Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij voor je coke?

Wat betaal jij voor je coke?

116 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#1
0 euro voor 3 gram!

geloof je me niet? hehe
Ik koop per tien (10,0gr) voor 350 verkoop 7 pakjes van 1,0 voor 50 euro dus die vliegen de deur uit
7x50€=350 euro

Dus nog 3,0 over voor eigen gebruik

Was vroeger ook al goe in wiskunde hihi :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste keer dat ik nog haalde was 50 voor een hele, kon daar alleen hele halen en t was stuifmeel. Hele slechte coke. Was een nieuwe dealer en ik ben er ook nooit meer heen geweest.
Mijn ouwe dealer daar kon ik vaak terecht voor 35 laatste keren 40 voor een gram goeie flakes, maar helaas is die er mee gestopt.
d
dieselLid
01-01-2024, 00:00
#3
hierzo gewoon een 40 voor een hele en als je er veel haalt krijg je mestal een kleine test bij..
en geen enkele klachten...
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tussen de 35 en 45 voor een gram, geen superkwaliteit maar wel doenbaar.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diesel is Fake
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste keer 50 voor een gram.

Was wel goed spul.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
35 voor een gram
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vroegah 40 euro per gram, 5 gram voor 170 euro.
Toen kwam mijn dealert met betere kwaliteit waarvoor 60 euro neergeteld moest worden (5 gram voor 250), en nadat hij dit groter kon inkopen werd het 50 euro per gram.
Helaas is de kwaliteit bij de vorige 2 bestellingen terug gelopen, de sosa 'smaakte' anders, dus ben ik bij mijn trouwe dealert weggelopen.
d
dieselLid
01-01-2024, 00:00
#9
half 20 euro
gram 40 euro
wit & oranje uit jamaica Bolivia
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
40... woonde ik maar in een boeren gehucht :(
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Half: €20,-
Heel: €40,-

Oftewel de gangbare prijs.

Maar kan ook bolletjes kopen a €200,- met een inhoud van +/- 6gr.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
25€ voor een halve maar ik gebruik het niet echt...
d
danny05Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Betrouwbaar adres is niet zo heel moeilijk te vinden betaal zelf 40 voor gr en heb dan super goede meteen van brok dus nix door dealer zelf er over heen gegooit.
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#14
20 - halfje
40 - hele
50 - anderhalf

Wel goeie shit, nooit laten testen maar toch altijd beter dan als ik van een andere dealer krijg.

of gewoon voor 50 een hele maar dan krijg je echt top kwaliteit. Dit is alleen voor de "vaste" klanten en hij heeft het niet altijd dus altijd hopen op het goeie :stoned:
A
AnnemiekLid
01-01-2024, 00:00
#15
halve is 20 euro
hele is (dus) 40 euro
3 halven is 50 euro!
Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vroeger betaalde ik niets, dan kreeg ik een bepaalde hoeveelheid voor iedere keer dat ik over en weer reed. En dat gebeurde vrij vaak, kreeg meestal 10gr ofzo. Tegenwoordig betaal ik tussen de 40 en de 50, voor goeie. Uiteraard. (In Belgïe dus, Antwerpen)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?

50 eu voor 1 gram wat ?

12% verdovingsmiddel en 60% coke vind ik te duur .....
iets met versnijdingsmiddelen is niets waard.

:hearteyes:

60 eu voor 80% puur is een fair prijs
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik de eerste keer had gesost vroeg ik wat het koste en hoeveel % het was...

hij zei 30€ voor bijna puur... en toen d8 ik...

Shittttt wat heb ik nu door men neus gehaald....
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
20 euries voor halfje
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#20
40€ per Gr. ! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."