#1
ja, heel wat minder erg.. is eigelijk totaal niet met elkaar te vergelijken! ![:confused:]()
jcutter123 zei:Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
DR. Sosa zei:vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.
Deranged zei:Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. uote]
ach de een noemt het 'sos' de ander... WHAT'S IN A NAME?
tuurlijk triest die junky's ..je kan je beter richten op de kracht in mensen ipv dat veroordelende vingertje.
Misschien heb je geen idee hoe het is om verslaafd te zijn?
Deranged zei:Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.
Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.
En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."