Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid coke

Puurheid coke

114 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je het hebt over het % cocaine in coke-poeders ligt dat bij de testcentra in NL tussen de 55 en 70%. Dit zijn gemiddelden in de jaren 2001 t/m 2004. In 2004 was het gemiddelde 56,2%.

Er wordt ook gekeken waar je coke mee versneden is. Dit kunnen stoffen zijn die invloed uitoefenen (psycho-actieve stoffen) of stoffen die weinig tot geen invloed uitoefenen. Zoals je misschien weet was er een groot probleem met de stof Atropine die in coke werd aangetroffen. Nu vinden we die stof niet meer.

Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine..
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marcel zei:
ts zei:
boy zei:
Overigens merk je bij het nemen van je eerste snuif meestal al met wat voor coke je te maken hebt.
Klik om te vergroten...

oefening baart kunst
Klik om te vergroten...

...of een hersenbloeding, coma of iets anders... :cry:
Klik om te vergroten...

helaas wel, daarom moet de arbeid-rust verhouding ook goed in de gaten worden gehouden....
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zelf versnij met lidocaïne.
Er word hier ook wel met manithol verneden maar dan krijg je een zoetige smaak en dat vinden de meeste niet zo geweldig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hihi, en de minimale afname is.. een ons? :grin:

89% lijkt me trouwens erg sterk, maar goed. Alles kan :grin:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, laten we hopen van niet, dan is het snel afgelopen... 10gr zou moeten kunnen, dat is te overzien right?
En die kwaliteit lijkt mij ook erg sterk, maar hij kwam best overtuigend over... 't was btw in steen vorm; is een goed teken maar zegt nog niks toch?
Ik verwacht eigenlijk eerder dat dit inderdaad erg hoge kwaliteit wordt, en dat ik als ik bij hem groter koop dat ik dan toch een ander steentje ga krijgen... Maar alles op zn tijd, eerst maar 'ns daten met de Jellinek.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja 10g wel, maar dat gaat kosten :P

80% ofzo moet nog wel kunnen, maar ik weet niet of het eruitkomt als 89% bij de productie. Dat is theoretisch gezien de maximale zuiverheid, maar goed, dat is de theorie he :grin: de praktijk is in de jungle ofzo :tearsofjoy: Maar geld hebben ze wel, dus.. Als je geluk hebt :sunglasses:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
80% is nog steeds hartstikke mooi toch...

Inmiddels is het hoogste wat ik ooit heb gehad 67%
Dat is nu wel constant die kwaliteit overigens. Maarja de vraag blijft altijd, hoe lang blijft die kwaliteit zo constant....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang er mensen genoeg voor betalen :grin:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
10 % Levamisol zit er standaard in ouwe junks ... waarschuwingsflyers domineren de balie's van de Brijder Jeelinek etc etc al 3 jaar dacht ik
Dat is een ontwormingsmiddel voor de columbiaanse veestapel.
Jullie zijn nu het vee .... en langzaam ga je er dood van ja.

de zuiverheid is dus gewoon klote en dus is coke klote ...

Coke de witte sloper !!
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#10
owja, helemaal vergeten te posten; de uitslag! Was weer hilarisch, de uitslag behorende bij
"dit is 89% zuiver, breng maar weg om te laten testen en als je de uitslag hebt praten we verder" is kennelijk een uiterst bescheiden 40%...
Kortom, weer precies dezelfde bullshit als altijd....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Liesette zei:
10 % Levamisol zit er standaard in ouwe junks ... waarschuwingsflyers domineren de balie's van de Brijder Jeelinek etc etc al 3 jaar dacht ik
Dat is een ontwormingsmiddel voor de columbiaanse veestapel.
Jullie zijn nu het vee .... en langzaam ga je er dood van ja.

de zuiverheid is dus gewoon klote en dus is coke klote ...

Coke de witte sloper !!
Klik om te vergroten...

Coke het witte ontwormingsmiddel. :sunglasses:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heeft er eigenlijk iemand ooit een uitslag van hoger dan 80% ZELF gehad toen hij/zij belde naar het testcentrum?

Ben wel benieuwd eigenlijk...
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje laat, maar als ik de thread zo lees wilde ik mijn eigen 'rant' wel graag afsluiten met m'n opgeluchte tevredenheid over mijn constante 66% die ik nu heb... 80% nooit zelf gehad helaas, moet wel kunnen bij dezelfde vent, maar dan wordt t weer duurder dan ik ervoor over heb...
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
prijs is vaak een kwestie van omrekenen.

Stel dat je 50 betaalt voor 66%, en 60 zou betalen voor 80%, dan betaal je relatief gezien praktisch hetzelfde voor de 66% als voor de 80%.

Per % betaal je ongeveer 75ct.

Het voordeel van absoluut gezien meer betalen voor de 80% versie is dat je zeker weet dat je geen rommel (levamisol bijv.) naar binnen werkt. En je kan langer doen met 1 g, en je hoeft relatief minder bij je te hebben.

Maar het gros van de eindgebruikers willen niet meer dan 40 a 50e betalen voor een gram. De dealers spelen daar op in door er veel troep bij te gooien. En daardoor heb ik zo kenkerlang moeten zoeken naar goede kwaliteit. Het kost wat, maar dan heb ik ook wat.
T
TheStonedSaint$Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon op je tandvlees smeren,
als je na even je tandvlees nietmeer voelt heb je goede.
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Denk je dat we hier goeie zuivere coke hadden :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dacht eerder 60/40 of als je mzzl hebt 70/30.

Maar de echte ongewassen cokepasta,komt hier weinig voor.

Want het is bewerkt,versneden,gekristaliseerd tot een snuifbaar zout {poeder}

Want het meeste is cocainehydrochloride!!!!

Dus dan moet het vervoerd worden,opgeslagen, van pers. naar pers.

Die gooit er mannitol door.

De ander caffeine.

Of je snuift gewoon tandarts verdoving {lidocaine,of codeine}
:openmouth: :openmouth: :openmouth:

Tja als je niet weet wat goeie coke is kunnen ze je alles wijsmaken

ja toch. :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
+80% is hier toch niet te vinden. Hier zit het meestal tussen de 60 - 75%.
S
StackersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar ik het haal zit toch iedere keer tussen de 82% en 88% :wink: :)
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als dat zou zijn, heb je de echt bolletjes slikkers stuff zonder, versnijdig, maar dan mag je dat vertellen hoe dat eruit ziet.

Beste wat ik ooit gehad heb in Rio ( Brazil) 20 Real, waren gewoon spier wittekristallen los poeder, eerste 20 minuten lekker high, echt coke euforie, na 30 min, fucked up, en zn ontiegelijk craving. Hoeveel zuiver het is weet ik echt niet. Fijne avond allemaal!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga men maatje es vragen of hij aan geen spul van 70% en meer kan geraken. :mrgreen:

Al vraag ik me af of dat niet (nog) meer zal kosten hier. Iemand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."