Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Konijntje:x zei:
Hallo daar..
Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten
Klik om te vergroten...

Hm, het lijkt me dat je al genoeg dope in je systeem hebt zitten. Je serotinepeil zal binnekort wel om zeep zijn. Spaar nog even je dopamine..
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
het valt allemaal reuze mee, als jij gewoon een beetje je gezonde kop erbij kan houden en niet erin doordraaft kan er weinig tot niks mis gaan. Drugs zijn alleen gevaarlijk icm mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Ik ben nu 18, heb het 2 jaar gelede voor het eerst gedaan en vandaag ook zeker al 5 tot 6 weken niet meer gesnove, absoluut geen behoefte/drang ernaar.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou een vaste richtlijn gaan aanhouden. Ik snuif 1x in het half jaar, wanneer je dit steeds verzet naar bevoorbeeld: 1x 3 maanden. Dan ben je al gevaarlijk bezig. Coke is net als een paar koppen koffie die je leegt drinkt; het stelt weinig voor, maar daarom is het juist ook zo verslavend. Het is gewoon erg lekker om te snuiven en de zin om te gaan snuiven is er al er snel hoor..Dus pas op!
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ten eerste; dank voor de reactie :)
Ten tweede; Wie bepaalt er dat iemand van 17 geen goede beslissingen kan nemen?.. Ik denk dat er inderdaad veel 17-jarigen zijn die hun eigen grenzen niet kennen, en die te expirimenteel zijn, maar, ik denk dat dat echt heel persoonlijk is.
Wat ik vergeten was in het topic te zetten, is dat ik niet wil expirimenteren met hallicugenen, en daardoor blijft er een stuk minder over om te proberen geloof ik. Maargoed, ik snap uit de reacties dus dat mensen niet zulke goede ervaringen met coke hebben, maar vraag me dan wel af of je een verslaving niet gedeeltelijk zelf in de hand hebt? En ik denk ook wel dat als ik verslavingsgevoelig zou zijn, ik intussen wel verslaafd zou zijn aan wiet/xtc, wat volgens mij niet zo is. (Heb na 3 jaar xtc gebruik nog steeds maar 1 pil nodig, dit is ook mijn grens, zodra ik meer nodig zou hebben zou ik er gewoon helemaal mee stoppen).. Nouja, reageer lekker verder, ik vind het een zeer intressant onderwerp om over te lezen :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat wel waar is, is dat coke wel een stuk verslavender is dan xtc of wiet, die drang om door te snuiven is er al heel gauw. Maar als je daar een beetje goed op let kan er niet zo veel mis gaan, het is LAAANG niet zo verslavend als bijv. heroine.
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#6
de meeste mensen die ik sprak die erg tegen coke zijn, zijn meestal mensen die problemen hebben gehad met het goedje en daarom er nu zo tegen zijn

en omdat het de enige drugs is waarvan je zeker weet dat het teveel wordt versneden als je het gewoon ergens koopt, ik vind hier althans geen kwalitatieve coke die iets voorstelt
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#7
kwalitatieve coke bestaat in nederland alleen nog op schiphol of rotterdam.. helaas!
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, heel wat minder erg.. is eigelijk totaal niet met elkaar te vergelijken! :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#10
beter niet doen, zo leuk is het niet... voor je het weet ben je verslaafd, I should know
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb niets tegen coke, het is gewoon lekker, maar om er weer af te komen iz soms zo'n gezeik.... dat is er bij mij op tegen. verder zelf uitmaken wat je doet :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
1 gram coke 40 euro +- eerste versneden door boeren in zuid amerika, daarna wordt het versneden door guerrillas, komt naar nederland en wordt versneden door grote dealers, kleine dealers dan moet je hem in je neus doenm omdat het leuk is
met 40 euro kun je veel betere dingen doen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het gewoon veels te duur, zeker in verhouding met wat je er voor terug krijgt.... De down after is overigens ook geen pretje!
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor mij is coke:

te kort
te duur
en bovenal:
versneden. Omdat het zo duur is, is versnijden verleidelijk. easy money.

Waar ik woon is het gewoon erbarmelijk van kwaliteit, en daarom heb ik de zoektocht opgegeven. Ik hou het bij de goeie ouwe Vaderlandsche Schpeed. Dat moet door veel minder hebberige handjes gaan. Kwaliteit is makkelijker te vinden.

