Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed VS Coke

Speed VS Coke

113 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
j
jelle_sLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je pep regelmatig (van 1gr in de week tot 1gr in de maand) dan raak je die geur en smaak echt wel gewend, ik doe het alleen op feestjes, en ik moet zeggen, dat ik liever spoil (speed) heb, van coke vind ik persoonlijk dat mensen een te groot ego krijgen, en in het hardcore milieu waar ik uitga is speed het meest gebruikte ook, niet dat ik speed gebruik om er bij te horen of dergelijke, maar als ik moet kiezen toch wel spoil(speed). voor iemand die nog studeerd is het niet zo eenvoudig om ieder feestje een berg coke door je neusgaten te jagen, als ik uitga op coke ben ik gemakkelijk 100€ kwijt, indien ik nog entree en een lekker zakje wiet wil, en met speed ben ik ongeveer de helft ervan kwijt, wat direct maakt dat ik de nacht erna ook nog kan uitgaan, en dan weet ik het wel hoor :grin:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefst geen van beide, als ik dan toch moet kiezen dan kan ik niet kiezen want heb nog nooit speed gebruikt. Coke zuigt in elk geval, daar geef ik geen enkele euro meer aan, speed zal ik eerst eens moeten proberen om te oordelen over de "prijs/kwaliteit".

Heb er geen haast bij, nooit de drang gevoeld om speed voor de 1e keer te proberen, is me toch al een keer of 3 aangeboden. Ik hoorde dat je speed de eerste keer moet doen als je iets hebt om je lang mee bezig te houden wat bij die 3 gelegenheden niet het geval was dus wacht ik wel nog even.. of ik doe het gewoon nooit
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Worstenjongen zei:
:kots:
Klik om te vergroten...
Ga jij nou maar gewoon lekker verder met 15 zijn.
n
nick_drutehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de effecten van coke slecht vergeleken met de prijs.
ik geef liever 5 euro uit voor langere heftigere leukere effecten, dan 50 euro voor een beetje verdoofd rond te lope

Doe mij maar pep (wij hebben vreselijk goeie waar je knap waus van word)

maa the best blijft mdma
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed, zonder over na te denken, al koste het me ook 50 euries voor een grammetje, dan kocht ik het nog...

ik heb nog nooit coke gehaald, wel wat keren flink aan de coke gezeten, dus ik weet wat ik zeg, ook al was dat sporadisch...
y
yugobossLid
01-01-2024, 00:00
#6
door cropp op 11 jun 2009 11:49

speed, zonder over na te denken, al koste het me ook 50 euries voor een grammetje, dan kocht ik het nog...

ik heb nog nooit coke gehaald, wel wat keren flink aan de coke gezeten, dus ik weet wat ik zeg, ook al was dat sporadisch...
Klik om te vergroten...

:openmouth: :openmouth: als jij 50 eurie voor een gr speed betaalt wordt jij flink belazerd :wave:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lezen pik, zelfs AL ZOU het 50 euro kosten...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als we de prijzen met de effecten met elkaar afwegen ga ik toch voor speed, meer waard voor je geld. Maar van coke ben ik ook niet vies.
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind ze allebei even goed..

Speed smaakt wel verschrikkelijk slecht, maar k kan er wel lekker lang op doorgaan ^^

Coke daarintegen vind ik persoonlijk wat minder lang werken, maar dan dat verdovende gevoel, heerlijk :grin: !!

Mss toch een kleine voorkeur voor speed..
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat mij opvalt tussen coke en speed is dat zolang coke werkt is het lekker, maar speed is even lekker maar blijf wel doorgaan terwijl je toch nog trek hebt naar meer.

Het nadeel van speed vind ik gewoon dat het een een lijn een uur of 2 lekker is en na die tijd wil je meer, maar tegelijk ben je nog steeds high maar je geniet niet meer van die high.. Daarnaast kun je ook niet slapen.. Doe mij maar coke, lekker als het uit is gewerkt lekker blowen en normaal kunnen slapen..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn mening over speed: Handig voor ff wakker te blijven voor de rest vind ik het gewoon Troep

Mijn mening over coke: Als je deze stront elke dag gaat snuiven verander je gewoon in een zombie je zondert je af van iedereen je hebt totaal geen emoties niks boeit je meer je denkt alleen maar aan jezelf maar wat je niet merkt is dat je andere superveel pijn doet maja dat boeit jou toch niet zolang je maar die kut lijn je neus in kan snuiven he :wink:




