Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
doe het gewoon niet

een verslaving is er zo, er vanaf komen is iets anders. Geloof me
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb niets tegen coke. Dus niet iedereen heeft wat tegen coke.

Je bent er zelf bij als je een lijntje neemt. Je kunt dus niet de coke het op de schuld geven als je zelf niet sterk in de schoenen staat. Je blijft zelf verantwoordelijk.

Dus... fuck it.
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo daar..
Nouja, ik wil dus al een tijdje coke proberen, twijfel nog steeds, alhoewel de grens inmiddels bijna weg is, en ik het gewoon een keer wil doen.. Maargoed, nu ben ik een beetje rond gaan neuzen in het cokeforum, en ik zie bijna niks dan negatieve dingen.. Is het dan echt zo slecht voor je? Ik ken namelijk een aantal mensen die het een paar keer hebben gebruikt, en die kunnen er nu gewoon van af blijven.. Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten).. Dus nu mijn vraag enzo.. Zou het echt zoveel kwaad kunnen als ik aankomend weekend een paar sleutelpuntjes(2?) neem? Ik ben wel zo een van; nieuwe drugs proberen, dan geen andere rotzooi erbij, en goed eten en slapen etc.. Wat raden jullie me aan? En vooral; wat raden jullie me af? :wink: Hoop echt wat nuttige reacties te krijgen, maar iig bedankt voor het lezen van mn blabla topic.. ^^
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik voor mezelf spreek vind ik het grote nadeel van coke de prijs/kwaliteit verhouding. Het effect is inderdaad wel aangenaam, maar het is me het niet altijd waard om 25, (of op leuke avonden) 50 euri per gram neer te tellen. Ik denk dat als je van je zelf niet al te verslavingsgevoelig bent het niet zo'n probleem is om het af en toe te doen. Zelf laat ik het tegenwoordig links liggen vanwege de prijs; doe mij maar een pilletje af en toe :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Das het hele probleem met de coke:

De dealers zuigen hard ...
Ze versnijden de anuspoeder tot poep ..,
De verslavingsdrang is ziekelijk ...
Het effect van standaard anuspoeder is middelmatig ...
Het verpest de sfeer ...

Ik zou best wel een grammetje 70% op het strand weg willen snuiven met wat leuke DF 'ers ...... lekker biertje erbij



:hearteyes:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Ik zou best wel een grammetje 70% op het strand weg willen snuiven met wat leuke DF 'ers ...... lekker biertje erbij


:hearteyes:
Klik om te vergroten...

daar zou ik dan nog wat meer voor willen betalen ook
L
LostLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan alleen dit zeggen:

ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel

Tja moet ik nog meer zeggen?

dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen?

ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kon het altijd wel laten liggen.
Alleen op de dag zelf dat ik snoof en hij uitwerkte,wou ik altijd weer opnieuw halen en veel ook.

En ik had op dat moment ook afleiding van andere drugs,al heel lang geen coke meer gedaan.

Het wel te doen recreatief gebruik,denk alleen wel dat je als je eenmaal verslaafd bent het heel moeilijk is om er af te komen.
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#9
sleutelpuntjes

Zo een vraag over hoe je met cocaine om moet gaan, ik zal uit ervaring schrijven!

Kijk gewoon wat het met je doet, en als jij een puntje wilt nemen dan doe je dat toch gewoon, misschien is het wel een puntje manitol, of inositol!

Cocaine is lekker wanneer je er goed mee om kan gaan, maar het maakt veel van je leven kapot, zie het als een bijzaak en geen hoofd zaak!

Met mate (n) en wees voorzichtig bij wie en wat je haalt, anders snuif je straks taurine ipv tl balken!

succes en ga er goed mee om ! :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lees net dat je nog 17 bent.

Wacht gewoon nog lekker een paar jaar joh.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#11
wel of niet doen?
dat ligt uiteindelijk bij jezelf, en zoals je al aangeeft in je post wil je het een keer proberen.
ik zou zeggen probeer het rustig een keer, hoop wel dat je dan goeie kwaliteit hebt anders is het zonde van de ervaring!

zelf vindt ik de prijs te hoog, de kwaliteit veel te schommelend en de rush tekort! geef mij maar een lekkere pil maar das persoonlijk!

