Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscokedealer aangeven bij de politie?

cokedealer aangeven bij de politie?

88 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
gooi anders wat datura tinctuur in zijn drinken
of een beetje pcp :grin:
zal m leren vuile klootzak! mensen die troep drugs verkopen zouden ze zowieso moeten afschieten..
en mensen die anderen GHB in een kroeg geven al helemaal :angry:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelicious zei:
mensen die troep drugs verkopen zouden ze zowieso moeten afschieten..
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn twee soorten mensen: Domme mensen en mensen die net slim genoeg zijn om daar misbruik van te maken. Survival of the fittest.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had een jongen ontmoet op een festival. Door een storm op het feest, drijfnat wachten tot de spullen uit de kluisjes gehaald mochten worden, tijdje later hebben we besloten lekker tot rust komen in het hotel! Hij bestelde toen al redelijk wat pakkies en zondag was het weer prijs weer nieuwe pakkies in de pocket! Het was immer WK finale. Achteraf dacht ik wel, nou nou! Toe maar!

In de dagen, weken en maanden kwam ik erachter, dat hij zelfs ook in zijn vrachtwagen de pakkies te voorschijn toverde.

We hebben grotendeels zelfde vrienden en in het begin is er eens iemad met de vraag komen, of hij nog zoveel aan de coke zat!
Ja, we waren pas een stel, dus ik stapte er open minded in! Toekomst!

Tot op het moment hij vol ensthousiamse zei coke te kunnen verkopen! Ik zei hierop dan zie je me dadelijk niet meer te staan en is je grote liefde dat witte poeder, je bent daar niet tegen opgewassen! Hij wuifde weg. Dat zou nooit gebeuren. Ik had er een slecht gevoel over. Dit was het begin van het einde van zijn relatie met mij!
Hij had ineens niet zoveel geld, hij kon wat bijverdienen, maar ja dat werd steeds bijleggen en hij schaamt zich zonder geld ook weer, dus zo ging de cirkel rond.

Hij naderde steeds verder het einddoel: Colombiaanse Poeder Verslaving.
Waar hij gul is en hij was dat ook erg, kocht ik een pakkie hij gaf me zo vaak, dus op zwaar aandringen mocht ik een pakkie betalen bij hem We gingen naar zijn zus en vriend en zelfs daar gingen er achter de schermen neusgaten vol met het dure witte poeder. Ik zag het niet zo zitten, dus zei bewaar het voor me. Kenmerken van verslaving was al duidelijk aanwezig. Hij had het opgemaakt niks bewaard. Hij had nog wel voorraad van de verkoop, maar ik moest rustig ermee doen. Nou, dat rustige had hij bij mijn pakkie niet gedaan.
Kenmerk Gierigheid kwam op. Dat was hij nooit in de tijd met mij daarvoor!

En het ergste ik zag hem regelmatig bijleggen! Hij was zijn eigen klant!
Ik zou hem niet verraden, uiteraard niet. Hoever hij nu ook in de shit zit. Hij zijn dierbaren behandeld als shit. Hij werd ook eens gevolgd, heb het meegemaakt toen ik langs hem zat, omdat hij me net van het treinstation had opgehaald.

Ik zie niet veel goeds! Kan hem verraden, maar ja. Verraden naar zijn Ouders kan ook niet.
Hij moet er zelf ermee komen en de hulpvraag. Ik werk dan wel voor een verslavinsinstelling en heb hulp ingeroepen. Kan het zelf niet.

Dan zit hij vast in de sneeuw, letterlijk en figuurlijk, kon niet rijden en dan zeggen dat hij klanten die hij niet kende had gehad. Aan huis bij zijn ouders!! Daar was hij zowiezo altijd fel op tegen. Vervolgens kwam er iemand wat bij em halen. Beste vriendin van em en er was niks meer. Onder het mom van het is retour vanwege de kwaliteit.
Zo, goed je best gedaan met je verkoopwaar!

Ook onderweg van NH waar hij woonde naar waar ik woon, onder het rijden. In de trein naar mij toe.
Vooral aan heb begin van de dag al zat er geen gezelligheid meer in, nuchter. Dan na inname was hij weer de vrolijkheid zelfve.
Onder het telefoneren snuiven, als hij me belde, tig keer naar de wc bij vrienden of thuis, of hij was wat vergeten op zijn kamer, even naar de zolder en als we samen zaten te skypen elke 10 minuten weg.
En als hij het openbaar deed, bij iemand thuis of zo, werd zijn snuiven steeds meer alsof zijn leven ervan af hing. Heb nog nooit iemand zo hard en diep zien snuiven. Heel dwangmatig, want er zou eens een kruimel uit zijn neus kunnen vallen!


