Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscokedealer aangeven bij de politie?

cokedealer aangeven bij de politie?

88 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
ShitsFuckedUpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ken jij de jongen goed?? Weet je waarom hij zijn opa sloeg, misschien deed zijn opa dat vroeger ook wel bij hem.
Slechte opvoeding zal het zeker zijn. Grote mond bereik je wat mee, maar uiteindelijk niks.
Wat is er allemaal voorgaand die avond gebeurd toen hij die GHB in je drinken gooide.
Niks? of dacht hij dat hij je "soort van zat" zou kunnen voeren en dan en je dan een halfje aan je te kunnen verkopen.. Je weet nooit wat er in de kop van die jongen/man rond gaat, welke opvoeding hij heeft gehad, want daar ligt het zeer zeker aan. Sos heeft ook invloed maar je geest wordt pas beïnvloed vanaf dat je drugs gaat gebruiken en alles wat jij hebt geleerd van je ouders, broers, zussen en familie. Dat wordt dan beïnvloed en daar komt de JIJ dan uit. Als hij de enige/lokale sos dealer is heeft hij veel klantjes en kan hij van het geld dat hij verdient zich helemaal naar de ... sossen, en dat is niet goed.. en als je geld ruikt dan ruik je meer misschien heb je niks meer om te versnijden en je moet je shit speciaal bestellen, jij hebt klanten, jij moet verkopen Z.S.M. Als je moet wachten op de shit die je hebt besteld en het duurt een paar dagen, Je moet verkopen en je krijgt het idee te versnijden of dergelijke boeit niet of het is met bullshit die je in je keukenkastje/medicijnkastje van een bekende of jezelf hebt staan je wilt je geld verdienden dus ga je stront erin gooien. Je denkt dat het geen schade met zich mee brengt maar daar denk je niet verder over na, dus je doet het maar gewoon. Yes, 10 gram weg. Wel gevaarlijke shit maar hij is het kwijt, andere versnijd shit is aangekomen... dus weer terug op het oude menu. Hij kan het ook 75% verkopen maar hij hangt er zoveel aan dat hij het teveel wilt hebben en zoveel mogelijk wilt versnijden dus vandaar. En over jou zusje, dat zal toch ook niet zomaar gebeurt zijn. Als hij zich zoveel zou menen dan zou je zusje toch niet de eerste zijn waarbij hij dat flikt. Dus met andere worden, je zusje zou het moeten hebben uitgelokt, of jij natuurlijk. Waarom hij jou of jou familie wou pakken. Als hij meerdere mensen zou slaan omdat ze in de weg staan dan zou er minimaal al 1 aangifte hebben gedaan en het kenteken hebben onthouden. Even aangeven en tadaaa, hij is busted. Het klinkt uiteindelijk als bullshit in mijn oren, of het is allemaal je eigen schuld en hij zit achter jou aan en je hebt geen zin of je bent te bang het met hem man tot man uit te vechten. Wat is jou band met je zusje, heb je haar verteld dat die man/jongen jullie bezeken heeft in de een of andere manier?? Ben je altijd eerlijk over je drugsgebruik geweest?? Want dat kan ook invloed hebben mensen kunnen zien, ogen zijn het eerlijkste punt van drugsgebruik, maar er zijn maar een paar mensen die erop letten en het in jou tegendeel "proberen" te bewijzen. en misschien ook testen, door jou stiekem drugs te voeren.


Uitslag, Je kan hem zeker aangeven. Is misschien ook beter dan help je iedereen in je dorp van de Coke af. Er zou uiteindelijk weer iemand anders zich openstellen om dealertje te worden en hetzelfde af zijn. Je kan ook eens een goed gesprek met hem hebben en vragen waarom hij die troep in de sos duwde en waarom hij zo agressief tegen je zusje deed, als je te bang bent kan je hem aangeven, maar de verklaringen die je aan de politie moet afleggen zijn ook niet echt leuk. Als ze bij hem blijven bestellen moet er wel een reden zijn dat ze het blijven doen, als ik zou horen dat iemand sos zou verkopen waar je van in het ziekenhuis zou komen, dan zou ik wel 5 km verder rijden om mijn sos te gaan halen als ik daar een connectie zou hebben voor betere sos, maar iig vertrouw altijd het meeste jezelf en luister niet naar de mening van anderen, wat jou intuïtie zegt, moet je DOEN! Houd je daaraan. en als je geen intuïtie hebt dan vergelijk alle meningen met elkaar en trek daar je conclusie uit. :rock:

