Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt niet lekker meer

Coke valt niet lekker meer

38 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#1
S0s_90 zei:
Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van :confused: . Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan? :wave:
Klik om te vergroten...
Ik herken het wel.

Ik denk dat het inderdaad geestelijk is,depressieve gevoelens? maar ik heb er ook geen oplossing voor.
v
vbest84nbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Wat je beschrijft past precies bij wat ik voelde de laatste maanden van mijn cocainegebruik. Opgefokt leeg en onrustig. Geen zin om te praten, het voelde niet lekker maar toch was er de behoefte om het weer ééns keer in de zoveel tijd te nemen.

Dat laatse is wel te verklaren door de dopaminerush (bevredigend) van coke.

Probeer het eens een paar maanden niet te nemen, zoek een leuke hobby of sport als het toch niet meer brengt waar je naar op zoek bent...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Andere dealer proberen?
Klik om te vergroten...

^dat.

en..
Dreuge zei:
kan toch ook iets geestelijks zijn??
Klik om te vergroten...

hoe bedoel je?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet ik veel mischien verzet hij zich onbewust tegen een verslaving ofzo.. of ben ik nu te bier zweverig???
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke is na een tijdje, over het algemeen, gewoon niet leuk meer.
Af en toe kan ik er ook dezelfde gevoelens van krijgen en dan neem ik gewoon niets meer en stop ik een lange tijd.

Sowieso kan je natuurlijk eens je coke laten testen, 1/10 van een gram inleveren bij een van deze testcentra. Misschien dat er buiten coke allemaal andere stofjes in zitten die je gewoon niet lekker laten voelen.

Maar een langere tijd stoppen kan nooit kwaad.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#6
dit komt me ook bekend voor..
helemaal in het begin toen ik begon was het super maar na een paar keer merkte ik er niet veel van alleen dat ik me ook slecht en leeg voelde van binnen,ik kreeg ook steeds erge last van me maag.. ik heb daarna een tijdje niet meer gebruikt en afgelopen weekend wel weer ik had sos gehaald bij een andere dealer die heel goed schijnde te zijn maar echt wauwie het geweldige gevoel kwam weer helemaal terug ( ik zal eerlijk zeggen ik had wel heel veel gehad.... )
of je dealer is slecht ? :openmouth: of je moet idd ff stoppen ofzo? en het kan maybe ook aan de dosering liggen he maar kijk wel uit als je er gewend aan raakt heb je steeds meer nodig voor het gewenste effect en dadelijk neem je een overdosis dus daar moet je wel heel erg mee uit kijken!
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is dit niet ongeveer een standaard reactie van coke.

1. je hebt heel veel zin in coke
2. een stemmetje in je achterhoofd zegt dat je het toch niet moet doen (vaak onbewust)
3. je pakt de coke
4. je denkt godverdomme heb ik hier nou weer 50 euro voor neer gelegd en voelt je ongemakkelijk omdat je bij je eigen denkt, ik had het waarschijnlijk toch gezelliger zonder coke.
5. toch weer opnieuw proberen.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je verhaal klinkt herkenbaar. Een paar jaar geleden had ik ook intens lange cokenachten waar we maar bleven lullen als Brugman.
In de plaats daarvan is op een gegeven moment de paranoia gekomen wanneer ik thuis eens iets gebruikte. Ik moet zeggen dat dit vaak ook met de kwaliteit/ soort coke te maken had. Het lekkere relaxte maakte plaats voor een onmakkelijk gevoel (muziek heel zacht, door het huis sluipen etc.) Hierdoor vroeg naar bed gaan en op een gegeven moment zoiets hebben van: Dit hoeft voor mij niet meer. Hierdoor veel minder gaan gebruiken en de momenten van te voren goed uit gekozen. Ook maar eens een andere dealer geprobeerd. Gelukkig nu geen last meer van.

Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
eXeCuze zei:
Is dit niet ongeveer een standaard reactie van coke.

