Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed VS Coke

Speed VS Coke

113 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke, hands down.

Coke "smaakt"lekkerder, coke "voelt"lekkerder (als je het snuift dus), coke ruikt lekkerder...

Enige nadeel is dat je er echt bergen van nodig hebt voor een goede avond (zoals boven al vermeld) ik kan met een pakje pep echt 10 keer zo lang doen als met coke, dat is echt zo op :( en dan is het inderdaad nog duurder ook ja.. maar ach, alle "lol" heeft zijn prijs nietwaar? De ene drank is bijvoorbeeld ook de andere niet...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke, alleen het gevoel al! :hearteyes:
Geen kater, en goed kunnen slapen als je niet al te veel neemt.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk als deze poll in het speed sub-fora zou staan dat de uitslag compleet anders zou zijn. :P
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke!
Speed is fun, maar na enkele dagen ben ik het volledig beugesnoven en begin ik stemmen te horen etc ...

Coke is duur en eenmaal ik eraan begin is de gram natuurlijk snel op, maar dan word ik pas griezelig en zit overal ng achter een brokje te zoeken en nog blijven proberen om die smaak uit mn neus terug te halen. Dan ben ik echt volledig depressief ...

maar ooo wat een hemels gevoel en een hemelse smaak is cocaine toch :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke is wel lekkerder eigenlijk ja,maar voel me er te snel kut van.
Van speed ook wel,maar dat werkt lekker lang door dat is zo lekker.
Tevens is de geur toch niet zo heel erg vies van pep (na een tijdje :) )
Heb er wel is van gekotst hoor,maar dat was als het me keel in kwam ofzo de smaak.
b
ben3012Lid
01-01-2024, 00:00
#6
geef mij maar coke het is wel veel duurder maar moest dit niet het geval zijn is iedereen een coke verslaafde :mrgreen: :mrgreen: speed kan wel handig zijn bij het opruimen en kuisen van je huis lol :P :P :P
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ilovecoke, speed vind ik verslavend kutspul en bij coke word ik hiervan weerhoude door de prijs.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker speed :hearteyes: :wave: :rock:

Maar goeie sos héél af en toe op zijn tijd is ook wel :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Immo zei:
Ik denk als deze poll in het speed sub-fora zou staan dat de uitslag compleet anders zou zijn. :P
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
speed :hearteyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat eens stomme vraag :openmouth:
sos natuurlijk!!
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coke Coke Coke ! :hearteyes:

Heb nu 5gr speed besteld, eens zien of ik hier hard op kan gaan ! :P
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed is heftiger duurt langer en is lekkerder naar mijn mening en ik kan er lekker van praten. Van coke word ik stil en paranoia als ik te veel gebruik (wat alsnel gebeurt met coke) maar de rush is echt goddelijk en je hebt geen tot amper een kater... hmmm moeilijke keuzen maar ga tog voor de peppies. Snuiven is niet echt mijn ding maar af en toe kan ik er best wel op chillen :). Ik voel me altijd zo junk als ik het doe en zo ga ik er dan ook meteen uitzien :P. Van pep val ik wel echt enorm af ik had gewoon kuiltjes in me wangen van die zooi, echt troep is het eigenlijk allemaal. :P
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb liever coke eigenlijk!

maar als je een beetje speed bij je coke doet heb je een perfecte combinatie!

niet te veel , daar mee bedoel ik dat je de speed niet door de coke gaat voelen :)

x
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja, mijn laatste kennismaking met sos was niet zo geweldig.
Dus dan zou ik voor pep gaan, dit lijkt bijna altijd te werken.
Echter bij sos heb je soms geluk dat je de volgende dag nog een beetje fit bent.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb de fout gemaakt dat ik eerst een keer goeie coke had gehad, en dan ook echt hele goeie voordat ik ooit eens speed had gehad. En die speed die ik de eerste keer had was echt bagger slecht. Vind speed over het algemeen smerig kut spul, voel ik me ongemakkelijk bij.
Heb 1 keer goeie speed gehad uit duitsland en die smaakte me wel erg goed, maar coke is lekkerder.
Goeie lekkere coke ga ik dus voor, het liefste flakes, met die kei harde kristallen. :hearteyes:
En owee als er speed door de coke zit, dat proef ik meteen en verpest de hele smaak van de coke.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater.
Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert.
Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
sve1200 zei:
Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater.
Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert.
Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zonde. Dan kun je het beter niet doen.
o
overdoseLid
01-01-2024, 00:00
#19
coke!

zeker weten, damn ik heb één keer pep geprobeerd en ik heb een afkick gehad waar echt geen woorden voor waren. echt vreemd, van mdma en xtc en coke heb ik nooit afkick, ik heb echt nog nooit een echte afkick ervaren.

maar wtf van die pep ben ik 2 dagen van school moeten thuisblijven. hele nacht niet geslapen, sochtends misselijk, ik kon niet rechtstaan zonder dat het zwart werd voor mn ogen.. toen ik ging zeiken ben ik flauwgevallen ( niet tijdens het zeiken :wink: )

echt wow, nooit meer pep, je ziet ook aan de prijs dat het rommel is

het kan zijn dat ik ook echt gewoon supersmerige rommel had maar ik waag het er niet meer op!

peace
L
LSOLid
01-01-2024, 00:00
#20
zekerste weten coke, ik word van speed altijd helemaal paranoia + dat ik de volgende dag totaal hersendood ben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."