Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, heel wat minder erg.. is eigelijk totaal niet met elkaar te vergelijken! :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#3
beter niet doen, zo leuk is het niet... voor je het weet ben je verslaafd, I should know
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb niets tegen coke, het is gewoon lekker, maar om er weer af te komen iz soms zo'n gezeik.... dat is er bij mij op tegen. verder zelf uitmaken wat je doet :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram coke 40 euro +- eerste versneden door boeren in zuid amerika, daarna wordt het versneden door guerrillas, komt naar nederland en wordt versneden door grote dealers, kleine dealers dan moet je hem in je neus doenm omdat het leuk is
met 40 euro kun je veel betere dingen doen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het gewoon veels te duur, zeker in verhouding met wat je er voor terug krijgt.... De down after is overigens ook geen pretje!
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor mij is coke:

te kort
te duur
en bovenal:
versneden. Omdat het zo duur is, is versnijden verleidelijk. easy money.

Waar ik woon is het gewoon erbarmelijk van kwaliteit, en daarom heb ik de zoektocht opgegeven. Ik hou het bij de goeie ouwe Vaderlandsche Schpeed. Dat moet door veel minder hebberige handjes gaan. Kwaliteit is makkelijker te vinden.

Als ik coke heb, ben ik er ook de hele tijd mee bezig, ofwel lijnen leggen, ofwel snuiven. Zit er voordurend mee in mn gedachten. Als er vrienden bijzitten vind ik de gesprekken ook dikwijls plat, oppervlakkig en overbodig. Van coke ga ik mezelf ook eerder een klootzak vinden. Arroganter en egoïstischer.

Met speed snuif ik een lijn, en gaat het spul aan de kant voor een paar uur, terwijl ik leuke dingen kan doen. Betere gesprekken met vrienden, hoewel 't ook wel es kan tegenvallen =)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
- De drang die je hebt na je eerste snuif, mentaal echt slecht voelen omdat je niet meer hebt....
- Het is zo'n ego drugs, waarvan het grootste snulletje stoere praat begint te vertellen, all coke
- Het is zo fucking duur
- Zoals Lysergine zegt: de meeste coke dealers zijn klootzakken
- Coke is dikwijls versneden
- Je wordt er paranoide van + die hartkloppingen zijn vreselijk
- Het gevoel op zich kan ik ook niet apprecieren
- Coke heeft al zoveel levens verpest, en mensen die ooit leuk waren, gevoelloos gemaakt.
- Bankrekeningen geplunderd, terwijl andere criminelen er stinkend rijk mee werden
..............................

Coke is the devil :smilingimp:

Geef mij maar ghb en lsd, en soms eens een speedje of xtctje
C
Cody & LotsLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
Klik om te vergroten...

Alles wat ons lief was hebben wij daar verloren.....
Door de coke kunnen wij leven en de pijn dragen....
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
=
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#11
juist jah, na tien jaar blowen had ik er geen zin meer in, ben van de een op de andere dag gestopt. Na vier jaar hard sossen wou ik ook stoppen, had er genoeg van, vijf jaar later walg ik nog steeds van mezelf omdat ik het simpelweg niet laten kan... Snuif nou maar beter niks behalve frisse lucht, maarja iedereen moet zijn eigen fouten maken helaas

have fun
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#12
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
Ik hebt niets tegen expirimenteren en af en toe bij een feestje ..
je kan de vele jongeren bv die er mee beginnen ook niet er van afhouden .
Het begint vaak met blowen..je komt via via in aanraking met mensen die eook andere dingen gebruiken. T begint met een feestje hier en daar.

En soms blijf thet dara ook bij.: prima. helaas kan niet iedereen dat zeggen , t is net als met drank: niet iedereen eindigd in het park als alcoholist.
Het spul is, net als sigaretten en drank, nu eenmaal verslavend gevoelig.

Hier op t forum ook diverse verhalen van diverse typen gebruikers.
Ik voel mee met degenen die verslaafd zijn.Er zou een aparte hoofd topic in t index voor moeten komen? !


En voor degene die het nog steeds als alleen maar lekker , leuk, geil, spannend, luxe , decadent etc is : ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zelf moet het zonder neusschot stellen, gelukkgi is mijn serovtonine huishouding weer wat op orde.
Ik kan van coke niet meer genieten, daarvor heb teveel gebruikt: iets lijkt er in het genotsgevoel daarvan voorgoed kapot gemaakt: het geeft accuut een klote gevoel al bij de 1e snuif, da' s meer psychisch denk ik.
Ik word gelijk hebberig en streef de ene na de ander bevrediging na: roken, alcohol, weer een snuif, sex ..totaal gene voldoening constant op zoek naar de volgende bevredidging. wat dat betreft ben ik er gewoon helemal klaar mee, het is niet anders.

Blowen na 2 hijsjes al helemaal van de kaart en wil maar 1 ding: mijn bed in, terwijl een periode van mijn leven stond ik er mee op en ging ik er mee naar bed,,t had amper effect ( meer ) .

Een pilletje 1 keer per jaar: dat gaat weer wel, al sta ik letterlijk al 1.5 jaar droog.
\\
Mijn contacten gedeleted uit mijn telefoon. toch een paar weken terug voor iemand wat geregeld...in de kroeg, zelf niet naar getaand. In bepaalde kroegen gebruiker er best wel wat de ik ken. Ook in mijn eigen vrienden kring..maar snos feestjes dat doen we niet meer open en bloot.


Ik wil zeggen: je kan het niet zomaar uit je leven bannen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
pff dat is naar zeg, ik heb overigens niets tegen coke, maar hoe mensen ermee omgaan
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.

Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.

En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
DR. Sosa zei:
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.
Klik om te vergroten...

leuk theorie...toch in de realiteit raken er velen aan verslaafd, en geloof me: aan geld voor dope of dope is echt wel te komen , hoe dan ook ..
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. uote]

ach de een noemt het 'sos' de ander... WHAT'S IN A NAME?


tuurlijk triest die junky's ..je kan je beter richten op de kracht in mensen ipv dat veroordelende vingertje.
Misschien heb je geen idee hoe het is om verslaafd te zijn?
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het de eerste keer geen fuck deed heeft het ook weinig zin om er trots op te zijn dat je het bij die ene keer gelaten hebt heh.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wil binnenkort mezelf eens gaan verdiepen in het roken van crack en heroine :) Kijken of mijn karakter dan nog steeds zo sterk is :P
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.

Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.

En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.
Klik om te vergroten...

:confused: dat kan je dan wel over elke drugs zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."