#1
copy/paste van andere topic
ik bedoelde dus Brussel...ik heb ondertussen een mailtje gestuurd om een ste zien wat het voortbrengt, ik had 2g gekocht. dus er kan wel wat van af.
het gevoel? lichtjes verdovend, maar ik zou nu niet direct aan lidocaine denken, dat is anders.
de rush was ook wel goed, maar niet te 'speedy', dus ik denk ook niet aan veel cafeine. het voelde lekker, bleef lang helder en positief. (met die andere c heb ik soms van die down momenten).
Lion1973 zei:Vandaag nog eens gevonden. niet via een maat van mij die zo'n home delivery belt, waar ik de laatste keer bestelde. Ik heb men stoute schoenen aangetrokken en ben zelf op zoek gegaan.![]()
Omdat ik vanavond niet nog naar Breda ofzo wil rijden om te testen (en dan nog moet wachten), hier een klein verslagje van wat er in het zakje stak.![]()
Niet echt blinkend, eerder dof, de overbekende geur, plakt wat aan het mes, als ik het tussen men vingers wrijf lost het op en wordt het wat olieachtig. Als ik het op men tong leg dan verdooft het wat, maar niet overdreven, net goed. Als ik een brokje plat druk wordt het zacht, niks harde stukken.
Eerst wat eten en binnen een paar uurtjes eens testen via de neus, iets anders wil/doe ik niet meer.
ik bedoelde dus Brussel...ik heb ondertussen een mailtje gestuurd om een ste zien wat het voortbrengt, ik had 2g gekocht. dus er kan wel wat van af.
het gevoel? lichtjes verdovend, maar ik zou nu niet direct aan lidocaine denken, dat is anders.
de rush was ook wel goed, maar niet te 'speedy', dus ik denk ook niet aan veel cafeine. het voelde lekker, bleef lang helder en positief. (met die andere c heb ik soms van die down momenten).

