Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is ook bij iedereen zo :P Alleen bij sommige mensen in mindere maten dan andere en sommige mensen kunnen met minder moeite met kleinere bloedvaten toch een stijve krijgen. Heb dit iig van spuiten en slikken geleerd Volgens mij gaat daarom je hart ook sneller kloppen maar dat is maar een gok."
"Ik vind het altijd een hele worstelpartij om dat ding omhoog te krijgen na sos. Maar als je eenmaal bezig bent ... Komt volgens mij omdat sos je bloedvaten vernauwd, en daarom komt er minder makkelijk bloed naar je penis als je geil bent... Toch ?"
"www.realrecordz.nl www.straatconnectie.nl Winne - begrijp me niet verkeerd Negativ - Money Money Buit Buit Negativ - Logisch Lange Frans & Baas B ( Ja ik vind ze ook kut ) - Gedoogbeleid <-- smoke nummer Om maar een paar nummers te noemen, als je meer wilt kan ik nog wel een lijstje opnoemen maar weet niet of dit je deze soort muziek chill vind."
"viewtopic.php?f=24&t=14146 zoekfunctie ftw"
"Ik vind het eigenlijk een beetje debiel om te zeggen dat 0,02 % doodgaat van de cocaïne. Het is misschien wel waar en ik heb de rest niet gezien maar de dood lijkt mij toch niet het ergste wat coke met je kan doen. Liever dood dan als een verslaafde junk onder een brug wonen met maar 1 doel: Coke. Staat er ook in hoeveel mensen dat gebeurt... dat geeft denk ik een iets beter beeld van sos. Als ze zeggen van ooowh 0,02% gaat maar dood kan je beten snuiven dan aan de alcohol daar gaan tenslotte meer mensen aan dood. Btw I Sos"
"De enige manier om te weten wat het nou met coke is is als je het zelf hebt geprobeerd. Niet dat ik je dat aanraadt maar toch. Voor sommige mensen is een pils en een joint het recept voor een mooie avond, andere mensen willen wat afwisseling en doen af en toe coke."
"Heb eigenlijk nooit een kater van sos. Kan gewoon lekker slapen en volgende dag weer gewoon de dingen doen die ik moet doen. Met X is dat natuurlijk een heel ander verhaal..."
"Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen zonder er gelijk door in de goot te belanden."
"PaRa[NL] zei: Dutchy zei: Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden. Klik om te vergroten... maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.. Klik om te vergroten... Er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen met speed, pillen, hero, alcohol, wiet whatever noem maar op. Maar toch is het altijd coke die owh zo verslavend is."
"Het probleem ligt niet bij wat jij als ouder doet. Het punt is dat wat jij ook als ouder doet jij je zoon niet 24/7 kan stoppen. Hij doet waarschijnlijk toch wel wat hij wilt en of je iets verbied of niet, hij blijft het wel doen. Mensen veranderen pas als ze dat willen, niet als mensen van buitenaf dat voor hun willen. Ik ben 18 jaar. ( ook nog een jong pikkie ik weet ). Ik ben ook hevig in aanraking geweest met drugs, mijn ouders hebben alles geprobeerd. Van andere scholen tot therapeuten en alles er tussen in. ongeveer 2 jaar geleden kwam ik terug van 2 maanden in een "kliniek" te zitten waar ze mij zouden helpen met drugs en problemen. Toen ik terug kwam was ik 10 x zo erg als daarvoor, alleen 20 x beter in het geheimhouden. Het bewijst maar eens dat wat ouders ook kunnen doen, het een mission impossible is om mensen te veranderen die dat niet willen. Je kan ze de weg wijzen maar ze moeten toch zelf de keuze maken of ze die kant op gaan. Daarbij hoop ik dat het net voor je zoontje ( net als dat het bij mij een fase was ) gewoon een fase is. Verder is het begrijpelijk dat je je voordoet als een drugsgebruiker op het forum waar je zoontje toch zijn privé dingen loslaat die hij ( blijkbaar ) niet thuis wilde bespreken. Het is begrijpelijk maar tegelijkertijd ook een naaistreek en ik ben bang dat je je zoontjes vertrouwen erg hebt beschadigd... Ik denk niet dat het de beste oplossing was om je zoontjes privé leven te infiltreren op deze manier... maarja wie ben ik Succes Daarbij wil ik ook graag mijn hulp aanbieden. Ik heb mijn ouders ontzettend veel verdriet aangedaan in mijn afgelopen jaren en ben ontzettend blij dat dat nu weer goed is gekomen. Waarschijnlijk het eerste wat bij je opkomt is "een of ander 18 jarig pikkie denkt dat hij weet hoe het hier zit". Ik kan ontzettend veel vergelijkingen vinden met het verhaal van je zoon en die van jou dat ik wel een kans heb om iets bij te dragen aan de crisis die bij jullie afspeelt. Als dat niet lukt kan ik op z'n minst het gedrag van je zoon objectief uitleggen aangezien ik een paar jaar geleden precies hetzelfde was. Je kunt me een pm sturen als je dit wat lijkt... Niet geschoten is altijd mis."