Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zelf vast gezeten het ligt ook aan de gevangenis waar je zit de 1 deelt pillen uit als of het snoepjes zijn en bij de ander krijg je niks ik ging de bajes in (scheveningen )in met een zak vol traxene, daar mocht ik afbouwen, maar in vucht was het af gelopen en kreeg niks meer, ben in de bajes na 15 jaar blowen kunnen stoppen met blowen, dus voor mij is het vast zitten toch nog ergens goed voor geweest. angelo"
"ik ben angelo en wil voor de zoveelste keer na mijn gebruik stoppen. ik ben op mijn 15de begonnen met weed en coke (snuiven). inderdaad geweldig in het begin,maar na een paar jaar begon het basen, ik kan je wel zeggen dat je een grens over gaat,te heftig al zeg ik het zelf,meer en meer tot ik wel op een max van 5 gram zat,ging gewoon tot sóchtends door, nu al een aantal jaar een nieuwe vriendin die het (helaas) goedvind dat ik 1 a 2x in de week een halfje haal,en weet niet hoe snel ik naar mijn dealer moet komen, de volgende dag een kater,(vergelijkbaar met alchol),vertieft dat ik het weer heb gedaan, zoals dus deze morgen,en telkens zeg ik dit was de laatste keer, ik van mezelf dat ik niet de kracht heb om te stoppen, !!!!en baal ik dat mijn vriendin zegt ga maar halen ,ik geen nee kan zeggen,!!!! als ik haar vraag dit niet te doen en zij ziet mij naar een paar dagen aan mijn ogen dat ik zin heb en zegt ga maar, ik wil haar ook niet kwijt omdat zij mij ook weer in de hand heeft om niet net zoals vroeger weer na de 5gram te gaan ,we hebben een kind die erg belangrijk voor mij is,mede ook omdat ik al een ander kind uit een eerdere relatie mede door mijn drugs gebruik al 12 jaar niet heb kunnen en mogen zien. ik blijf hopen,MAAR IK WEET DONDERS GOED DAT IK HET ALLEEN MOET DOEN , in eerste instantie begon ik hier te schrijven uit wanhoop en op zoek naar steun maar dat zijn dromen en die zijn bedrog ik sta er alleen voor moet het zelf gaan doen zoals ik mezelf altijd beloof de ochtend na mijn gebruik, hoop dan dat dit schrijven iets kan betekenen voor beginner een wijze les mag wezen begin er niet aan"
"hee bladie, las dat je wilde stoppen, nou ik ook , ben benieuwd of het je na je laatste bericht is gelukt om tot heden te stoppen , ben zelf dag 3 weer terug gevallen,niet dat ik het opgeef ,ik blijf het proberen en ga door met het proberen te stoppen,jij ook veel succes, en je weet het ,iedereen weet het coke sucks. angelo"
"Re: samen stoppen? wat is matig? nu 3 dagen niks en heb wel weer behoefte de kater is denk ik een beetje uit gewerkt, ook al zou ik graag door willen zetten , ben bang dat ik wederom toch weer in het oude terug val, is het erg om 1 a 2 keer in de week te gebruiken ik denk het niet, maar wil niet afhankelijk er van zijn , wil niet maar ga het toch straks weer doen, door zetten zo paranoide voelen schiet toch niet op, ff weg vluchten uit de drukte om te ontspannen, hoewel ontspannen als je er para van word , nee dank je,vandaag ook maar weer ff niet,gelukig maar. tot morge"
"Re: samen stoppen? klopt naj gister direct na mijn laatste bericht was het dan zover, als het aan mij lag had ik niet gegaan ,maar 1 blik naar mijn vriendin en die zei ga maar weer, met tegen zin gehaald,maar toch gegaan en gedaan,ik begrijp er niks van ,voor altijd verslaaft? toch ben ik nog steeds van plan dit door te zetten ,ja ook al heb ik weer na 3 dagen gebruikt, ik weet dat deze periode het gaat gebeuren dat ik ga stoppen ,ik ga gewoon door met volhouden terwijl ik alweer terug ben gevallen ,weet ik dat ik ga stoppen,te lang in mijn leven (25 jaar)gebruik ik al,ik wil een leven nu zonder,ik heb het wel gezien,ik ben tenslotte ook na 15 jaar blowen er van af gekomen terwijl ik daar over zei in het bejaardehuis rook ik nog. ik nu niet van mezelf zoals 3 dagen geleden,ik voel me sterker en meer zekerheid te gaan stoppen. we zien wel weer hoe mijn geestelijke gesteltheid het vol gaat houden,en de volgende keer steek ik gewoon het geld wat mijn vriendin me geeft in brand,mischien houd ze dan ook is op om mij mijn zin te geven,zonde van het geld?,nee liever de fik erin dan die troep."
