#1
Dit had ik met wiet, werd er onzeker van.. soms wel is het gevoel dat me hart vanuit me borstkas naar me keel was gevlogen en dat ik bijna me hart zou uitkotsen..
gewoon kut... ik denk dat gewoon jou beste oplossing stoppen is!!

Druppeltje zei:Geen coke meer pakken!!!
en als je toch high ofsow wilt worden, dan wat andere shit proberen ya?!![]()
Dreuge zei:kan toch ook iets geestelijks zijn??
Andyy zei:wees blij ?
ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden
heroesss zei:Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?
Dreuge zei:heroesss zei:Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?
lees jij voordat je post?
S0s_90 zei:en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel.
Dreuge zei:S0s_90 zei:en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel.
Dreuge zei:kan toch ook iets geestelijks zijn??
Ik herken het wel.S0s_90 zei:Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van. Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."