#1
Nou succes ermee zou ik zeggen
Ik zou ook wel willen kappen maar ik vind die shit stiekem veel te relaxt. Dus dat wordt toch niets ![:grin:]()
Heb gelukkig niet zoveel last van het bellen-als-je-alcohol-op-hebt probleem. Ik heb er gewoon altijd evenveel zin in haha
Heb gelukkig niet zoveel last van het bellen-als-je-alcohol-op-hebt probleem. Ik heb er gewoon altijd evenveel zin in haha