"Re: samen stoppen? yetti bedankt voor je berichtje ik voel me prima en totaal geen behoefte op de bank liggen doe ik alleen sávonds na ik helemaal gebroken ben van wat ik overdag allemaal moet doen, maar geef je gelijk dat het een zwak excuus van mij is mijn vriendin de schuld te geven, maar ik moet wel sterk in mijn schoenen staan als zei zegt ga maar en dan niet te gaan, ik ga ook mijn relatie niet verbreken want omdat zij zoveel van mij houd ,hou ik van haar,we hebben tenslotte ook een zoon,en omdat ik uit een eerdere relatie ook al mijn doochter nu al 12 jaar niet heb gezien wil ik dit gezinnetje echt niet kwijt,gelukig laat mijn vriendin mij ook niet vallen door mijn gebruik. maar nogmaals voel me vandaag zoals het hoort te zijn top dus groetjes en tot gauw maar weer lieve mensen."
"Re: samen stoppen? @bladie dat gevoel heb ik ook, je bent blij dat je het redelijk onder controlle hebt , maar toch MOET je 1 keer in de week gebruiken, en dat is wat ik ook onder controlle wil hebben. ik ben net als jij blij niet iedere dag te gebruiken , maar ik denk dat een mens ergens naar toe leeft , zoals een ander na een week hard werken een biertje gaat drinken en vind dat hij dat heeft verdiend ff weg uit de dagelijkse sleur die iedere dag het zelfde is."
"Re: samen stoppen? hoi micky het zal wel kut zijn om daar te zitten maar ook wel weer goed weet niet hoeveel en hoe vaak je gebruikt ik ben gister alweer voor schud gegaan als je een beetje mijn shouts hebt gevolgt ga ik zo om de drie dagen verschut, gelukig hou ik het bij 1 balletje dat heb ik dan wel weer in de hand,vroeger niet. ik zit ook aan de base vind het wel kut dat je in een kliniek zit met alchol verslaafde in principe wel het zelfde maar toch een ander soort gebruik ,hoop en wens je in ieder geval de door zettings vermogen en kracht in ieder geval is de goede wil er. hoop weer is een keer weer wat van je te horen om te kijken hoe het met je gaat, zoek afleiding dat je niet aan die kkzooi denkt,want dat is dat spul gewoon."
"Re: samen stoppen? hoi eergister weer een balletje gehaalt, en toch blijf ik tegen jullie zeggen dat ik stop klinkt mischien gek maar ben er van overtuigt nog een nieuwtje ik ben nu 3 dagen gestopt met roken beide verslaving het basen en sigaretten behoren nu echt tot het verleden ik denk dat er weinig zijn die mij geloven, maar wat de fuck ik weet dat ik er klaar mee ben ,en er klaar voor ben om te stoppen het is mooi geweest om mijn lichaam van binnen naar de cholera te helpen ik zal dan toch wel sterker zijn dan zo'n stink stok sigaret of dat poeder weg ermee nooit meer paranoide laters"
"Re: samen stoppen? @bladie ik begrijp je reactie, maar echt ik ben er klaar mee ik kan nu zeggen dat ik het nooit meer zal doen echt echt echt zal hier regelmatig terug komen om het te bewijsen naar een kliniek heeft geen zin voor mij door mijn werk door mijn gezin family die al dachten dat ik er af was na mijn detentie ik heb namelijk op een drugsvrije afdeling gezeten in de bajes,met andere gebruikers een programma gevolgt nou na een half jaar vrij gekomen eerst coke gehaalt,dus al dat gepraat heeft niet echt geholpen"