Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou dat valt best mee ik haal hier hele goede meer dan 80% voor 40 euro in amsterdam.je moet het alleen niet bij die straat dealertjes halen . pipo35 zei: Ik sta te kijken dat je het hier zo puur kan vinden. Van de week nog in Arnhem geweest en daar struikel je over de dealers, maar het laatste jaar is mijn ervaring in Amsterdam heel slecht. Super man, goeie prijs ook. Klik om te vergroten..."
"ik ben ook tijdje van dealer naar dealer gagaan maar heb er eindelijk 1 die me c van boven de 80 % (getest) leverd wat me gelijk opviel is dat je er geen snotneus van krijgt en kleinere lijntjes"