Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij voor je coke?

Wat betaal jij voor je coke?

116 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
ali.b123 zei:
Ik heb ongesnede spul voor goeie prijs.. prijs hangt af van hoeveel je wil kopen maar zoiezo veel goedkoper dan de prijzen die jullie noemen.. en er s altijd genoeg aanwezig
locatie: rotterdam
interresse mail je nummer naar [email protected]
alleen serieuze reacties aub
Je mag trouwens natuurlijk eerst testen voordat je koopt

rustig
Klik om te vergroten...

Haha geweldig dit :grin:
Tip 1: lees wat regeltjes hier door
Tip 2: IEDEREEN kan hier meelezen
Tip 3: Rot een eind op van dit forum :wave:

Oh, en zoek een leven!
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
100€ voor coke is echt wel héél veel.Een dealer die ik ken van vroeger vroeg indertijd 50€ voor 0.9gr "partycoke" en 80€ voor 1gr "kwaliteitscoke" van die partycoke bleef uitgekookt maar een goeie 0.4gr over maar van zen kwaliteitscoke bleef er eens 0.87gr over das best wel een goed resultaat denk ik.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#3
you know my steez
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
10eu de g
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed verkopen als coke
K
KingSchecterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eeeeehm bij de een 50 euri voor boingboingspul en bij de ander 55 euri voor boingExtra!

Ligt er dus aan wie van de twee op dat moment kan leveren!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ali.b123 zei:
------------------------------
Klik om te vergroten...

Ban.
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Betrouwbaar adres is niet zo heel moeilijk te vinden betaal zelf 40 voor gr en heb dan super goede meteen van brok dus nix door dealer zelf er over heen gegooit.
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#9
20 - halfje
40 - hele
50 - anderhalf

Wel goeie shit, nooit laten testen maar toch altijd beter dan als ik van een andere dealer krijg.

of gewoon voor 50 een hele maar dan krijg je echt top kwaliteit. Dit is alleen voor de "vaste" klanten en hij heeft het niet altijd dus altijd hopen op het goeie :stoned:
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#10
halve is 20 euro
hele is (dus) 40 euro
3 halven is 50 euro!
Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vroeger betaalde ik niets, dan kreeg ik een bepaalde hoeveelheid voor iedere keer dat ik over en weer reed. En dat gebeurde vrij vaak, kreeg meestal 10gr ofzo. Tegenwoordig betaal ik tussen de 40 en de 50, voor goeie. Uiteraard. (In Belgïe dus, Antwerpen)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?

50 eu voor 1 gram wat ?

12% verdovingsmiddel en 60% coke vind ik te duur .....
iets met versnijdingsmiddelen is niets waard.

:hearteyes:

60 eu voor 80% puur is een fair prijs
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik de eerste keer had gesost vroeg ik wat het koste en hoeveel % het was...

hij zei 30€ voor bijna puur... en toen d8 ik...

Shittttt wat heb ik nu door men neus gehaald....
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
20 euries voor halfje
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#15
40€ per Gr. ! :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
40 euro per gram, geen idee hoeveel %.. ik vind hem wel fijn :).
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Al kreeg ik er 50 euro de gram op toe: never again :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#18
yeti zei:
Al kreeg ik er 50 euro de gram op toe: never again :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

yeti jij probeert mensen er echt te overtuigen dat ze het niet moeten doen heh :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een mens is zo veel leuker en geduldiger zonder sos in het bloed :wink:
J
JohnnyQLid
01-01-2024, 00:00
#20
9 op 10 zegt je dealer een hoger % dan het daadwerkelijk is. Als hij het zelf wel al weet.
Als je je coke laat testen, krijg je dan trouwens een percentage of niet?

lysergine25 zei:
zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."