#1
Ik herken het wel.S0s_90 zei:Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van. Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan?
![]()
Ik denk dat het inderdaad geestelijk is,depressieve gevoelens? maar ik heb er ook geen oplossing voor.