Coke is gemaakt om te snuiven,:Het snuift 300X fijner als speed
Speed is gemaakt voor bommetjes: De smaak van speed is gewoon kut en (ligt eraan wat voor een speed je hebt) Het is gemaakt met weet ik wat allemaal voor een shit en ja als je dat door je neus haalt brand die sneller weg dan je denkt



p.s ik weet dat coke ook is gemaakt met benzine en al die shit maar niet zoveel shit als bij speed
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Worstenjongen zei:
:kots:
Klik om te vergroten...
Ga jij nou maar gewoon lekker verder met 15 zijn.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet meer maar ik heb het alleen maar zien gebeuren hoor :)
y
yugobossLid
01-01-2024, 00:00
#13
speed is leuk voor keertje of 2 maar zit teveel kkzooi in die je neus verneukt zoals zwavel :kots: en je blijft er te lang van wakker,omdat je als het effect voorbij is tog weer een lijntje neemt
coke is ook leuk als je goede hebt,maar het is een te hoge prijs voor iets wat zo kort duurt

mdma kristal is en blijft het leukst :hearteyes: :mrgreen:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed :hearteyes:
y
yugobossLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cocabladeren worden lekker in een bad met kerosine gegooid en de daaruit gewonnen pasta gecrystaliseerd met zoutzuur...
Maar als ik moet kiezen, dan sterf ik ook liever door de cocaine
Beter van niet, dus ik raak die dirt niet meer aan.

Knap dat jij nog kan eten als je gesnoven hebt Yugoboss! Van alle sos-gebruikers die ik ken krijgt niemand nog een hap door zijn uitgedroogde, verdoofde keel.
En van slapen komt de eerste 12 uur ook niets meer terecht als je meer dan een halve gram naar binnen gejast hebt.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet,bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt :kots:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
yugoboss zei:
speed is leuk voor keertje of 2 maar zit teveel kkzooi in die je neus verneukt zoals zwavel :kots: en je blijft er te lang van wakker,omdat je als het effect voorbij is tog weer een lijntje neemt
coke is ook leuk als je goede hebt,maar het is een te hoge prijs voor iets wat zo kort duurt

mdma kristal is en blijft het leukst :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waaraan denk je dat cocaine gebonden is dan yugoboss? Precies, sulfaat.

Ik neem tenminste aan dat je sulfaat bedoelt... :')
y
yugobossLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waaraan denk je dat cocaine gebonden is dan yugoboss? Precies, sulfaat.

Ik neem tenminste aan dat je sulfaat bedoelt... :')
Klik om te vergroten...

wat is sulfaat dan :confused:
ik bedoel gewoon zwavel ,wat op lucifers zit
Speed word gewoon met teveel teringzooi gemaakt,waardoor het goedkoop is,en attractive in landen waar geld een probleem is,omdat het zo lang werkt.
ook verneukt speed je lichaam sneller dan coke omdat je te lang wakker bent en geen honger hebt.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
yugoboss zei:
ik bedoel gewoon zwavel ,wat op lucifers zit
Speed word gewoon met teveel teringzooi gemaakt,waardoor het goedkoop is,en attractive in landen waar geld een probleem is,omdat het zo lang werkt.
ook verneukt speed je lichaam sneller dan coke omdat je te lang wakker bent en geen honger hebt.
Klik om te vergroten...

Cocabladeren worden lekker in een bad met kerosine gegooid en de daaruit gewonnen pasta gecrystaliseerd met zoutzuur...
Maar als ik moet kiezen, dan sterf ik ook liever door de cocaine :(
Beter van niet, dus ik raak die dirt niet meer aan.

Knap dat jij nog kan eten als je gesnoven hebt Yugoboss! Van alle sos-gebruikers die ik ken krijgt niemand nog een hap door zijn uitgedroogde, verdoofde keel.
En van slapen komt de eerste 12 uur ook niets meer terecht als je meer dan een halve gram naar binnen gejast hebt.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Duidelijk speed. Wie betaalt er nu 50 euro voor een effect van een half uurtje, max een uur?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke is lekkerder, leuker, en je ligt er inderdaad niet 'n hele nacht van wakker.
Tenzij het versneden is met speed, natuurlijk. ><
En ik krijg er ook totaal geen kater van, dus dat is wel een fijn voordeel.

Maar ik ga het de komende maanden niet opnieuw gebruiken, omdat ik toch wel merk dat het een redelijk verslavende drug is.

Dus als ik de komende tijd weer eens iets pak, gaat het wel pep worden.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."