Bestel gewoon eens bij hem,
1. doe fucking relax en praat het heel rustig uit, gun hem een lijntje en jezelf ook ( voor 1 keer) en doe gewoon chill en rustig aan.
2. je laat hem komen en je laat hem weten dat hij aan je familie is geweest en je vrienden heeft opgelicht, en je doet je ding, maar aangezien het mogelijk is dat hij een speeltje bij zich heeft is dat niet zo een goed idee.
3. Waarschuw iedereen in de buurt dat hij een vuile oplichter is en iedereen het ziekenhuis/grafkist in wilt werken.
4. Neem een andere mening in dit topic

p.s: Late reactie, had gewoon zin om een uitgebreide reactie te schrijven, waar C&A je wel geen zin in geven :flushed:

Edit: Maar verraden is nooit leuk, zou jij ook niet leuk vinden als het bij jou zou gebeuren met weet ik wat voor een onzin die blijkbaar illegaal is.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een topic... :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben niet perse voor geweld maar waarom beuk je die gast niet eens lekker in elkaar?
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
je moet hem niet in elkaar rammen, maar bang maken... veel effectiever!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Met iemand in elkaar beuken / bedreigen / provoceren bereik je ook niks mee
Klik om te vergroten...

+1, luister niet naar mijn slecht advies. En als het mis loopt is het je eigen schuld, als je weet dat je gevaarlijk spel speelt door bij hem te kopen, doe dat dan niet, of denk goed na of de gevolgen het waard zijn.
v
violentritualLid
01-01-2024, 00:00
#6
een paar gr coke bestellen bij hem en eventueel nog andere dingen, met een anonieme simkaart, ergens afspreken, flikken bellen en waarschuwen en ze naar die plek sturen op het afgesproken uur.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
violentritual zei:
een paar gr coke bestellen bij hem en eventueel nog andere dingen, met een anonieme simkaart, ergens afspreken, flikken bellen en waarschuwen en ze naar die plek sturen op het afgesproken uur.
Klik om te vergroten...

Das wel erg grof, maar wel effectief denk ik :)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja klopt. Afspraak maken en het hem zo flikken.
Als de politie dan nog eens undercover zou doen zou het nog geweldiger zijn :grin:.

Ik zou wel oppassen met wat je doet (zoals in elkaar slaan enz), je weet nooit of die een wapen mee heeft of een bende met allemaal AK's. Hij geraakt toch aan de "goeie coke" dus zal die wel connecties hebben.

Ik heb hier gelezen dat de politie niets doet als er iemand in elkaar wordt geslagen in het ziekenhuis. Vind ik best wel erg. Zou me ook verbazen maarja, waar zijn er bewijzen zoals je zegt..?

Wat betreft die LSD met >1000µg... Vind ik best erover. Dat is trouwens gevaarlijk. Je zegt zelf dat die persoon al para is. Wie weet heeft die een of andere stoornis & krijgt hij er lange psychosen van...
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pammer zei:
Wat betreft die LSD met >1000µg... Vind ik best erover. Dat is trouwens gevaarlijk. Je zegt zelf dat die persoon al para is. Wie weet heeft die een of andere stoornis & krijgt hij er lange psychosen van...
Klik om te vergroten...

dus? van actie komt reactie, moet je maar niet de tony montana uit gaan lopen hangen :confused:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Andyy zei:
Pammer zei:
Wat betreft die LSD met >1000µg... Vind ik best erover. Dat is trouwens gevaarlijk. Je zegt zelf dat die persoon al para is. Wie weet heeft die een of andere stoornis & krijgt hij er lange psychosen van...
Klik om te vergroten...

dus? van actie komt reactie, moet je maar niet de tony montana uit gaan lopen hangen :confused:
Klik om te vergroten...

living the scarface fantasy
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andyy zei:
Pammer zei:
Wat betreft die LSD met >1000µg... Vind ik best erover. Dat is trouwens gevaarlijk. Je zegt zelf dat die persoon al para is. Wie weet heeft die een of andere stoornis & krijgt hij er lange psychosen van...
Klik om te vergroten...

