#1
halve is 20 euro
hele is (dus) 40 euro
3 halven is 50 euro!
Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!
hele is (dus) 40 euro
3 halven is 50 euro!
Dit is dus nu mijn ´vaste´ winkeltje geworden, ook echt goed!
yeti zei:Al kreeg ik er 50 euro de gram op toe: never again![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lysergine25 zei:zolang jullie geen % erbij zetten zijn de prijzen toch ook fictief ?
Pikachu zei:Die persoon verkoopt voor 25 halfjes en voor 70 euro heeltjes van dezelfde kwaliteit... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Great succes!
xpressurself zei:Lang wachten en niet zeker weten of die daadwerkelijk komt en dan alsnog 50 euries betalen. Krijg dan wel echt keihard spul wat nog vochtig/plakkerig is en waarvan je echt al lekker verdoofd bekkie krijgt na een nak.
Of gewoon het middelmatig tot goede spul halen voor 40 euries en maar 15 min. wachten.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."