#1
Dreuge zei:een trip naar hel vind ik wel erg ver gaan.. gooi dan eerder een paar molotovs door zn ruiten naar binnen ofzo :P wel eerst de buren waarschuwen met een annoniem telefoontje!
ver gaan? iemands zusje slaan vind ik nog veel erger.
Dreuge zei:een trip naar hel vind ik wel erg ver gaan.. gooi dan eerder een paar molotovs door zn ruiten naar binnen ofzo :P wel eerst de buren waarschuwen met een annoniem telefoontje!
W.F.L. zei:Ja echt heel goed om dat op een openbaar forum te suggereren..![]()
Andyy zei:Ik zal je 1 ding duidelijk zeggen, als iemand MIJN broertje zou aanraken, als die zo oud is had ik hem helemaal kapot gemaakt, gewoon met een knuppel paar keer op ze kop rammen.. snap dat je hem wilt terugpakken en als je bang bent voor hem, waarom pak je m dan niet gelijk met 8 man ofzo? gewoon laten voelen dat je niet wilt dat ie over je heen loopt, dit is trouwens hoe ik ben ingesteld, maar snap serieus niet dat jij je zusje laat slaan en dat je dan naar de politie toe wiltwant echt, als iemand aan mijn broertje, vader of moeder komt krijg ik gewoon zulke rare ideeen in me kop.
Viper zei:Ik denk dat je beter een paar daturazaadjes kunt grinden mixen met een joint en die hem aan bieden. Zeker weten dat hij de rest van zijn dagen slijt in een asylum.
Andyy zei:Oom Klaas zei:Jezus wat een mongolen topic, alle haantjes verzameld
niet alle haantjes verzamelddit is bij mij gewoon een gevoelig puntje omdat ik een broertje heb die wel eens word geslagen door 6 jochies tegelijk, of door 2 jongens van 15 ( en hij is zelf 11) dus ken me hier gewoon ongelofelijk om opwinden.
pascal828 zei:+veelAndyy zei:Ik zal je 1 ding duidelijk zeggen, als iemand MIJN broertje zou aanraken, als die zo oud is had ik hem helemaal kapot gemaakt, gewoon met een knuppel paar keer op ze kop rammen..
Als dat bij mij gebeurt, knapt er iets bij mij. Ik word echt niet snel agressief, maar dan ga je echt zwaar de fout in.
Nee, lekker iemand anders die er niks mee te maken heeft voor rechter laten spelen, daar schiet je wat mee op.Flameon zei:Inderdaad, heren wees verstandig ...... !!!!
En ook niet voor eigen rechter spelen, daar bereikt niemand wat mee
Oom Klaas zei:Jezus wat een mongolen topic, alle haantjes verzameld
dit is bij mij gewoon een gevoelig puntje omdat ik een broertje heb die wel eens word geslagen door 6 jochies tegelijk, of door 2 jongens van 15 ( en hij is zelf 11) dus ken me hier gewoon ongelofelijk om opwinden.+1spacelord zei:Aangifte in inderdaad gewoon tijdverlies. Ik zou eens met die kerel gaan praten met een aantal vrienden en duidelijk maken dat hij niet meer in de buurt gewenst is. En als het hem niet bevalt dan sla je hem gewoon het ziekenhuis in![]()
Andyy zei:+1spacelord zei:Aangifte in inderdaad gewoon tijdverlies. Ik zou eens met die kerel gaan praten met een aantal vrienden en duidelijk maken dat hij niet meer in de buurt gewenst is. En als het hem niet bevalt dan sla je hem gewoon het ziekenhuis in![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."