Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij voor je coke?

Wat betaal jij voor je coke?

116 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Taat zei:
Opa zei:
Ik heb het de afgelopen jaren regelmatig laten testen, met resultaten tussen de 92% en 99%...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
sukkeltje
Klik om te vergroten...

en terecht.. excuses..
82-89... :flushed:
o
oelalaLid
01-01-2024, 00:00
#2
laatst sinds jaren weer eens wat coke gehaald, woon in twente sinds kort, maar omdat ik hier niemand ken etc etc dus naar de randstad geweest en was 50 voor 1 gram + de bezine kosten dan hahahaah
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#3
Opa zei:
Taat zei:
Opa zei:
Ik heb het de afgelopen jaren regelmatig laten testen, met resultaten tussen de 92% en 99%...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
sukkeltje
Klik om te vergroten...

en terecht.. excuses..
82-89... :flushed:
Klik om te vergroten...
2x nadenken scheelt 3x zoveel problemen :wink:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mirrorball zei:
2x nadenken scheelt 3x zoveel problemen :wink:
Klik om te vergroten...

:grin:
Ik schaam me niet voor de fout (aangeboren cijfer-dyslectie, de 3,6,8 en 9's leiden zo af en toe een eigen leven in mijn hoofdje; ik snapte de fout pas na een keer of 10 over- en overlezen... :confused: ) maar wel voor DE ONZIN DIE DOOR MIJ GEPOST WERD... :flushed:

2x nadenken is soms niet genoeg... :flushed:

OT: te veel... :rolleyes:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ook 50 euro voor 1 gram echt niet normaal die prijs. Daarom heb ik liever speed maar dat is nergens meer te verkrijgen hier.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel verschillend.

Bij mijn ex-contact
50 voor goeie versneden, percentages ken ik niet, maar ik weet wel dat het toppie is :).
60 voor pure (zeggen ze) maar in ieder geval voor de blokken.

Bij de laatste (dit is ook de laatste keer dat ik daar ben geweest).
60 euries en hele slechte kwaliteit, geel en het smelt in je portomonnee (hoezo chemie's)
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#7
0 euro voor 3 gram!

geloof je me niet? hehe
Ik koop per tien (10,0gr) voor 350 verkoop 7 pakjes van 1,0 voor 50 euro dus die vliegen de deur uit
7x50€=350 euro

Dus nog 3,0 over voor eigen gebruik

Was vroeger ook al goe in wiskunde hihi :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatste keer dat ik nog haalde was 50 voor een hele, kon daar alleen hele halen en t was stuifmeel. Hele slechte coke. Was een nieuwe dealer en ik ben er ook nooit meer heen geweest.
Mijn ouwe dealer daar kon ik vaak terecht voor 35 laatste keren 40 voor een gram goeie flakes, maar helaas is die er mee gestopt.
d
dieselLid
01-01-2024, 00:00
#9
hierzo gewoon een 40 voor een hele en als je er veel haalt krijg je mestal een kleine test bij..
en geen enkele klachten...
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tussen de 35 en 45 voor een gram, geen superkwaliteit maar wel doenbaar.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diesel is Fake
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatste keer 50 voor een gram.

Was wel goed spul.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
35 voor een gram
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroegah 40 euro per gram, 5 gram voor 170 euro.
Toen kwam mijn dealert met betere kwaliteit waarvoor 60 euro neergeteld moest worden (5 gram voor 250), en nadat hij dit groter kon inkopen werd het 50 euro per gram.
Helaas is de kwaliteit bij de vorige 2 bestellingen terug gelopen, de sosa 'smaakte' anders, dus ben ik bij mijn trouwe dealert weggelopen.
d
dieselLid
01-01-2024, 00:00
#15
half 20 euro
gram 40 euro
wit & oranje uit jamaica Bolivia
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
40... woonde ik maar in een boeren gehucht :(
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Half: €20,-
Heel: €40,-

Oftewel de gangbare prijs.

Maar kan ook bolletjes kopen a €200,- met een inhoud van +/- 6gr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."