Als ik coke heb, ben ik er ook de hele tijd mee bezig, ofwel lijnen leggen, ofwel snuiven. Zit er voordurend mee in mn gedachten. Als er vrienden bijzitten vind ik de gesprekken ook dikwijls plat, oppervlakkig en overbodig. Van coke ga ik mezelf ook eerder een klootzak vinden. Arroganter en egoïstischer.

Met speed snuif ik een lijn, en gaat het spul aan de kant voor een paar uur, terwijl ik leuke dingen kan doen. Betere gesprekken met vrienden, hoewel 't ook wel es kan tegenvallen =)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
- De drang die je hebt na je eerste snuif, mentaal echt slecht voelen omdat je niet meer hebt....
- Het is zo'n ego drugs, waarvan het grootste snulletje stoere praat begint te vertellen, all coke
- Het is zo fucking duur
- Zoals Lysergine zegt: de meeste coke dealers zijn klootzakken
- Coke is dikwijls versneden
- Je wordt er paranoide van + die hartkloppingen zijn vreselijk
- Het gevoel op zich kan ik ook niet apprecieren
- Coke heeft al zoveel levens verpest, en mensen die ooit leuk waren, gevoelloos gemaakt.
- Bankrekeningen geplunderd, terwijl andere criminelen er stinkend rijk mee werden
..............................

Coke is the devil :smilingimp:

Geef mij maar ghb en lsd, en soms eens een speedje of xtctje
C
Cody & LotsLid
01-01-2024, 00:00
#16
jcutter123 zei:
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
Klik om te vergroten...

Alles wat ons lief was hebben wij daar verloren.....
Door de coke kunnen wij leven en de pijn dragen....
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
=
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#18
juist jah, na tien jaar blowen had ik er geen zin meer in, ben van de een op de andere dag gestopt. Na vier jaar hard sossen wou ik ook stoppen, had er genoeg van, vijf jaar later walg ik nog steeds van mezelf omdat ik het simpelweg niet laten kan... Snuif nou maar beter niks behalve frisse lucht, maarja iedereen moet zijn eigen fouten maken helaas

have fun
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#19
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
Ik hebt niets tegen expirimenteren en af en toe bij een feestje ..
je kan de vele jongeren bv die er mee beginnen ook niet er van afhouden .
Het begint vaak met blowen..je komt via via in aanraking met mensen die eook andere dingen gebruiken. T begint met een feestje hier en daar.

En soms blijf thet dara ook bij.: prima. helaas kan niet iedereen dat zeggen , t is net als met drank: niet iedereen eindigd in het park als alcoholist.
Het spul is, net als sigaretten en drank, nu eenmaal verslavend gevoelig.

Hier op t forum ook diverse verhalen van diverse typen gebruikers.
Ik voel mee met degenen die verslaafd zijn.Er zou een aparte hoofd topic in t index voor moeten komen? !


En voor degene die het nog steeds als alleen maar lekker , leuk, geil, spannend, luxe , decadent etc is : ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zelf moet het zonder neusschot stellen, gelukkgi is mijn serovtonine huishouding weer wat op orde.
Ik kan van coke niet meer genieten, daarvor heb teveel gebruikt: iets lijkt er in het genotsgevoel daarvan voorgoed kapot gemaakt: het geeft accuut een klote gevoel al bij de 1e snuif, da' s meer psychisch denk ik.
Ik word gelijk hebberig en streef de ene na de ander bevrediging na: roken, alcohol, weer een snuif, sex ..totaal gene voldoening constant op zoek naar de volgende bevredidging. wat dat betreft ben ik er gewoon helemal klaar mee, het is niet anders.

Blowen na 2 hijsjes al helemaal van de kaart en wil maar 1 ding: mijn bed in, terwijl een periode van mijn leven stond ik er mee op en ging ik er mee naar bed,,t had amper effect ( meer ) .

Een pilletje 1 keer per jaar: dat gaat weer wel, al sta ik letterlijk al 1.5 jaar droog.
\\
Mijn contacten gedeleted uit mijn telefoon. toch een paar weken terug voor iemand wat geregeld...in de kroeg, zelf niet naar getaand. In bepaalde kroegen gebruiker er best wel wat de ik ken. Ook in mijn eigen vrienden kring..maar snos feestjes dat doen we niet meer open en bloot.


Ik wil zeggen: je kan het niet zomaar uit je leven bannen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."