- De drang die je hebt na je eerste snuif, mentaal echt slecht voelen omdat je niet meer hebt....
- Het is zo'n ego drugs, waarvan het grootste snulletje stoere praat begint te vertellen, all coke
- Het is zo fucking duur
- Zoals Lysergine zegt: de meeste coke dealers zijn klootzakken
- Coke is dikwijls versneden
- Je wordt er paranoide van + die hartkloppingen zijn vreselijk
- Het gevoel op zich kan ik ook niet apprecieren
- Coke heeft al zoveel levens verpest, en mensen die ooit leuk waren, gevoelloos gemaakt.
- Bankrekeningen geplunderd, terwijl andere criminelen er stinkend rijk mee werden
..............................
Coke is the devil
Geef mij maar ghb en lsd, en soms eens een speedje of xtctje