Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal ik ben momenteel getopt met cocaine en hoop dat te blijven ik ben veslaafd geweest aan cocaine roken ben daar heb daar een opname voor gehad en ben daar nu ong drie jaar vanf heb wel een terugval gehad van twee dagen dat is nu elf maanden geleden toch heb ik de fout gemaakt om te gaan snuiven dat begon zo in keer in de maand en na een half jaar is het 5 weken flink fout gegaan en zach geen andere uit weg om me weer op te laten nemen het gaat nu heel goed met me en ben nu 14 weken clean en me behandeling is echt begonnen het gaat heel goed en voel me weer super want was erg depresief en ook niet gelukkig heb een relatie gehad van 4 jaar achter de rug met veel problemen en wist ook dat ik daar defenitief weg moest omdat ik met diegene niet verder wou en steeds verder in de problemen kwam en weet dat ik veel beter af ben en zeker meer waard ben als me zo te laten behandelen ik heb goede hulp gehad van mensen die bij novadic kentron werken ook heb ik nu echt iemand gevonden die mij wel steunt en helpt en lief is en heel belangerijk waar ik me nuchter goed bij voel en hele fijne gevoelens bij me losmaakt die ik lang niet heb gehad en nu de kans heb om me doelen te behalen een plek voor mezelf en geen drugs of alchol meer ik hoop eigelijk via deze weg met mensen in contact te komen via mailen waar ik van kan leren en ervaringen mee uit kan wisselen groetjes en iedereen die stopt of gestopt is heel veel sterkte en succes"
"hoi ik ben nu 14 weken claen en merk nu pas dat ik altijd gevlucht heb en de makkelijke weg gezocht heb en dacht dat het de oplossing was nee dus nu heb ik wel moeite met me gevoelenens om die te uiten om dat ik het altijd weg gestopt heb wel geniet ik meer van het leven en de gewone dingen dacht dat ik het saai zou vinden omdat ik altijd veel sensatie had maar had dat om een gegeven moment wel gehad het wert te heftig en heb geluk dat ik hier nu zit te typen want het was niet leuk meer mij bevalt het zo wel en hoop nog veel te leren zodat ik er ook daardwerkelijk van af kan blijven het is wel balen dat ik nu niet meer uit ga maar weet dat het een grote valkuil is en wil niet dat de elende opnieuw begint groetjes"