Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan prima, alleen voel je bij diep stoten wel een prikje aan je top. Hier had ik althans last van, maar valt mee te leven."
"Alweer meer dan een jaar verstoken van liefde. Heeft zo zijn voordelen, dat je helemaal je eigen plan kan trekken bijvoorbeeld, maar een beetje gezelschap is aan de andere kant ook wat waard. Maar als je je op je werk stort en minder buiten komt dan anders schiet het natuurlijk ook niet zo op. De leuke vrouwen/mannen komen je per slot van rekening niet aanwaaien..."
"Ben nu even gestopt, omdat er momenteel geen goede bron in de buurt is. Snuiven doe ik graag, maar dan wel alles of niets. Dus met zooi die te versneden is hoef je bij mij niet aan te komen. Het geld is geen probleem, en ik tel tien keer liever 70 euro neer voor een uitstekende gram, dan 40-50 voor een matige. Op zich werkt bovenstaande aardig goed om het gebruik binnen de perken te houden."
"Oom Klaas zei: 't Klinkt van wel, maar zeker weten doe je het nooit. Dumpen en iemand anders zoeken, dit gaat je nog eens gek maken. Klik om te vergroten... Mee eens, heb je meteen tijd voor andere dingen! cursus ABN volgen bijvoorbeeld"
"Volgens mij ligt het sterk aan de constructie van de neus van de persoon. Net zoals de een meer gevoelig is voor blessures, en de ander makkelijker een bot breekt dan een ander als hij er een klap op krijgt, zal bij de ene snuiver makkelijker het tussenschot verdwijnen dan bij de ander. Ikzelf heb nooit last van een bloedneus, maar kan wel zien dat het kraakbeen al is aangetast (rozige kleur en hier en daar kleine kuiltjes), terwijl mijn gebruik nu aardig beperkt is (voorheen wekelijks, nu gelukkig grotere tussenpozen). Heb gedurende anderhalf jaar wekelijks gebruikt, nu is het streven naar een paar keer per jaar, wat vooralsnog aardig lukt. De cocaine-binges waren in de ergste tijd ook niet een grammetje, maar meestal 5 gram ineens, geen wonder dat er dan schade optreedt. Sommige mensen zijn na te lang snuiven bijvoorbeeld permanent verkouden, zelf heb ik hier gelukkig geen last van. Het kan echter ruig gaan, dus hieronder ter waarschuwing een foto van de Britse actrice Danniella Westbrook. Bezint, eer u begint... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Blauwe sokjes = mannetje Roze sokjes = vrouwtje Simpel toch?"
"Voor de kust van Guatemala heeft de politie een geïmproviseerde onderzëer (van staal en glasvezel) onderschept met daarin 10 ton aan cocaïne: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8321677.stm 10 ton! Da's 10.000 kg --> da's 10.000.000 kg cocablaadjes --> da's een shitload geld --> da's heel veel uurtjes productie om tot stand te brengen --> da's een weekendje geen snats op een feestje in huize White Guy... En nu allemaal inhaken! "We all live in a coca submarine, coca submarine, coca submarine.""
"Blij dat ik net een nieuw paspoort heb, uitstel van executie voor 5 jaar zullen we maar zeggen. Het bevalt me helemaal niks dat een onveroordeelde burger ineens vingerafdrukken (of in de toekomst misschien irisscan) moet achterlaten die in een grote database verdwijnen. Ben zelf nogal op mijn privacy gesteld, en doe daarom bijvoorbeeld ook nooit mee aan acties waarbij je een auto of een reis of whatever kan winnen en daarvoor NAW-gegevens moet achterlaten. Noem me paranoïde (en dat zonder te snuiven ), maar ik vertrouw de uitbreiding van 'big brother' voor geen meter. Je weet per slot van rekening nooit in welke handen jouw informatie valt. Het verbaast me dan ook dat veel mensen het lulkoek-argument 'het is voor je eigen veiligheid' klakkeloos accepteren. Helaas heb je bij de aanvraag van een paspoort geen keuze."
"Ik vond 'm altijd al zo strak in de ringen hangen Maar zo blijkt maar weer, niemand is veilig voor de witte sloper. Het is alleen spijtig dat Defensie nu zijn neus voor hem ophaalt, zeg maar dag tegen je baan. Toch moeten ze natuurlijk ergens een lijn trekken, en ik denk dat Yuri zichzelf hierna wel een spiegel voor zal houden. Misschien kan hij tijdens de schorsing wat van de andere dingen des levens opsnuiven om daarna weer flink te knallen. Hij heeft door de eerlijkheid wel een wit voetje bij de media gehaald. Hopelijk maakt de publieke opinie er niet een punt van, en kan Yuri snel weer in de lijnbus naar de trainingsfaciliteiten. Het blijft een bittere pil, dat wel."
"Everybody's a critic . Kwam zo los uit de pols, maar ik zal mijn ambities als stand-up comedian maar niet doordrukken dan."