Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed VS Coke

Speed VS Coke

113 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
sve1200 zei:
Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater.
Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert.
Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, zonde. Dan kun je het beter niet doen.
o
overdoseLid
01-01-2024, 00:00
#2
coke!

zeker weten, damn ik heb één keer pep geprobeerd en ik heb een afkick gehad waar echt geen woorden voor waren. echt vreemd, van mdma en xtc en coke heb ik nooit afkick, ik heb echt nog nooit een echte afkick ervaren.

maar wtf van die pep ben ik 2 dagen van school moeten thuisblijven. hele nacht niet geslapen, sochtends misselijk, ik kon niet rechtstaan zonder dat het zwart werd voor mn ogen.. toen ik ging zeiken ben ik flauwgevallen ( niet tijdens het zeiken :wink: )

echt wow, nooit meer pep, je ziet ook aan de prijs dat het rommel is

het kan zijn dat ik ook echt gewoon supersmerige rommel had maar ik waag het er niet meer op!

peace
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt eraan en in welke situatie, en op welke manier je wil gebruiken,
van speed wordt ik altijd zo moe, en als ik met anderen ben die het ook gebruiken, kan ik me irriteren dat ze helemaal van de wereld zijn en vaag, dan heb ik weer de neiging zoveel te gaan snuiven omdat ik ook zo raar wil worden haha, wat dan maar niet lukt, dan ga je toch weer andere middelen zoeken om er bij te gaan gebruiken.
van coca is zo iritant dat het zo kort duurt en zo snel op is en dat je steeds meer wil, en gevolg dat ik dan maar weer een downer nodig heb(bruin ofzo)
conclusie voor mij hoeft het allebei gewoon niet meer.

heb wel vandaag weer dexamfetamine sulfaaat(adhd) gekregen , kijken hoe ik er nu op reageer, mischien zijn de zaken veranderd
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cole zei:
Coke!
Speed is fun, maar na enkele dagen ben ik het volledig beugesnoven en begin ik stemmen te horen etc ...

Coke is duur en eenmaal ik eraan begin is de gram natuurlijk snel op, maar dan word ik pas griezelig en zit overal ng achter een brokje te zoeken en nog blijven proberen om die smaak uit mn neus terug te halen. Dan ben ik echt volledig depressief ...

maar ooo wat een hemels gevoel en een hemelse smaak is cocaine toch :hearteyes:
Klik om te vergroten...

pas maar op als je als stemmen gaat horen met speed, ben je er gevoelig voor, en kan dat met cocaine ook gaan gebeuren !!!!!!!
heb zulke griezelige dingen meegemaakt, met mensen die in psychose raken
a
adilanelleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke is volgens mij gewoon veel verslavender... vandaar dat coke gaat winnen hier. :wink:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hou persoonlijk niet zo van coke, ik vind alleen de eerste lijn lekker wanneer je het eerste half uur lekker bent.. Hierna pak je alleen maar bij om weer naar dat moment terug te gaan, hierbij ook nog eens de belachelijk hoge prijs, de extreem verslavende werking en het grote risico op kutkwaliteit.. Speed geeft me een veel lekkerdere roes op de lange termijn, ik heb dan wel altijd goede speed, en het is niet duur, je bent niet te helder(nuchter), en je hebt niet constant dat vieze gevoel dat je weer meer moet gaan nemen elk uur.. Katers heb ik op speed de ene keer wel en de andere keer niet, met coke hetzelfde, die van speed zijn wel heftiger dan maar als je niet teveel nachten doortrekt en niet te gek doet valt dat ook wel mee..
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha lol:P
in het speed topic stond precies dezelfde vraag en hoe verrasend was het voor mij om te ondekken dat daar de meeste mensen voor speed gaan :P
Persoonlijk ben ik voor speed,beter en langer effect en de prijs he :mrgreen:
binnert
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga voor Speed !
Telkens als ik Coke deed kreeg ik verschrikkelijke hoofdpijn ... dat doe ik dus niet meer !!
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke. Afkick van speed ervaar ik veel intenser terwijl ik mij er tijdens de werking fucking nuchter op voel. Is voor mij niet de bedoeling van een drug..
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed en coke zijn eigenlijk niet echt te vergelijken vind ik, beide een totaal verschillend effect.
Maar als ik toch moet kiezen stem ik op speed. Hier zijn meerdere redenen voor.
- Ik vind het totale effect van coke niet zo fijn. Het begint leuk met een 'king of the world'-gevoel, maar na een half uur kan je hier al niet meer van genieten omdat je al aan het denken bent aan je volgende lijn. Met speed heb ik dit verlangen ook maar véél minder en zeker niet dat het de pret bederft.
- Van coke kan ik onrustig worden, van speed niet. Als ik will chillen op speed gaat dat, als ik wil actief bezig zijn gaat dat, als ik wil babbel-kicken gaat dat, als ik stil wil genieten gaat dat,...veel meer mogelijkheden dus.
- Van coke worden mensen arrogant. Den enige druggebruikers die ik meestal niet kan uitstaan zijn degene onder de coke.
- Beide middelen verscherpen men zintuigen enkel speed doet dit veel intenser.

Het enige voordeel dat coke heeft is dat het minder lichamelijk nadelig is. Maar als je je gezond verstand bij de speed houd (veel én gezond eten, veel slapen, lichaamsbeweging) en het enkel gebruikt op de juiste momenten, is dit geen probleem.
P
PepskinLid
01-01-2024, 00:00
#11
coke is voor de zwakke en pep voor de strakke :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
dollegekske zei:
ilovecoke, speed vind ik verslavend kutspul en bij coke word ik hiervan weerhoude door de prijs.
Klik om te vergroten...

ik vind het een verstandiger besluit van mij om geen 125 euro op een avondje op te snuiven...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#14
zowiezo coke.

heb een afschuw voor pep dus dan blijft er nog maar 1 over :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."