dus? van actie komt reactie, moet je maar niet de tony montana uit gaan lopen hangen :confused:
Klik om te vergroten...
stelje voor, jij dopeerd hem met acid en die kerel word compleet para en heeft een (vuur)wapen.
ik denk niet dat dat een fijne combo is.
alshij je zusje in elkaar ramt gewoon aangifte doen , dat van de politie niks doet is pure BS(moet je natuurlijk wel kunnen bewijzen , meestal is dit het probleem).
als hij slecte coke verkoopt gewoon geen coke meer kopen van hem of hem even hard naaien met vals geld (dit kan overigens een gevaarlijk spelletje worden , als ik grote briefjes in ontvangst neem durf ik die ook nogal eens op valsheid te inspecteren.)
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#12
ach alsof aangeven zin heeft, fysiek geweld kunnen ze niet bewijzen of hij moet het al toegeven of een wapen hebben gebruikt. en zelf het heft in handen nemen, kom nou :openmouth: dat doe je toch niet en zou je nog zo onverstandig zijn om je tot zijn niveau te verlagen dan is de kans nog groot dat het voor jou slechter afloopt.

negeer hem gewoon en raadt je vrienden dat ook aan, doen ze dat neit, hun probleem.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Met iemand in elkaar beuken / bedreigen / provoceren bereik je ook niks mee
Klik om te vergroten...
Dat vind ik altijd zo'n schijnargument. Alsof je met een proces wel iets bereikt. Soms moet iemand gewoon krijgen wat 'ie verdient. En ik heb deze shit niet gevolgd (of ik ben inmiddels alweer vergeten waar het over ging), dus voordat er iemand (nee, W.F.L, ik zal deze keer geen namen noemen) mijn reactie uit verband rukt; Dit slaat dus niet per se op dit verhaal.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet helemaal niets met deze jongen doen. De bron moet je aanpakken, en de bron is: De vraag naar drugs bij hem. Als iedereen massaal die gozer negeert verdiend hij niets meer en is het afgelopen, vertrekt ie misschien naar een andere plek of flipt totaal door en beland in het gesticht. Met geweld bereik je niets bij zo'n jongen. Het ene moment is hij bang, het andere moment staat ie stijf van de drugs en steekt ie je dood, hij heeft niets te verliezen hoor. Als niemand aandacht aan hem besteed is het snel afgelopen lijkt mij.

PS als die je zusje aanraakt vervalt mijn post natuurlijk, dan moet je hem zo lens slaan dat ie als een kasplantje eindigt.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mensen... dat ik met m af moet spreken en m in mekaar moet trappen etc... hebben jullie wel door dat ik een MEISJE ben?? van 18?? volgens mij was dat jullie even ontgaan :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
dollegekske zei:
mensen... dat ik met m af moet spreken en m in mekaar moet trappen etc... hebben jullie wel door dat ik een MEISJE ben?? van 18?? volgens mij was dat jullie even ontgaan :P
Klik om te vergroten...
Zoek contact met Drientje. Die praat je wel wat emancipatie aan.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
gooi anders wat datura tinctuur in zijn drinken
of een beetje pcp :grin:
zal m leren vuile klootzak! mensen die troep drugs verkopen zouden ze zowieso moeten afschieten..
en mensen die anderen GHB in een kroeg geven al helemaal :angry:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelicious zei:
mensen die troep drugs verkopen zouden ze zowieso moeten afschieten..
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn twee soorten mensen: Domme mensen en mensen die net slim genoeg zijn om daar misbruik van te maken. Survival of the fittest.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had een jongen ontmoet op een festival. Door een storm op het feest, drijfnat wachten tot de spullen uit de kluisjes gehaald mochten worden, tijdje later hebben we besloten lekker tot rust komen in het hotel! Hij bestelde toen al redelijk wat pakkies en zondag was het weer prijs weer nieuwe pakkies in de pocket! Het was immer WK finale. Achteraf dacht ik wel, nou nou! Toe maar!

In de dagen, weken en maanden kwam ik erachter, dat hij zelfs ook in zijn vrachtwagen de pakkies te voorschijn toverde.

We hebben grotendeels zelfde vrienden en in het begin is er eens iemad met de vraag komen, of hij nog zoveel aan de coke zat!
Ja, we waren pas een stel, dus ik stapte er open minded in! Toekomst!

