Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWies er al gestopt met coke?

Wies er al gestopt met coke?

248 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou succes ermee zou ik zeggen :grin: Ik zou ook wel willen kappen maar ik vind die shit stiekem veel te relaxt. Dus dat wordt toch niets :grin:

Heb gelukkig niet zoveel last van het bellen-als-je-alcohol-op-hebt probleem. Ik heb er gewoon altijd evenveel zin in haha :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie is Wies?
p
papiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re:

yellowmoon zei:
eenmaal verslaafd altijd verslaafd, ook al ben je dr gestopt, blijf je verslaafd daar is niks aan te doen
Klik om te vergroten...

Volledig oneens met jouw. als je eenmaal in bezinning komt zal je t inzien
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben allang in bezinning dat ik beter af ben zonder die shit en dat ik er een soort van probleem mee heb. Wilt dat zeggen dat ik ermee ga stoppen? :sunglasses:

Nou mooi, lost het probleem zichzelf wel op. Wishful thinking denk ik zo :)
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
de dag dat ik sterk genoeg ben om "nee" te zeggen moet nog komen!!!
màààr alle vertrouwen erin
dat die (ooit) komen gaat!

aan alles zitten voor- en nadelen.

tja en geld is no problem
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op het moment dat ik me echt in alle bochten en wegen ga wringen om aan mn coke te komen zal ik er wel mee stoppen, vaak probeer je het 3 keer en als het er niet is of ik heb geen geld dan houd het op.
Ken iemand die om 3 uur snachts op de stoep stond om zn playstation 2 voor een tientje te verkopen, en na een nee een uur later terug kwam uit amsterdam of ik hem wel wilde met een controller erbij.. en vervolgens zie ik hem bij de buurman aanbellen en op de deur bonken..
Nee als het zo moet hoeft het voor mij niet meer.
Nu nog geen reden om te stoppen, kan er goed mee leven.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wel zielig geval dan om zo iemand met z'n playstation2 aan de deur zien staan.

en dat voor een tientje.

ik had em zelf denik wel een euro of 5 gegeven en gezegd dat ie dan moest opzuituh..
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het wel graag willen uitproberen,
Maar ik ben tenslotte 16 , heb geen werk :flushed:
En ik weet nou al dat ik er zo 1..2..3.. verslaafd aan ben
Toch zou ik het uit willen proberen haha :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drugsmeisje zei:
Ik zou het wel graag willen uitproberen,
Maar ik ben tenslotte 16 , heb geen werk :flushed:
En ik weet nou al dat ik er zo 1..2..3.. verslaafd aan ben
Toch zou ik het uit willen proberen haha :P
Klik om te vergroten...

Klinkt als een rampenplan.
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mwhaha idd :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
het overleven van rampen---> is sterker worden.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#12
Druppeltje zei:
het overleven van rampen---> is sterker worden.
Klik om te vergroten...

Als je overleeft.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
NorthernLightBE zei:
Druppeltje zei:
het overleven van rampen---> is sterker worden.
Klik om te vergroten...

Als je overleeft.
Klik om te vergroten...

de woorden: Als je moet er wel bij ja :)
I
IJsselsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.

Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Wie is Wies?
Klik om te vergroten...
Again.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
wie s wies
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben nu 7 dagen gestopt , meteen ziek geworden al 7 dagen strontverkouden.
Heel mn weerstand naar de klote geholpen.
Ja, kan heel goed zonder, en daar ben ik erg blij om.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
2 weken

Niet echt bewust, had er gewoon geen zin in.
Voorlopig laat ik het sowieso even liggen.
Klik om te vergroten...

En dit doorzetten tot oud en nieuw, dan ben ik weer even een mongool
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
IJsselstein zei:
Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik.

Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Hahahahahaha. Doordeweeks gebruiken is NIET recreatief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."