#1
Als je pep regelmatig (van 1gr in de week tot 1gr in de maand) dan raak je die geur en smaak echt wel gewend, ik doe het alleen op feestjes, en ik moet zeggen, dat ik liever spoil (speed) heb, van coke vind ik persoonlijk dat mensen een te groot ego krijgen, en in het hardcore milieu waar ik uitga is speed het meest gebruikte ook, niet dat ik speed gebruik om er bij te horen of dergelijke, maar als ik moet kiezen toch wel spoil(speed). voor iemand die nog studeerd is het niet zo eenvoudig om ieder feestje een berg coke door je neusgaten te jagen, als ik uitga op coke ben ik gemakkelijk 100€ kwijt, indien ik nog entree en een lekker zakje wiet wil, en met speed ben ik ongeveer de helft ervan kwijt, wat direct maakt dat ik de nacht erna ook nog kan uitgaan, en dan weet ik het wel hoor ![:grin:]()

