Had een jongen ontmoet op een festival. Door een storm op het feest, drijfnat wachten tot de spullen uit de kluisjes gehaald mochten worden, tijdje later hebben we besloten lekker tot rust komen in het hotel! Hij bestelde toen al redelijk wat pakkies en zondag was het weer prijs weer nieuwe pakkies in de pocket! Het was immer WK finale. Achteraf dacht ik wel, nou nou! Toe maar!
In de dagen, weken en maanden kwam ik erachter, dat hij zelfs ook in zijn vrachtwagen de pakkies te voorschijn toverde.
We hebben grotendeels zelfde vrienden en in het begin is er eens iemad met de vraag komen, of hij nog zoveel aan de coke zat!
Ja, we waren pas een stel, dus ik stapte er open minded in! Toekomst!
Tot op het moment hij vol ensthousiamse zei coke te kunnen verkopen! Ik zei hierop dan zie je me dadelijk niet meer te staan en is je grote liefde dat witte poeder, je bent daar niet tegen opgewassen! Hij wuifde weg. Dat zou nooit gebeuren. Ik had er een slecht gevoel over. Dit was het begin van het einde van zijn relatie met mij!
Hij had ineens niet zoveel geld, hij kon wat bijverdienen, maar ja dat werd steeds bijleggen en hij schaamt zich zonder geld ook weer, dus zo ging de cirkel rond.
Hij naderde steeds verder het einddoel: Colombiaanse Poeder Verslaving.
Waar hij gul is en hij was dat ook erg, kocht ik een pakkie hij gaf me zo vaak, dus op zwaar aandringen mocht ik een pakkie betalen bij hem We gingen naar zijn zus en vriend en zelfs daar gingen er achter de schermen neusgaten vol met het dure witte poeder. Ik zag het niet zo zitten, dus zei bewaar het voor me. Kenmerken van verslaving was al duidelijk aanwezig. Hij had het opgemaakt niks bewaard. Hij had nog wel voorraad van de verkoop, maar ik moest rustig ermee doen. Nou, dat rustige had hij bij mijn pakkie niet gedaan.
Kenmerk Gierigheid kwam op. Dat was hij nooit in de tijd met mij daarvoor!
En het ergste ik zag hem regelmatig bijleggen! Hij was zijn eigen klant!
Ik zou hem niet verraden, uiteraard niet. Hoever hij nu ook in de shit zit. Hij zijn dierbaren behandeld als shit. Hij werd ook eens gevolgd, heb het meegemaakt toen ik langs hem zat, omdat hij me net van het treinstation had opgehaald.
Ik zie niet veel goeds! Kan hem verraden, maar ja. Verraden naar zijn Ouders kan ook niet.
Hij moet er zelf ermee komen en de hulpvraag. Ik werk dan wel voor een verslavinsinstelling en heb hulp ingeroepen. Kan het zelf niet.
Dan zit hij vast in de sneeuw, letterlijk en figuurlijk, kon niet rijden en dan zeggen dat hij klanten die hij niet kende had gehad. Aan huis bij zijn ouders!! Daar was hij zowiezo altijd fel op tegen. Vervolgens kwam er iemand wat bij em halen. Beste vriendin van em en er was niks meer. Onder het mom van het is retour vanwege de kwaliteit.
Zo, goed je best gedaan met je verkoopwaar!
Ook onderweg van NH waar hij woonde naar waar ik woon, onder het rijden. In de trein naar mij toe.
Vooral aan heb begin van de dag al zat er geen gezelligheid meer in, nuchter. Dan na inname was hij weer de vrolijkheid zelfve.
Onder het telefoneren snuiven, als hij me belde, tig keer naar de wc bij vrienden of thuis, of hij was wat vergeten op zijn kamer, even naar de zolder en als we samen zaten te skypen elke 10 minuten weg.
En als hij het openbaar deed, bij iemand thuis of zo, werd zijn snuiven steeds meer alsof zijn leven ervan af hing. Heb nog nooit iemand zo hard en diep zien snuiven. Heel dwangmatig, want er zou eens een kruimel uit zijn neus kunnen vallen!
Laat em er lekker zelf achter komen.
Laat em lekker veel bijmoeten leggen op zijn eigen verkoop. Dadelijk geldconflicten met de leverancier.
Ook de alcholverslaving is kwestie van tijd, maar grote krat in uurtje of zes leegzuipen vind ik te bezopen voor worden!!
Of rijbewijs kwijt, wegens rijden onder zwaar invloed. Zo zat een vriendin van me, zijn beste vriendin eens langs hem in de auto. Agressief was hij, maar ja, effe een snuif en dan zou het wel weer goed gaan! Ze is er er ook goed klaar mee.
Of dat hij eens een hele slechte coke ertussen heeft die beangstigende effecten, heeft nadat hij gaat werken.`
Al beliegd en verwaarloosd zijn dierbaren. Dat handjevol vrienden trekt hun handen er ook langzaam vanaf. En dan moet je maar zien. Dan zal hij bij het inzicht wel goed met zijn handen in het haar zitten. Dan ben je pas een grote jongen!
Als je bagger coke hebt, moet je dat toch als normale volwassenen kunnen oplossen.