dus probeer het rustig en geniet ervan!
:smoke: :wave:
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#12
de eerste paar keer vond ik er amper iets tot bijna NIKS aan

wrm bleef ik het doen?
omdat ik het herhaaldelijk gratis kreeg :tongueout:
als ik me verveelde en zin had om hetgene waar iedereen zoveel geld voor overhad ook eens in mijn neusgaten te laten rondvliegen, moest ik het gwn vragen
toen vond ik echt alles wat met die stomme lijn te maken had, 1 grote grap

als het niet gratis was had ik het effect nooit leren kennen...
mss wel een lijntje hier of daar meegesnoven, maar dat zou totaal niet genoeg zijn geweest om het effect te leren gebruiken (in mijn geval)

hoewel ik het (soms) nog altijd chill vind om het te doen met (bepaalde) vrienden...
hoop ik voor U dat je LUISTERT als iemand zegt dat ALS je van plan bent om het meerdere keren te doen, je je MOND HOUDT tegen vrienden!!!
niet alleen is het dan pas vele leuker om te doen(!), maar bespaar je 9 op de 10 ook een hoop gezever tussen elkaar!!
en dan blijven je vrienden je vrienden.

btw, 17?? ... sowieso geen bekwame keuze dat je maakt ... sorry
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke ain't no joke a wise man once said.
Geloof me, er zijn leukere drugs om mee te expirimenteren, die zijn ook nog eens heul veul goedkoper, minder verslavend, en voegen bovendien iets toe aan je leven.
Regel een paar trips en ga met vrienden die nieuwe planeet ontdekken die je achtertuin geworden is. Veel toffer dan die overpriced en overrated cokerush van een kwartiertje.
Het is totaal niet zoals xtc, lijkt er in de verste verte niet op. Waarschijnlijk voel je amper wat van die coke.
En de kwaliteit is vaak om te janken zo slecht.
Ik wil niet als je pappie en mammie klinken hoor, maar je vraagt het, dus bij deze. Lees deze pagina, vergelijk met andere drugs en doe daar je voordeel mee.
Ik garandeer je in elk geval dat je NOOIT spijt zal krijgen dat je geen coke hebt gebruikt.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je zegt dat je 17 bent he ?
Dan raad ik het je ten zeerste af
als je geen vaste inkomsten hebt.
( m.a.w. netto/maand : 1500 E++ )
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Konijntje:x zei:
Hallo daar..
Ik gebruik regelmatig(1 keer in de 1 a 2 weken?) xtc, blow regelmatig(lees; dagelijks) en drink over het algemeen in het weekend(uitzonderigen daar gelaten
Klik om te vergroten...

Hm, het lijkt me dat je al genoeg dope in je systeem hebt zitten. Je serotinepeil zal binnekort wel om zeep zijn. Spaar nog even je dopamine..
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#16
het valt allemaal reuze mee, als jij gewoon een beetje je gezonde kop erbij kan houden en niet erin doordraaft kan er weinig tot niks mis gaan. Drugs zijn alleen gevaarlijk icm mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Ik ben nu 18, heb het 2 jaar gelede voor het eerst gedaan en vandaag ook zeker al 5 tot 6 weken niet meer gesnove, absoluut geen behoefte/drang ernaar.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou een vaste richtlijn gaan aanhouden. Ik snuif 1x in het half jaar, wanneer je dit steeds verzet naar bevoorbeeld: 1x 3 maanden. Dan ben je al gevaarlijk bezig. Coke is net als een paar koppen koffie die je leegt drinkt; het stelt weinig voor, maar daarom is het juist ook zo verslavend. Het is gewoon erg lekker om te snuiven en de zin om te gaan snuiven is er al er snel hoor..Dus pas op!
K
Konijntje:xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ten eerste; dank voor de reactie :)
Ten tweede; Wie bepaalt er dat iemand van 17 geen goede beslissingen kan nemen?.. Ik denk dat er inderdaad veel 17-jarigen zijn die hun eigen grenzen niet kennen, en die te expirimenteel zijn, maar, ik denk dat dat echt heel persoonlijk is.
Wat ik vergeten was in het topic te zetten, is dat ik niet wil expirimenteren met hallicugenen, en daardoor blijft er een stuk minder over om te proberen geloof ik. Maargoed, ik snap uit de reacties dus dat mensen niet zulke goede ervaringen met coke hebben, maar vraag me dan wel af of je een verslaving niet gedeeltelijk zelf in de hand hebt? En ik denk ook wel dat als ik verslavingsgevoelig zou zijn, ik intussen wel verslaafd zou zijn aan wiet/xtc, wat volgens mij niet zo is. (Heb na 3 jaar xtc gebruik nog steeds maar 1 pil nodig, dit is ook mijn grens, zodra ik meer nodig zou hebben zou ik er gewoon helemaal mee stoppen).. Nouja, reageer lekker verder, ik vind het een zeer intressant onderwerp om over te lezen :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat wel waar is, is dat coke wel een stuk verslavender is dan xtc of wiet, die drang om door te snuiven is er al heel gauw. Maar als je daar een beetje goed op let kan er niet zo veel mis gaan, het is LAAANG niet zo verslavend als bijv. heroine.
t
techno_eendjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
coke

coke is verslaavend moet je niet proberen zelf vond ik het maar niets hoor rook gwn een joint daarvan ga je niet dood

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."