Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt niet lekker meer

Coke valt niet lekker meer

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
en dat je je kut voeld komt waarschijnlijk door alle versnijmiddelen
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heej, ik heb de laatste tijd vaak dat als ik 1 lijn pak deze niet lekker valt. Heb al geprobeerd daarna bij te pakken maar dan werd het alleen maar erger. Dit had ik voor het eerst een week of 8 geleden dus ik heb 4 weken niks gebruikt en toen toch maar weer een keer geprobeerd. Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van :confused: . Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan? :wave:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit had ik met wiet, werd er onzeker van.. soms wel is het gevoel dat me hart vanuit me borstkas naar me keel was gevlogen en dat ik bijna me hart zou uitkotsen.. :confused: gewoon kut... ik denk dat gewoon jou beste oplossing stoppen is!!
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat lijkt een beetje op wat ik heb, en denk iedere keer weer dat ik word opgelicht met slechte of neppe zooi, maar een ander voelt het dan wel. :confused: Goede reden om er mee te stoppen :wink:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen coke meer pakken!!!

en als je toch high ofsow wilt worden, dan wat andere shit proberen ya?! :rock:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druppeltje zei:
Geen coke meer pakken!!!

en als je toch high ofsow wilt worden, dan wat andere shit proberen ya?! :rock:
Klik om te vergroten...
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar dit moet toch een oorzaak hebben, dat mijn lichaam er antistoffen tegen aanmaakt ofzo :confused: ?
Want hoe kan het dat ik eerst altijd heel lekker op coke ging en 1.5 gram geen enkel probleem was, en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel. Coke doesnt love me anymore :(
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan toch ook iets geestelijks zijn??
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
wees blij ?

ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
kan toch ook iets geestelijks zijn??
Klik om te vergroten...

Problemen heb ik niet, Althans niet waarvan ik me bewust ben :P

Andyy zei:
wees blij ?

ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden
Klik om te vergroten...

Het probleem is dat ik mijn gebruik nog wel in de hand heb en altijd genoten heb van onder invloed te zijn en dat lukt nou dus niet meer... :(
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
heroesss zei:
Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?
Klik om te vergroten...

lees jij voordat je post?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
heroesss zei:
Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?
Klik om te vergroten...

lees jij voordat je post?
Klik om te vergroten...

ja zeker. En ik heb nu meerdere posts van de ts gelezen en nu was het voor mij niet duidelijk meer dus daarom vraag ik het zo.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
S0s_90 zei:
en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel.
Klik om te vergroten...
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
S0s_90 zei:
en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wat valt eraan te doen???

ik denk alleen stoppen :grin:
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mooi genaait dus... :tongueout: zoiets moet toch een reden hebben, we zullen maar is 2 maanden wachten en dan weer een keer proberen. Kan ik me halfje weer voor lange tijd in me portomonee houden.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andere dealer proberen?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
kan toch ook iets geestelijks zijn??
Klik om te vergroten...

hier denk ik 't meeste aan.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ultieme kans om te stoppen, grijp deze zou ik zeggen!
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ff iets duidelijker zijn, op welke manier dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."