Laat em er lekker zelf achter komen.
Laat em lekker veel bijmoeten leggen op zijn eigen verkoop. Dadelijk geldconflicten met de leverancier.
Ook de alcholverslaving is kwestie van tijd, maar grote krat in uurtje of zes leegzuipen vind ik te bezopen voor worden!!
Of rijbewijs kwijt, wegens rijden onder zwaar invloed. Zo zat een vriendin van me, zijn beste vriendin eens langs hem in de auto. Agressief was hij, maar ja, effe een snuif en dan zou het wel weer goed gaan! Ze is er er ook goed klaar mee.
Of dat hij eens een hele slechte coke ertussen heeft die beangstigende effecten, heeft nadat hij gaat werken.`

Al beliegd en verwaarloosd zijn dierbaren. Dat handjevol vrienden trekt hun handen er ook langzaam vanaf. En dan moet je maar zien. Dan zal hij bij het inzicht wel goed met zijn handen in het haar zitten. Dan ben je pas een grote jongen!





Als je bagger coke hebt, moet je dat toch als normale volwassenen kunnen oplossen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar de fuck komt dat woord "bap" vandaan? :kots:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar waar de babtistenkerken staan!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djo zei:
Daar waar de babtistenkerken staan!
Klik om te vergroten...
Hey! Gisteravond stond hier nog: "Als je er al van moet kotsen, waarom vraag je het dan?"
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
Djo zei:
Daar waar de babtistenkerken staan!
Klik om te vergroten...
Hey! Gisteravond stond hier nog: "Als je er al van moet kotsen, waarom vraag je het dan?"
Klik om te vergroten...
Haha, inderdeed. Dacht dat ik de enige was die het gezien had. Well done mr. eagle eyes. :smoke:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik (en veel anderen) worden de laatste tijd gruwelijk ziek van de lokale cokedealer hier in het dorp. Sinds een jaar loopt hij alleen maar mensen op te lichten en vervuilde coke te verkopen, sommige uit mijn vriendengroep zijn 'bevriend' met hem, en hij had hun coke verkocht die hij had versneden met giftig spul (zoiets waar je katten mee omlegt ofzo? weet niet precies wat het was) en 1 daarvan belandde vervolgens in het ziekenhuis. Natuurlijk is dat het risico als je coke (of andere drugs) gebruikt maar als je het van iemand krijgt waar je bevriend mee bent kan je er toch wel vanuit gaan dat het niet vergiftigd is door diegene zelf?? Hij krijgt het namelijk vanuit 1e hand aangeleverd en hij versnijd alles zelf..
Zoiezo is onze dealer een raar manneke, toen hij vroeger 18 was sloeg hij zijn opa al af voor geld samen met zijn moeder. Daar heeft hij ook voor gezeten.

Ook heeft hij een paar weken terug GHB in mijn drinken gedaan, toen we met een groep in de kroeg zaten in het dorp. Dit zal hij nooit toegeven maar hij is de enige die alleen is geweest met mijn bier want toen was iedereen buiten roken en ging ik naar de wc. Daarna smaakte het heel erg zout (was nog een laatste restje bier wat ik in 1 x achterover goot) Bovendien zouden mijn andere vrienden dat NOOIT doen dat weet ik 100% zeker. Het was ook pas mijn 2e biertje en ik weet niet meer wat er daarna gebeurd is allemaal, ik kon niet meer op mijn benen staan, maar ze zeiden wel dat hij heel de tijd wilde dat ik bij hem in de auto stapte en mee rondje ging rijden.. Gelukkig hebben mijn vrienden me tegengehouden want ik was zo van de wereld dat ik het anders gewoon gedaan had denk ik?
Nu hij laatst ook nog mijn zusje (van 15, hij is 27, zielige vent) in elkaar had geslagen (blauw oog, bijna alles gekneusd) omdat ze niet aan de kant ging met haar fiets is voor mij echt de maat vol
Ik heb echt zin om die gast aan te geven bij de politie.. en dan gewoon op basis van zijn coke dealen zeg maar.. ik kan de politie zo vertellen waar het ligt in zijn huis en ik weet ook 100% zeker dat het er ligt ..
Het word tijd dat die kerel eens goed gestraft word vind ik..Misschien dat de rust in mijn dorp dan ook weer een beetje terugkeert want nu zijn het allemaal weekend cokegebruikertjes geworden omdat het toch zo makkelijk voorhanden is. Als dat het niet meer is, weet ik zeker dat een hoop mensen het een stuk minder doen.

Wat zouden jullie doen? En hoe zouden jullie het doen als jullie hem zouden aangeven?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom zetten jij en je vrienden hem niet een keer met zijn allen op zijn plek.
Is effectiever dan de politie erbij halen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."