Ken jij de jongen goed?? Weet je waarom hij zijn opa sloeg, misschien deed zijn opa dat vroeger ook wel bij hem.
Slechte opvoeding zal het zeker zijn. Grote mond bereik je wat mee, maar uiteindelijk niks.
Wat is er allemaal voorgaand die avond gebeurd toen hij die GHB in je drinken gooide.
Niks? of dacht hij dat hij je "soort van zat" zou kunnen voeren en dan en je dan een halfje aan je te kunnen verkopen.. Je weet nooit wat er in de kop van die jongen/man rond gaat, welke opvoeding hij heeft gehad, want daar ligt het zeer zeker aan. Sos heeft ook invloed maar je geest wordt pas beïnvloed vanaf dat je drugs gaat gebruiken en alles wat jij hebt geleerd van je ouders, broers, zussen en familie. Dat wordt dan beïnvloed en daar komt de JIJ dan uit. Als hij de enige/lokale sos dealer is heeft hij veel klantjes en kan hij van het geld dat hij verdient zich helemaal naar de ... sossen, en dat is niet goed.. en als je geld ruikt dan ruik je meer misschien heb je niks meer om te versnijden en je moet je shit speciaal bestellen, jij hebt klanten, jij moet verkopen Z.S.M. Als je moet wachten op de shit die je hebt besteld en het duurt een paar dagen, Je moet verkopen en je krijgt het idee te versnijden of dergelijke boeit niet of het is met bullshit die je in je keukenkastje/medicijnkastje van een bekende of jezelf hebt staan je wilt je geld verdienden dus ga je stront erin gooien. Je denkt dat het geen schade met zich mee brengt maar daar denk je niet verder over na, dus je doet het maar gewoon. Yes, 10 gram weg. Wel gevaarlijke shit maar hij is het kwijt, andere versnijd shit is aangekomen... dus weer terug op het oude menu. Hij kan het ook 75% verkopen maar hij hangt er zoveel aan dat hij het teveel wilt hebben en zoveel mogelijk wilt versnijden dus vandaar. En over jou zusje, dat zal toch ook niet zomaar gebeurt zijn. Als hij zich zoveel zou menen dan zou je zusje toch niet de eerste zijn waarbij hij dat flikt. Dus met andere worden, je zusje zou het moeten hebben uitgelokt, of jij natuurlijk. Waarom hij jou of jou familie wou pakken. Als hij meerdere mensen zou slaan omdat ze in de weg staan dan zou er minimaal al 1 aangifte hebben gedaan en het kenteken hebben onthouden. Even aangeven en tadaaa, hij is busted. Het klinkt uiteindelijk als bullshit in mijn oren, of het is allemaal je eigen schuld en hij zit achter jou aan en je hebt geen zin of je bent te bang het met hem man tot man uit te vechten. Wat is jou band met je zusje, heb je haar verteld dat die man/jongen jullie bezeken heeft in de een of andere manier?? Ben je altijd eerlijk over je drugsgebruik geweest?? Want dat kan ook invloed hebben mensen kunnen zien, ogen zijn het eerlijkste punt van drugsgebruik, maar er zijn maar een paar mensen die erop letten en het in jou tegendeel "proberen" te bewijzen. en misschien ook testen, door jou stiekem drugs te voeren.
Uitslag, Je kan hem zeker aangeven. Is misschien ook beter dan help je iedereen in je dorp van de Coke af. Er zou uiteindelijk weer iemand anders zich openstellen om dealertje te worden en hetzelfde af zijn. Je kan ook eens een goed gesprek met hem hebben en vragen waarom hij die troep in de sos duwde en waarom hij zo agressief tegen je zusje deed, als je te bang bent kan je hem aangeven, maar de verklaringen die je aan de politie moet afleggen zijn ook niet echt leuk. Als ze bij hem blijven bestellen moet er wel een reden zijn dat ze het blijven doen, als ik zou horen dat iemand sos zou verkopen waar je van in het ziekenhuis zou komen, dan zou ik wel 5 km verder rijden om mijn sos te gaan halen als ik daar een connectie zou hebben voor betere sos, maar iig vertrouw altijd het meeste jezelf en luister niet naar de mening van anderen, wat jou intuïtie zegt, moet je DOEN! Houd je daaraan. en als je geen intuïtie hebt dan vergelijk alle meningen met elkaar en trek daar je conclusie uit.
Bestel gewoon eens bij hem,
1. doe fucking relax en praat het heel rustig uit, gun hem een lijntje en jezelf ook ( voor 1 keer) en doe gewoon chill en rustig aan.
2. je laat hem komen en je laat hem weten dat hij aan je familie is geweest en je vrienden heeft opgelicht, en je doet je ding, maar aangezien het mogelijk is dat hij een speeltje bij zich heeft is dat niet zo een goed idee.
3. Waarschuw iedereen in de buurt dat hij een vuile oplichter is en iedereen het ziekenhuis/grafkist in wilt werken.
4. Neem een andere mening in dit topic
p.s: Late reactie, had gewoon zin om een uitgebreide reactie te schrijven, waar C&A je wel geen zin in geven
Edit: Maar verraden is nooit leuk, zou jij ook niet leuk vinden als het bij jou zou gebeuren met weet ik wat voor een onzin die blijkbaar illegaal is.