Tot op het moment hij vol ensthousiamse zei coke te kunnen verkopen! Ik zei hierop dan zie je me dadelijk niet meer te staan en is je grote liefde dat witte poeder, je bent daar niet tegen opgewassen! Hij wuifde weg. Dat zou nooit gebeuren. Ik had er een slecht gevoel over. Dit was het begin van het einde van zijn relatie met mij!
Hij had ineens niet zoveel geld, hij kon wat bijverdienen, maar ja dat werd steeds bijleggen en hij schaamt zich zonder geld ook weer, dus zo ging de cirkel rond.

Hij naderde steeds verder het einddoel: Colombiaanse Poeder Verslaving.
Waar hij gul is en hij was dat ook erg, kocht ik een pakkie hij gaf me zo vaak, dus op zwaar aandringen mocht ik een pakkie betalen bij hem We gingen naar zijn zus en vriend en zelfs daar gingen er achter de schermen neusgaten vol met het dure witte poeder. Ik zag het niet zo zitten, dus zei bewaar het voor me. Kenmerken van verslaving was al duidelijk aanwezig. Hij had het opgemaakt niks bewaard. Hij had nog wel voorraad van de verkoop, maar ik moest rustig ermee doen. Nou, dat rustige had hij bij mijn pakkie niet gedaan.
Kenmerk Gierigheid kwam op. Dat was hij nooit in de tijd met mij daarvoor!

En het ergste ik zag hem regelmatig bijleggen! Hij was zijn eigen klant!
Ik zou hem niet verraden, uiteraard niet. Hoever hij nu ook in de shit zit. Hij zijn dierbaren behandeld als shit. Hij werd ook eens gevolgd, heb het meegemaakt toen ik langs hem zat, omdat hij me net van het treinstation had opgehaald.

Ik zie niet veel goeds! Kan hem verraden, maar ja. Verraden naar zijn Ouders kan ook niet.
Hij moet er zelf ermee komen en de hulpvraag. Ik werk dan wel voor een verslavinsinstelling en heb hulp ingeroepen. Kan het zelf niet.

Dan zit hij vast in de sneeuw, letterlijk en figuurlijk, kon niet rijden en dan zeggen dat hij klanten die hij niet kende had gehad. Aan huis bij zijn ouders!! Daar was hij zowiezo altijd fel op tegen. Vervolgens kwam er iemand wat bij em halen. Beste vriendin van em en er was niks meer. Onder het mom van het is retour vanwege de kwaliteit.
Zo, goed je best gedaan met je verkoopwaar!

Ook onderweg van NH waar hij woonde naar waar ik woon, onder het rijden. In de trein naar mij toe.
Vooral aan heb begin van de dag al zat er geen gezelligheid meer in, nuchter. Dan na inname was hij weer de vrolijkheid zelfve.
Onder het telefoneren snuiven, als hij me belde, tig keer naar de wc bij vrienden of thuis, of hij was wat vergeten op zijn kamer, even naar de zolder en als we samen zaten te skypen elke 10 minuten weg.
En als hij het openbaar deed, bij iemand thuis of zo, werd zijn snuiven steeds meer alsof zijn leven ervan af hing. Heb nog nooit iemand zo hard en diep zien snuiven. Heel dwangmatig, want er zou eens een kruimel uit zijn neus kunnen vallen!


Laat em er lekker zelf achter komen.
Laat em lekker veel bijmoeten leggen op zijn eigen verkoop. Dadelijk geldconflicten met de leverancier.
Ook de alcholverslaving is kwestie van tijd, maar grote krat in uurtje of zes leegzuipen vind ik te bezopen voor worden!!
Of rijbewijs kwijt, wegens rijden onder zwaar invloed. Zo zat een vriendin van me, zijn beste vriendin eens langs hem in de auto. Agressief was hij, maar ja, effe een snuif en dan zou het wel weer goed gaan! Ze is er er ook goed klaar mee.
Of dat hij eens een hele slechte coke ertussen heeft die beangstigende effecten, heeft nadat hij gaat werken.`

Al beliegd en verwaarloosd zijn dierbaren. Dat handjevol vrienden trekt hun handen er ook langzaam vanaf. En dan moet je maar zien. Dan zal hij bij het inzicht wel goed met zijn handen in het haar zitten. Dan ben je pas een grote jongen!





Als je bagger coke hebt, moet je dat toch als normale volwassenen kunnen oplossen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waar de fuck komt dat woord "bap" vandaan? :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."