Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed VS Coke

Speed VS Coke

113 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1 keer in mijn leven coke gebruikt en ik vond het heerlijk, maar aan de andere kant vind ik speed ook super. Ik heb deze 2 drugs ook wel eens zitten vergelijken en ben tot de conclusie gekomen dat ik liever speed pak. Eerlijk gezegt vond ik het effect van coke wel lekkerder maar het duurde zo kort en je moet ook nog eens heel de tijd bijpakken wat behoorlijk iriitant is. Speed heeft een lange rush en je hoeft als je goed doseerd nooit bij te nemen. Tja en qua kosten, Bij coke ben je al snel 50 euro kwijt voor een avondje en met speed ben ik zelf met 1 euro klaar voor een hele avond speedy zijn. 100mg speed in een capsuletje en klaar.

Geef mij maar speed. :grin:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben).

Cocaïña = Rlxt, lekker slapen na een avond feesten, dag erna niet echt brak (maar je merkt t wel natuurlijk) opstaan en lekker ontbijten. Tegen de middag voel je je weer beter en 's avonds kun je weer gas geven! :beer: Nou moet ik wel zeggen, als er veel van gebruikt kan je ook niet slapen en je kan je er net zo kut van gaan voelen als speed, maar het gaat ook gewoon veel sneller over.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb coke, speed en dex gebruikt en van de drie was dex toch echt het aller aller lekkerst. Ongelovelijk hoe hard dat was, en hoe lang het ook door ging. Ik was bijna 1 hele dag gewoon op mijn luie reet aan het zitten om te genieten van die rush. En ik was in totaal 3 dagen wakker, maar die eerste dag en de dag daarna zal ik nooit meer vergeten. Fuck coke. :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ghanzibaldhi zei:
Speed = boerencoke (mensen die geen geld hebben).
Klik om te vergroten...

Leuk een boer uit het dorp Eindhoven die mensen die speed gebruiken boeren noemt. :rolleyes:
L
LSOLid
01-01-2024, 00:00
#5
zekerste weten coke, ik word van speed altijd helemaal paranoia + dat ik de volgende dag totaal hersendood ben.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke, hands down.

Coke "smaakt"lekkerder, coke "voelt"lekkerder (als je het snuift dus), coke ruikt lekkerder...

Enige nadeel is dat je er echt bergen van nodig hebt voor een goede avond (zoals boven al vermeld) ik kan met een pakje pep echt 10 keer zo lang doen als met coke, dat is echt zo op :( en dan is het inderdaad nog duurder ook ja.. maar ach, alle "lol" heeft zijn prijs nietwaar? De ene drank is bijvoorbeeld ook de andere niet...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke, alleen het gevoel al! :hearteyes:
Geen kater, en goed kunnen slapen als je niet al te veel neemt.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk als deze poll in het speed sub-fora zou staan dat de uitslag compleet anders zou zijn. :P
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke!
Speed is fun, maar na enkele dagen ben ik het volledig beugesnoven en begin ik stemmen te horen etc ...

Coke is duur en eenmaal ik eraan begin is de gram natuurlijk snel op, maar dan word ik pas griezelig en zit overal ng achter een brokje te zoeken en nog blijven proberen om die smaak uit mn neus terug te halen. Dan ben ik echt volledig depressief ...

maar ooo wat een hemels gevoel en een hemelse smaak is cocaine toch :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke is wel lekkerder eigenlijk ja,maar voel me er te snel kut van.
Van speed ook wel,maar dat werkt lekker lang door dat is zo lekker.
Tevens is de geur toch niet zo heel erg vies van pep (na een tijdje :) )
Heb er wel is van gekotst hoor,maar dat was als het me keel in kwam ofzo de smaak.
b
ben3012Lid
01-01-2024, 00:00
#11
geef mij maar coke het is wel veel duurder maar moest dit niet het geval zijn is iedereen een coke verslaafde :mrgreen: :mrgreen: speed kan wel handig zijn bij het opruimen en kuisen van je huis lol :P :P :P
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ilovecoke, speed vind ik verslavend kutspul en bij coke word ik hiervan weerhoude door de prijs.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeker speed :hearteyes: :wave: :rock:

Maar goeie sos héél af en toe op zijn tijd is ook wel :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Ik denk als deze poll in het speed sub-fora zou staan dat de uitslag compleet anders zou zijn. :P
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
speed :hearteyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat eens stomme vraag :openmouth:
sos natuurlijk!!
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Coke Coke Coke ! :hearteyes:

Heb nu 5gr speed besteld, eens zien of ik hier hard op kan gaan ! :P
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed is heftiger duurt langer en is lekkerder naar mijn mening en ik kan er lekker van praten. Van coke word ik stil en paranoia als ik te veel gebruik (wat alsnel gebeurt met coke) maar de rush is echt goddelijk en je hebt geen tot amper een kater... hmmm moeilijke keuzen maar ga tog voor de peppies. Snuiven is niet echt mijn ding maar af en toe kan ik er best wel op chillen :). Ik voel me altijd zo junk als ik het doe en zo ga ik er dan ook meteen uitzien :P. Van pep val ik wel echt enorm af ik had gewoon kuiltjes in me wangen van die zooi, echt troep is het eigenlijk allemaal. :P
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb liever coke eigenlijk!

maar als je een beetje speed bij je coke doet heb je een perfecte combinatie!

niet te veel , daar mee bedoel ik dat je de speed niet door de coke gaat voelen :)

x
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, mijn laatste kennismaking met sos was niet zo geweldig.
Dus dan zou ik voor pep gaan, dit lijkt bijna altijd te werken.
Echter bij sos heb je soms geluk dat je de volgende dag nog een beetje fit bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."