1. je hebt heel veel zin in coke
2. een stemmetje in je achterhoofd zegt dat je het toch niet moet doen (vaak onbewust)
3. je pakt de coke
4. je denkt godverdomme heb ik hier nou weer 50 euro voor neer gelegd en voelt je ongemakkelijk omdat je bij je eigen denkt, ik had het waarschijnlijk toch gezelliger zonder coke.
5. toch weer opnieuw proberen.
Klik om te vergroten...

Bij jou misschien,
als ik het doe geniet ik er gewoon van.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
eXeCuze zei:
Is dit niet ongeveer een standaard reactie van coke.

1. je hebt heel veel zin in coke
2. een stemmetje in je achterhoofd zegt dat je het toch niet moet doen (vaak onbewust)
3. je pakt de coke
4. je denkt godverdomme heb ik hier nou weer 50 euro voor neer gelegd en voelt je ongemakkelijk omdat je bij je eigen denkt, ik had het waarschijnlijk toch gezelliger zonder coke.
5. toch weer opnieuw proberen.
Klik om te vergroten...

Bij jou misschien,
als ik het doe geniet ik er gewoon van.
Klik om te vergroten...


soms geniet ik dr egt van maar dit klinkt tog wel heel herkenbaar
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
TheIronMaiden. zei:
Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)
Klik om te vergroten...

[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
TheIronMaiden. zei:
Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)
Klik om te vergroten...

[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:
Klik om te vergroten...


I love to read!!! is dit boek ook in het nederlands te krijgen?
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#13
aXXis zei:
Ultieme kans om te stoppen, grijp deze zou ik zeggen!
Klik om te vergroten...

Inderdaad!

Maar ik begrijp je gevoel wel dek ik. Ik voel me ook soms een beetje kansloos. Maar toch,stoppen, is best lastig. Zeker als er drank in het spel is. :flushed:

Beeeb
l
limitless86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Herkenbaar verhaal.
Ik heb hetzelfde en dan niet alleen met coke maar ook bij speed en mdma. Vroeger kon ik nooit nee zeggen tegen lijntje. Maar waneer ik nu bijvoorbeeld speed of coke neem wordt ik er alleen maar beetje ongemakkelijk van, niet in de zin van opgefokt of onrustig, meer dat ik er een saai en leeg gevoel aan overhoud, zo'n gevoel van 'been there done that', helderheid zonder inhoud zegmaar.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Druppeltje zei:
W.F.L. zei:
TheIronMaiden. zei:
Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)
Klik om te vergroten...

[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:
Klik om te vergroten...


I love to read!!! is dit boek ook in het nederlands te krijgen?
Klik om te vergroten...

Volgens mij niet. Maar kan je geen Engels dan? Het is echt een gestoord boek! :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:[/quote]


I love to read!!! is dit boek ook in het nederlands te krijgen?[/quote]

Volgens mij niet. Maar kan je geen Engels dan? Het is echt een gestoord boek! :grin:[/quote]


of ik engels kan? hmm talen is nie me sterkste punt.
duszz beter in 't nederlands!!
pech voor mij dus, want hij isnie int nederlands.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..dus niet drinken is ook niet snuiven.. als het je lukt om te stoppen met coke dan vind ik dat knap..maar je hebt het gevoel geproefd..dus altijd zal er een stemmentje blijven zeuren die je probeerd over te halen..je moet sterk zijn om alles op te geven..
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
alcoholist zei:
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus. :grin:

Daarbij drink ik over het algemeen ook geen alcohol, waardoor coke nog minder aantrekkelijk voor mij is.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
pascal828 zei:
alcoholist zei:
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus. :grin:

Daarbij drink ik over het algemeen ook geen alcohol, waardoor coke nog minder aantrekkelijk voor mij is.
Klik om te vergroten...


dan zou ik dus 0.0 gebruiken qua coke als ik jou was,coke is het puntje op de i..en de i is het drankgebruik..ik heb gelukkig nu goeie sos kunnen regelen..ik ben er dus achter gekomen dat een halve gram niet in een kleine seal past..het sealtje sluit niet goed..dus iemand die jou coke in een klein pakje verkoopt (die goed sluit) heeft je dus belazerd..sorry ff offtopic..coke is bullshit als je er niet bij drinkt..:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."