Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zit idd op het randje van een zeer hardnekkige verslaving. Je zit typisch op het punt reactief--> verslaving. De grootste factor die er nog eens bijkomt die je daar ma toe brengt is je relatiebreuk denk ik, de pijn en leegte die je ervaart waneer je nu thuis alleen zit laten je nog extra makkelijk naar G grijpen. Het beste advies voor jou is nu ok die shit te laten staan/weggooien en afleiding zoeken waneer de drang groot wordt."
"Herkenbaar verhaal. Ik heb hetzelfde en dan niet alleen met coke maar ook bij speed en mdma. Vroeger kon ik nooit nee zeggen tegen lijntje. Maar waneer ik nu bijvoorbeeld speed of coke neem wordt ik er alleen maar beetje ongemakkelijk van, niet in de zin van opgefokt of onrustig, meer dat ik er een saai en leeg gevoel aan overhoud, zo'n gevoel van 'been there done that', helderheid zonder inhoud zegmaar."