:00
#1
vanaf je eerlijk bent heb je een enorme stap gezet Lost!

Ik ben er vanaf geraakt door telkens ik zin in C0K3 had het geluk te hebben met mijn vriendin te mogen praten!
Probeer dit ook, en probeer dan telkens je zin hebt samen met haar iets leuks te doen!
Dit zal inderdaad niet altijd lukken, maar dat mag je je niet aantrekken. Denk dan terug aan de positieve momenten!



Ivm coke proberen:
je zult er nooit iets mee winnen, wel grote kans om veel te verliezen.
Het is een eigen keuze en je zult het waarschijnlijk ook wel doen... Onthou gewoon het nooit te kopen als je zin erin hebt. ZO leer je jezelf een verslaving aan.
De zin erin krijgen de meesten al na de eerste keren, het echt kopen op die momenten is hét grote probleem
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
je wordt er een grote narcist van
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat je er egoistisch van word ligt er echt aan dat je het teveel doet.
Als ik het meer dan 2x maand doe krijg ik dat gevoel. Ik wil gaan zitten en een halfuur in mezelf bezig zijn echt vreemd.

Maar als je eens een paar maanden niets doet krijg je terug die praatkick.
Net zoals bij elke drug, drugs zijn niet slecht gebruik gewoon met mate.
En voor de reacties komen i know van de pillen.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik word er niet egoistisch van...doe het dan ook met kleine mate waardoor dus echt die praatkick en met de gebruiker(s) waar me ik het dan doe echt die connectie helemaal opgaan in die ideenstromen, maar je ondertussen wel koning voelen :grin: Alleen niet egoistisch maar gewoon je zo goed voelen, je echt koning voelen :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er niks op tegen, ik heb er gewoon helemaal niks mee...
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die praatkick heb ik het eerste uur daarna sla ik voledig dicht en ontloop ik alles en iedereen ,ik heb het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom
en denk dat de mensen zien dat ik gebruikt heb, ook vermijd ik alle oogcontact, ik trek me helemaal terug op zo'n moment

Toch raar dat als je dit terugleest, het toch niet wil lukken om te stoppen
maar ik ga ervoor
a
another_addictLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lost zei:
Die praatkick heb ik het eerste uur daarna sla ik voledig dicht en ontloop ik alles en iedereen ,ik heb het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom
en denk dat de mensen zien dat ik gebruikt heb, ook vermijd ik alle oogcontact, ik trek me helemaal terug op zo'n moment

Toch raar dat als je dit terugleest, het toch niet wil lukken om te stoppen
maar ik ga ervoor
Klik om te vergroten...
Let op als je dergelijke paranoia neigingen begint de kweken. Ik heb meer dan een jaar een paranoia/schizofrene periode doorgemaakt door het escaleren van zo een trekjes (situatie triggerde ertoe doordat men moeder in een afkickcentrum werkt :mrgreen: , maar toch)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
waarom dat de mense zo spontaan tege sos
omdat coke een rotdrugs is
waar je een heel andere persoonlijkheid en karakter van krijgt
en je word een hebberige kl**tzak ervan
vooral naar meer coke
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lost zei:
Die praatkick heb ik het eerste uur daarna sla ik voledig dicht en ontloop ik alles en iedereen ,ik heb het gevoel dat ik niet uit mijn woorden kom
en denk dat de mensen zien dat ik gebruikt heb, ook vermijd ik alle oogcontact, ik trek me helemaal terug op zo'n moment

Toch raar dat als je dit terugleest, het toch niet wil lukken om te stoppen
maar ik ga ervoor
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar. Dit heb ik als ik ergens ga waar er veel volk is, bekend volk. Ik heb dit niet als ik met een vriend samen in de auto snuif, of bij iemand thuis. Telkens als ik naar een drukke plek ga of waar er veel bekend volk is, dan begin ik te stotteren etc...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
berbe zei:
waarom dat de mense zo spontaan tege sos
omdat coke een rotdrugs is
waar je een heel andere persoonlijkheid en karakter van krijgt
en je word een hebberige kl**tzak ervan
vooral naar meer coke
Klik om te vergroten...

Van speed verandert je persoonlijkheid toch ook zeker. En als je toch wil reageren op dit topic, doe dit dan fatsoenlijk.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
berbe zei:
El Retro zei:
berbe zei:
waarom dat de mense zo spontaan tege sos
omdat coke een rotdrugs is
waar je een heel andere persoonlijkheid en karakter van krijgt
en je word een hebberige kl**tzak ervan
vooral naar meer coke
Klik om te vergroten...

Van speed verandert je persoonlijkheid toch ook zeker. En als je toch wil reageren op dit topic, doe dit dan fatsoenlijk.
Klik om te vergroten...

ja maar van coke word je echt een rotzakje
weet iedereen
Klik om te vergroten...

Niet iedereen wordt een rotzakje he :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."